Mwoa, ik mag 'm wel, maar dwepen is wat overdreven.quote:
Vind het nog mee vallen ik had die ruud al het zand laten vretenquote:
Is het zeker. Je zou toch denken dat dit bij de stemming tot uiting zal komen .quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:41 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
En terecht wel.
Ruud is een klootzak eerste klas.
Dit idd, wat een waardeloze zak met z'n goede doelen constant...quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Vind het nog mee vallen ik had die ruud al het zand laten vreten
Hij had ook gewoon zijn zakgeld kunnen geven als hij zo graag een goed doel wil steunen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef itastar het volgende:
[..]
Dit idd, wat een waardeloze zak met z'n goede doelen constant...
Het is een simpele ziel die nergens over nadenkt. Trekker verkopen is hem waarschijnlijk aangepraat door de redactie. In ruil daarvoor mag-ie natuurlijk nog 1 of 2 rondes blijven.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:45 schreef Miek37 het volgende:
Oke it's now official, ik haaaaaaat Ruud!
inderdaad, hij draagt wat dat betreft niks bij... Maar gaat wel volledig zijn eigen gang, en iedereen pikt dat ook nogquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon zijn zakgeld kunnen geven als hij zo graag een goed doel wil steunen.
Klootviool ging bij Vanes vragen om haar tipgeld, was te weinig want maar 200 euro, hij dacht 2000!quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had ook gewoon zijn zakgeld kunnen geven als hij zo graag een goed doel wil steunen.
Nope. Beetje obligaat.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond trekkergate niet een erg overtuigend toneelstuk.
Huub deed dat vroeger overtuigender.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond trekkergate niet een erg overtuigend toneelstuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |