Ik heb ook 4G maar ga geen 780 mb verspillen aan een update, die kan ik niet missen aan het eind van de maandquote:Op woensdag 28 januari 2015 12:31 schreef Ireyon het volgende:
Hier ook. Gewoon lekker via 4g binnenharken want Vodafone
Wat mis je precies?quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Binnen!
Al mis ik wel de oude internet Explorer inclusief de Labs-functie. Kan ik op een bepaalde manier downgraden?
En de andere dingen die ik zei? Geprobeerd in vijf minuten tijd?quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het gaat om de HTC internet Explorer. Die had een enorm handige Labs-functie maar die is bij de meest recente update verdwenen, daarom had ik een oude versie nog. Maar nu is er automatisch geüpdate en dat wil ik niet.
Ja ben ook wel benieuwd wat dat is..quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:18 schreef Ireyon het volgende:
Opeens staat er een app genaamd "HTC Club" tussen, maar die doet niks?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:18 schreef Ireyon het volgende:
Je mist niks.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:33 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja ben ook wel benieuwd wat dat is..
Het is een HTC ledenclub. Met vooral reclame, reclame, reclame en producten die aangeraden worden in de hoop dat je ze gaat kopen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:18 schreef Ireyon het volgende:
Zit op mijn werk dus ik zal vanavond eens kijken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
En de andere dingen die ik zei? Geprobeerd in vijf minuten tijd?
Die zijn weg inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geen widgets meet op blokkerscherm? Dat is m'n grootste gemisof ik kijk er overheen...
Ook nee, volgens mij.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is er een manier om het nieuwe meldingen systeem in te stellen? Normaal kreeg ik van bijvoorbeeld whatsapp alleen een melding in de bovenste zwarte balk bij een nieuw bericht en nu krijg ik bij elk nieuw bericht een grote witte banner bovenaan en dimt mijn scherm. Daar naast trilt 'ie, terwijl ik dat bij whatsapp uit heb staan. Erg vervelend als je in een drukke groep zit.
Kan dit worden teruggedraaid?
Gevonden dus?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:26 schreef inZanity het volgende:
Meer mensen last van dat de Chrome browser behoorlijk is verpest sinds de update? Ik kan niet meerdere meerdere tapbladen tegelijk open hebben staan.. Of ik doe iets verkeerd..
Edit: laat maar al gefixt.![]()
God ja dat is het eerste dat ik veranderd heb.quote:Op woensdag 28 januari 2015 13:24 schreef Ireyon het volgende:
Gelukkig heeft HTC de dingen die ze zelf beter doen dan Google er gewoon in gehouden.. Gelijk de Rasterweergave voor recente apps teruggezet
Niet, inderdaad. Vrij irritant. En als je je telefoon opnieuw opstart blijven open apps ook gewoon staan. Ik ben weer terug naar gridweergave.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe kill je al je apps in de app overview? Ik kan nu alleen nog maar 1 app per keer sluiten?
Werkt dit alleen in de grid weergave?
Misschien een bug met de Facebookapp en ART?quote:edit: facebook messenger is HEEL traag tijdens het typen, vriend van me heeft hetzelfde...?
Jij geen last van dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet, inderdaad. Vrij irritant. En als je je telefoon opnieuw opstart blijven open apps ook gewoon staan. Ik ben weer terug naar gridweergave.
[..]
Misschien een bug met de Facebookapp en ART?
Dit. Tenzij je je toestel daadwerkelijk bij HTC vandaan hebt. Dan krijg je wel eens leuke dingen. DotView case, speaker, dock, autohouder, dat soort dingen. Kosten in de officiële shop best wat, waaraan je kan zien wat voor een oplichting die accessoires allemaal zijn.quote:Op woensdag 28 januari 2015 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is een HTC ledenclub. Met vooral reclame, reclame, reclame en producten die aangeraden worden in de hoop dat je ze gaat kopen.
Sense 7.0 in maart.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:12 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit. Tenzij je je toestel daadwerkelijk bij HTC vandaan hebt. Dan krijg je wel eens leuke dingen. DotView case, speaker, dock, autohouder, dat soort dingen. Kosten in de officiële shop best wat, waaraan je kan zien wat voor een oplichting die accessoires allemaal zijn.
Moet zeggen dat ik de update wat vind tegenvallen. Had toch graaf wat grafische updates gezien. raster van 5 iconen in de apptray, en wat modernere iconen van de HTC-apps...
En inderdaad die recent-apps hebben ze niets aan gedaan. Had er op zijn minst een knop bij gezet waar je alles in één keer kan verwijderen....
Kennelijk. Ik zit niet eens op Facebook. BBM en WhatsApp gebruik ik, meer niet...quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sense 7.0 in maart.
Maar is er verder niemand die me iets over de problemen van Facebook Messenger kan vertellen? Ik ben toch niet de enige die dit gebruikt
In dat scherm zie je rechtsboven 3 puntjes (naast de google search balk) voor meer opties -> instellingen -> opmaak -> rasterweergave.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:58 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoe zetten jullie dat oude recent tabs-scherm terug?
Het kan wel. Maar dat is extreem ingewikkeld, heel tijdrovend en geen garantie voor succes. Bovendien heb je kans dat er dan veel belangrijkere dingen niet meer werken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Niemand die weet of ik terug kan naar de vorige android?
Godver, serieus? Dat is mooi kut. Dat hele nieuwe meldingen scherm in de bovenste balk is voor mij echt niet werkbaar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het kan wel. Maar dat is extreem ingewikkeld, heel tijdrovend en geen garantie voor succes. Bovendien heb je kans dat er dan veel belangrijkere dingen niet meer werken.
Wat is precies je probleem met die meldingen? Dat ze op je lockscreen verschijnen? Dat kan uit. Dat ze in de notificatiebalk komen? Dat was op Kitkat ook zo. Snap je niet zo goed.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Godver, serieus? Dat is mooi kut. Dat hele nieuwe meldingen scherm in de bovenste balk is voor mij echt niet werkbaar.
Of zijn er andere oplossingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |