You know, big horses and little horses.quote:
Goed toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:35 schreef AldoTheApache het volgende:
omdat eng
maar de 1e was redelijk enthousiast denk ikmoest ook een paar keer lachen
Wat scheelt er?quote:
Awwww. *knuffel*quote:
was er maar 1quote:
O, op die fiets.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
was er maar 1maar 2 gesprekken
omdat ik maar voor 2 maanden kan ipv minimaal 6maar dat wisten ze al
Ik denk dat ik daar ook tegen hetzelfde probleem aanloopquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:04 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op die fiets.
Jammer wel. Kun je het nog ergens anders proberen, of niet?
Dat is in ieder geval nog een compliment inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar ook tegen hetzelfde probleem aanloop![]()
maarja, ik kreeg opzich wel een aardige mail terug ('despite your qualifications') maarja
ja, maarjaquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval nog een compliment inderdaad.
C'mere you.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja, maarja![]()
ging zo goedgodverdomme dit is kut
![]()
Whehehe. Groot gelijk. Ik had zelf een joint gerookt. Maar als ik ga blowen voor iedere keer dat ik afgewezen wordt ...quote:
ik dacht echt dat dit hem ging wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Whehehe. Groot gelijk. Ik had zelf een joint gerookt. Maar als ik ga blowen voor iedere keer dat ik afgewezen wordt ...
Mja ... Zo heb je wel vaker van die dingen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik dacht echt dat dit hem ging worden![]()
moest toen daarvoor namelijk al online mijn beschikbaarheid invullenen dan doen ze nu moeilijk
Altijd matig, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik dacht echt dat dit hem ging worden![]()
moest toen daarvoor namelijk al online mijn beschikbaarheid invullenen dan doen ze nu moeilijk
maar maar maarquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja ... Zo heb je wel vaker van die dingen.Ik weet ook niet precies hoe ze selecteren soms.
Niks aan te doen helaas.quote:
ja puur extraquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Niks aan te doen helaas.Waarvoor wilde je die stage gaan doen? Als extra?
Misschien kun je wel wat anders doen? Iets van vrijwilligerswerk?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja puur extraleek me heel erg tof, maarja
he bah neequote:Op dinsdag 15 april 2014 15:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kun je wel wat anders doen? Iets van vrijwilligerswerk?
uhu, nu moet ik nog een heel jaar wachten op wat werkervaringquote:
Ze zoeken nog mensen bij die nieuwe mac trouwens he.quote:
Alleen voor 5 uur in de week.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zoeken nog mensen bij die nieuwe mac trouwens he.
Enige idee wanneer dat ding af is ?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uhu, nu moet ik nog een heel jaar wachten op wat werkervaring
Waarom niet?quote:
Ik ben geen wereldverbeteraarquote:
maar dan wel afgestudeerdquote:
En dan nog voor in het weekend zeker ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen voor 5 uur in de week.
Juni.
Vast niet alleen maar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan nog voor in het weekend zeker ook
Het is wel werkervaring.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben geen wereldverbeteraar
[..]
maar dan wel afgestudeerden dan met niks
quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar dan wel afgestudeerden dan met niks
Nemen ze wel eens mensen alleen voor de zomer ?quote:
Ik moet wel iets doen wat in mijn carrierepad zit hequote:
geen werkervaring oidquote:
Ik heb geen idee hoe ze dat doen als ze net open zijn. Maar je kan weg wanneer je weg wil, met een opzegtermijn van een maand. Verder gewoon niet vermelden als je gaat solliciteren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nemen ze wel eens mensen alleen voor de zomer ?
Kan ik daarna met een volle beurs gaan studeren.
thanks ik kijk het even aan hamburgers bakken is nou niet mijn favoriete beroepquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze dat doen als ze net open zijn. Maar je kan weg wanneer je weg wil, met een opzegtermijn van een maand. Verder gewoon niet vermelden als je gaat solliciteren.
Zie het ook niet als een beroep maar als een bijbaantje. Dat is een wereld van verschil namelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
thanks ik kijk het even aan hamburgers bakken is nou niet mijn favoriete beroep
Momenteel heb ik geld nodig dus is alles goed , Een maand opzeg termijn is dan wel mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie het ook niet als een beroep maar als een bijbaantje. Dat is een wereld van verschil namelijk.
Je zult zien dat het minder mongolenwerk is dan je nu verwacht dat het is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Momenteel heb ik geld nodig dus is alles goed , Een maand opzeg termijn is dan wel mooi meegenomen.
Ik heb al eens bij de burgerking in Zwolle gestaan he.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je zult zien dat het minder mongolenwerk is dan je nu verwacht dat het is.
Is heel anders. Heb zelf bij de BK in Enschede gewerkt. Dát is wel mongolenwerk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb al eens bij de burgerking in Zwolle gestaan he.
Bij die smerige bij de media markt daar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is heel anders. Heb zelf bij de BK in Enschede gewerkt. Dát is wel mongolenwerk.
Nee, op het station.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij die smerige bij de media markt daar?
Daar lag die wc altijd onder de pis en shit blij dat die weg is.
Maar hoezo is het om in de term te blijven minder mongolen werk dan?quote:
Bij de Mc hanteren ze strikte regels en procedures. En gebruiken ze geen magnetron.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar hoezo is het om in de term te blijven minder mongolen werk dan?
Ik bedoel je moet bij de mac toch ook binnen drie minuten die hamburger in elkaar flansen ?
Dat is wel beter ik weet nog wel dat bij de BK die burgers soms half rauw van die gril afkwamen en ik e toch moest serveren omdat het druk wasquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de Mc hanteren ze strikte regels en procedures. En gebruiken ze geen magnetron.
Hoef je bij de Mc niet bang voor te zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is wel beter ik weet nog wel dat bij de BK die burgers soms half rauw van die gril afkwamen en ik e toch moest serveren omdat het druk was
Heb het bij de mc ook wel eens gehad anders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoef je bij de Mc niet bang voor te zijn
Oke, laat ik het even aanpassen; bij de Mc waar ik werk zal dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb het bij de mc ook wel eens gehad anders.
Ik ben gewoon terug gegaan. 'Hoi dit is rauw en als zwangere, schijnt dat niet zo goed te zijn voor een ongeborene' *grijns*quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar als dat bij een Mc gebeurt; klachtformulier invullen. Die Mc wordt er dan direct op aangepakt.
Gelijk teruggaan is sowieso het beste, maar later een klachtformulier invullen helpt dit soort dingen voorkomen. Helaas zijn gasten altijd alleen maar boos en blabla en vinden ze een klachtformulier invullen niet nodigquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben gewoon terug gegaan. 'Hoi dit is rauw en ik als zwangere schijnt dat niet zo goed te zijn voor een ongeborene' *grijns*
Nieuwe gekregen. Ik blij.
Als ik er nu 1 x in het half jaar kom is het veel.
Ik word niet zo snel boos. Mensen maken fouten hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelijk teruggaan is sowieso het beste, maar later een klachtformulier invullen helpt dit soort dingen voorkomen. Helaas zijn gasten altijd alleen maar boos en blabla en vinden ze een klachtformulier invullen niet nodig![]()
Elk bedrijf heeft een klachtenformulierquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word niet zo snel boos. Mensen maken fouten hoor
Als mensen niet weten van een klachtenformulier is dat lastig. Ik kom er nu nog hooguit 1x in het half jaar
Die mensen willen gewoon gratis eten natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelijk teruggaan is sowieso het beste, maar later een klachtformulier invullen helpt dit soort dingen voorkomen. Helaas zijn gasten altijd alleen maar boos en blabla en vinden ze een klachtformulier invullen niet nodig![]()
Oh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Elk bedrijf heeft een klachtenformulier![]()
Maar dat is prima toch
Ja, ook dat. Mensen naaien ons vaak genoeg ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mensen willen gewoon gratis eten natuurlijk.
Terecht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
hier in het centrum heb je een mac waar een kereltje werkt die altijd een beetje panisch gaat doen als die ziet dat je onder invloed bent. Ongemakkelijk met al die dope Duitsers hier.
is het wel warm?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Mensen naaien ons vaak genoeg ook
Haha wij ook altijd bij de gameshop tijdens koopavonden gingen we altijd eten bij de mac.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ook dat. Mensen naaien ons vaak genoeg ook
Het eten van de macquote:
Wie vond dat moeilijk te begrijpen? De medewerkers van de Mc?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha wij ook altijd bij de gameshop tijdens koopavonden gingen we altijd eten bij de mac.
We wisten dat ze fouten gingen maken als je voor veertien man tegelijk besteld en toch elke keer doen en mijn baas mij ook elke keer terug sturen voor gratis eten. Vooral dankzij die moslims die dan een big tasty zonder bacon bestellen vonden ze erg moeilijk om te begrijpen.
Dan kijken we vaak even hoelang het geleden is dat het besteld is. Als iemand er 10 minuten mee op zn dienblad heeft gezeten, ja sorry, daar kunnen wij weinig aan doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Het eten van de mac
daar kregen wij altijd klachten over
kreeg je zo'n half opgevroten burger erug, ja hij was niet warm
oh bij ons kreeg je toen standaard een nieuwequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan kijken we vaak even hoelang het geleden is dat het besteld is. Als iemand er 10 minuten mee op zn dienblad heeft gezeten, ja sorry, daar kunnen wij weinig aan doen
En dan toch elke keer dezelfde fout maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie vond dat moeilijk te begrijpen? De medewerkers van de Mc?
Van de medewerkers werkt er meestal 35-50% aan moslims. Iedereen bij de Mc weet en begrijpt dat heus wel
Ja, bij ons vaak ook wel. Maar van sommige gasten weten we gewoon dat ze naaien en dan checken we gewoon even hoelang het geleden is dat het besteld is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh bij ons kreeg je toen standaard een nieuwe
Vul dan verdomme een klachtformulier in en ga niet tegen mij lopen klagenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan toch elke keer dezelfde fout maken.
En terecht. Hebben ze goed aangepakt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb trouwens een meer met een maat een hamburgers besteld. Vriend van mij deed bijdehand, maar medewerker deed onbeschoft tegen mij terug "hier, pik" en smeet de hamburger op het dienblad. Manager was er niet, formuliertje ingevuld, dag daarna regiomanager aan de telefoon. Die zei dat ie de beelden heeft gezien en meer klachten over die gozer had gekregen.
Medewerker heeft nog een maand mogen uitwerken
Ik klaag niet die gratis burgers die we er voor kregen was alleen maar mooi.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vul dan verdomme een klachtformulier in en ga niet tegen mij lopen klagen
Als je een klachtformulier in vult krijg je vaak nog meer gratis burgers.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik klaag niet die gratis burgers die we er voor kregen was alleen maar mooi.
Volgende keer maar doen dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je een klachtformulier in vult krijg je vaak nog meer gratis burgers.
Geen probleem zolang je geen overlast voor anderen veroorzaakt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgende keer maar doen dan.
Wat is er trouwens mis met drugs op in de mac te hangen?
Is toch heerlijk jointje roken en daarna een lekkere vette bek scoren.
Sowieso niet wil juist liever geen contact met anderen als ik stoned ben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen probleem zolang je geen overlast voor anderen veroorzaakt.
Maar als het extreem opvalt, bedenk je wel dat er bij de Mc ook vaak kinderen rondlopen. Het gaat erom dat de Mc niet wil dat andere gasten of dat de medewerkers zelf op welke manier dan ook last ondervinden van mensen onder invloed.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sowieso niet wil juist liever geen contact met anderen als ik stoned ben.
Ik stoor me juist altijd aan die kinderen/scholieren (Vooral van buitenlandse afkomst)quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als het extreem opvalt, bedenk je wel dat er bij de Mc ook vaak kinderen rondlopen. Het gaat erom dat de Mc niet wil dat andere gasten of dat de medewerkers zelf op welke manier dan ook last ondervinden van mensen onder invloed.
Als je geen kinderen wilt zien, moet je niet naar de Mc gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik stoor me juist altijd aan die kinderen/scholieren (Vooral van buitenlandse afkomst)
Maar daar doen ze niks aan.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik stoor me juist altijd aan die kinderen/scholieren (Vooral van buitenlandse afkomst)
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je geen kinderen wilt zien, moet je niet naar de Mc gaan.
Mwah ja maar je wil toch eten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je geen kinderen wilt zien, moet je niet naar de Mc gaan.
afschietenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet begrijpen dat kinderen een belangrijke doelgroep zijn in de Mc. Eten kan je overal wel.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah ja maar je wil toch eten.
Al ga ik inderdaad liever naar de snackbar goedkoper en nog beter te eten ook.
Zou eerder een fout in het eten verwachten dan op de kassabon.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan toch elke keer dezelfde fout maken.
Zitten ze lawaai te maken of luidkeels te bellen ofzo.quote:
De Mc is te klein, ja. Maar ze kunnen niet bepaald uitbreidenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:24 schreef Fascination het volgende:
Sws is de Mac in het centrum van Enschede bagger; je kunt daar nooit zitten.
Haal dat denk ik maar wegquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al erger ik me sowieso aan pubers out in the open,
Ik begin een ouwe zeur te worden denk ik.
Harder afschietenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zitten ze lawaai te maken of luidkeels te bellen ofzo.
zwaar vervelend zeker hier in het centrum.
Nou zeg jij ergert je nooit aan pubersquote:
Ik erger me er wel aan, maar zeg er ook wat van tegen hen. Doe jij dat ook?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou zeg jij ergert je nooit aan pubers?
Tegenwoordig hebben ze de trend om midden op het fietspad te gaan staan kletsen met een groepje.
Op het fietspad rij ik altijd gewoon door, Een keer gingen ze niet aan de kant toen kreeg ik nog een grote bek ook dat ik moest uitkijken. Toen ben ik afgestapt en ben ik gaan preken dat een fietspad om te fietsen is niet om op te chillen met je matties.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik erger me er wel aan, maar zeg er ook wat van tegen hen. Doe jij dat ook?
Kijk en daarin zit het verschil. Als je de personen erop aanspreekt ben je niet per defenitie een ouwe zeur. Als je dat niet doet en achteraf wel gaat lopen zeiken, ja, dan ben je in mijn ogen een ouwe zeur.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op het fietspad rij ik altijd gewoon door, Een keer gingen ze niet aan de kant toen kreeg ik nog een grote bek ook dat ik moest uitkijken. Toen ben ik afgestapt en ben ik gaan preken dat een fietspad om te fietsen is niet om op te chillen met je matties.
Ik kom wel waar moet ik heen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:33 schreef Faxie het volgende:
Mijn hele lichaam doet zeerWie komt me masseren?
Wat heb je voor spannends gedaan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:33 schreef Faxie het volgende:
Mijn hele lichaam doet zeerWie komt me masseren?
6 Uur non stop op het water gezetenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je voor spannends gedaan?
Dit is discriminatie op basis van het geslacht ik ga een maar eens een klachten formulier invullen.quote:
Ook nog eisen gaan stellen.quote:
Doe dat maar, ondertussen krijg ik een heerlijke massagequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is discriminatie op basis van het geslacht ik ga een maar eens een klachten formulier invullen.
Ik reken op gratis hamburgers dan..quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Doe dat maar, ondertussen krijg ik een heerlijke massage
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Luie donder, Jezus liep er in ieder geval nog over heen, jij blijft er gewoon op zitten.
Ik kan wel aardig masseren, maar ik ben geen dame.quote:
Toch wel een beetje?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan wel aardig masseren, maar ik ben geen dame.
Geen idee. Ben nou niet echt ladylike of zo.quote:
Het schiet me net in mijn liesquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan wel aardig masseren, maar ik ben geen dame.
Jawel johquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ben nou niet echt ladylike of zo.
quote:
Meer dan voldoendequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:59 schreef Fera het volgende:
Bovendien heb ik alleen ervaring met nek/schouders/rug ... En kuiten.
Dus jij wil zeggen dat een film kijken altijd eindigt in sexquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Massages is eigenlijk net zo iets als samen film kijken het loopt toch uit op seks.
Mwah, bij mij zelden eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Massages is eigenlijk net zo iets als samen film kijken het loopt toch uit op seks.
Aantal jaar terug kwam een vriendin wel een film kijken hier, en niks gebeurdquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat een film kijken altijd eindigt in sex
Dankbaarheid is weer ver te zoeken.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aantal jaar terug kwam een vriendin wel een film kijken hier, en niks gebeurd![]()
Hoewel dat achteraf wel aan de orde geweest had kunnen zijnMaarja, ik
Kijk eens aan!quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aantal jaar terug kwam een vriendin wel een film kijken hier, en niks gebeurd![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:10 schreef Fascination het volgende:
Ik ging vroeger weleens de billen van een vriendin puur platonisch masseren.
Ik heb dat soort hints ook nooit door.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Billen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:10 schreef Fascination het volgende:
Ik ging vroeger weleens de billen van een vriendin puur platonisch masseren.
Met je rokje omhoog op z'n pooltafel gaan liggen werkt wellicht ook.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:14 schreef Fascination het volgende:
Bij Faxie moet je eerst met een luidspreker in z'n oor toeteren dat hij je mag penetreren voordat hij doorheeft dat je interesse hebt.
Zodra ze er een condoom omschuift gaat er bij mij pas een lichtje brandenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:14 schreef Fascination het volgende:
Bij Faxie moet je eerst met een luidspreker in z'n oor toeteren dat hij je mag penetreren voordat hij doorheeft dat je interesse hebt.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:14 schreef Fascination het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra ze er een condoom omschuift gaat er bij mij pas een lichtje branden
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:14 schreef Fascination het volgende:
Condooms.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra ze er een condoom omschuift gaat er bij mij pas een lichtje branden
"Neuk me. Hier. Nu."quote:
Ik vind het zelf ook geen geslaagde ijsbreker om toe te passen.quote:
Ik heb 1 keer gehad dat een vriendin, waarvan ik dus dacht een gewone vriendin, me in het oor fluisterde dat ze zin in me had.quote:
Precies. Dat is nog beter eigenlijk. Iets sensueler.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gehad dat een vriendin, waarvan ik dus dacht een gewone vriendin, me in het oor fluisterde dat ze zin in me had.
Toen snapte ik het inderdaad ook wel.
Smakelijk.quote:
Ik heb uiteraard wel eerst even mijn biertje opgedronken voor we naar haar huis gingenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Dat is nog beter eigenlijk. Iets sensueler.
Je hebt er tenslotte voor betaald.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard wel eerst even mijn biertje opgedronken voor we naar haar huis gingen
een op een wel toch ?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat een film kijken altijd eindigt in sex
Kijk je ook wel eens een film met een ''goeie'' vriend?quote:
Dat klinkt best sexy.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Met je rokje omhoog op z'n pooltafel gaan liggen werkt wellicht ook.
Nee dat gaat mij te ver.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Kijk je ook wel eens een film met een ''goeie'' vriend?
Als je toch seks gaat hebben kun je de film beter overslaan, heb je weer 1,5 uur langer voor de seksquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Film kijken eindigt echt niet altijd in seksIk kijk vaker film met vrienden dan met mensen waar ik seks mee heb. Daarmee heb ik geen tijd voor film
Precies!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je toch seks gaat hebben kun je de film beter overslaan, heb je weer 1,5 uur langer voor de seks
wat voor films?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Film kijken eindigt echt niet altijd in seksIk kijk vaker film met vrienden dan met mensen waar ik seks mee heb. Daarmee heb ik geen tijd voor film
I know.quote:
Thrillers, horror, psychologische nadenkers, detectives. Comedy vind ik soms ook wel leuk. Maar actie en scifiquote:
Tegenwoordig zijn de kleren al uit voor je gedag hebt gezegd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger jongens... dan ging je toch afspreken met een meid om film te kijken en dan ging je uiteindelijk batsen ? dat was de truc in mijn studententijd.
Vrouwen wilden niet met me afspreken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger jongens... dan ging je toch afspreken met een meid om film te kijken en dan ging je uiteindelijk batsen ? dat was de truc in mijn studententijd.
Maar ik wil heel vaak de film gewoon kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoaxquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrouwen wilden niet met me afspreken.
Nee dan ging ik de film kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben met ex naar Rocky Balboa geweest, hele zaal voor ons alleen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik wil heel vaak de film gewoon kijken.
Niks van gemerkt anders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn de kleren al uit voor je gedag hebt gezegd.
Zou je zoiets doen?quote:
Nee, want jij bent geen persoon waar ik seks mee ga hebben.quote:
namen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thrillers, horror, psychologische nadenkers, detectives. Comedy vind ik soms ook wel leuk. Maar actie en scifi
Daarom alleen slechte films met me kijken als je seks wilt. Als het een spannende film is moet en zal ik hem gewoon afkijken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben met ex naar Rocky Balboa geweest, hele zaal voor ons alleen.
Zij dacht ook aan andere dingen dan de film.
Maar ik wilde de film zien.
Rocky
Dexterquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:41 schreef perro. het volgende:
[..]
namen?
dexter, secret window, kiss the girls, along came a spider, copycat etc?
Hell yeah. Al is het dan niet met Fax, denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, ik was te bang om te vragen of ze dat wilden.
Zelfde geldt voor mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom alleen slechte films met me kijken als je seks wilt. Als het een spannende film is moet en zal ik hem gewoon afkijken.
Was mis met mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, want jij bent geen persoon waar ik seks mee ga hebben.
Damn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Hell yeah. Al is het dan niet met Fax, denk ik.
waarom zou je anders film gaan kijken. nietwaar, f-buddy?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom alleen slechte films met me kijken als je seks wilt. Als het een spannende film is moet en zal ik hem gewoon afkijken.
Crash en burnquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog steeds, trouwens.quote:
Hoezo?quote:
Crashquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crash en burn
[..]
Nog steeds, trouwens.
Jouw opmerking in een van je DMs was voor mij afknapper nummer 1. Maar dat weet je zelf ookquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:46 schreef perro. het volgende:
[..]
jwaarom zou je anders film gaan kijken. nietwaar, f-buddy?
Was niet zo bedoeld overigens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crash en burn
[..]
Nog steeds, trouwens.
Nee dank jequote:Op dinsdag 15 april 2014 17:47 schreef Fascination het volgende:
Oké, ik ga vragen of iemand de twilight-trilogie met me wil bekijken.
Zonder te kotsen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:47 schreef Fascination het volgende:
Niks mis met aspergers aan de machtquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jouw opmerking in een van je DMs was voor mij afknapper nummer 1. Maar dat weet je zelf ook
ken alleen perfume. de naam.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DexterMaar dat is een serie. Secret Window ook gezien. Mr. Nobody, Prisoners, Sinister, Perfume.. dat zijn enkele films die ik wel kan waarderen
Dacht misschien dat dat te direct voor je was.quote:
Kennen wij die persoon?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:47 schreef Fascination het volgende:
Dan gaan we dus direct over op seks? Is goed. Maar laat twilight maar uit danquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:47 schreef Fascination het volgende:
Kijk maar eens op IMDb voor de andere namen. Als je een beetje van thrillers of psychologische nadenkers houdtquote:
*succes*quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan gaan we dus direct over op seks? Is goed. Maar laat twilight maar uit dan
Haha, hoezo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dacht misschien dat dat te direct voor je was.
Dat je dat misschien niet durft of zo, maar zo goed ken ik je ook nog niet, hè. Vind t best een opwindende gedachte. Ja sorry als dit tmi is.quote:
Dan ken je me inderdaad nog niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je dat misschien niet durft of zo, maar zo goed ken ik je ook nog niet, hè. Vind t best een opwindende gedachte. Ja sorry als dit tmi is.
Jammer dat je niet een keer bij mij in het cafe op het biljart bent komen liggen danquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ken je me inderdaad nog niet.Maar het hangt wel in redelijke mate af van de persoon waar ik mee ben. Ik moet me wel volledig op m'n gemak voelen om een beetje kinky te worden.
TMI? Dat duurt nog wel even voordat we daar zijn.
Ik ga ook niet zomaar overal liggen. Waar zie je me voor aan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet een keer bij mij in het cafe op het biljart bent komen liggen dan
Wow.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ken je me inderdaad nog niet.Maar het hangt wel in redelijke mate af van de persoon waar ik mee ben. Ik moet me wel volledig op m'n gemak voelen om een beetje kinky te worden.
Dan is dat voorbeeld overigens nog niets.
TMI? Dat duurt nog wel even voordat we daar zijn.
Dat is toch ook niet zomaar overal.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zomaar overal liggen. Waar zie je me voor aan?
Kende ze jou toen je je cafe nog had?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet een keer bij mij in het cafe op het biljart bent komen liggen dan
Dan is het ook niet sexy meer.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ik een preuts hennetje was?quote:
Eigenlijk kent ze me nu nog steeds nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kende ze jou toen je je cafe nog had?
Maar zo werkt het niet Roy. Het is niet alsof iemand zegt: "Kijk een biljart, ga hier maar liggen".quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet zomaar overal.
Alsof ik mijn biljart aan iedereen aanbood
Je wil eerst film kijken dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar zo werkt het niet Roy. Het is niet alsof iemand zegt: "Kijk een biljart, ga hier maar liggen".
Nee, maar kinky is wel weer het andere uiterste. Je mag er gerust wat meer over vertellen overigens, mocht je daar de behoefte toe voelen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dacht je echt dat ik een preuts hennetje was?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar kinky is wel weer het andere uiterste. Je mag er gerust wat meer over vertellen overigens, mocht je daar de behoefte toe voelen.
quote:
Via DM dan, ik ben nog een beetje aan het ontdekken wat dat betreft.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar kinky is wel weer het andere uiterste. Je mag er gerust wat meer over vertellen overigens, mocht je daar de behoefte toe voelen.
Oké.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Via DM dan, ik ben nog een beetje aan het ontdekken wat dat betreft.
Misschien kan Fas je daar mee helpenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Via DM dan, ik ben nog een beetje aan het ontdekken wat dat betreft.
Jammer dat ik ze niet meer heb danquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:14 schreef S95Sedan het volgende:
I wil wel op je biljart komen liggen hoor Roy
Gebeurt.quote:
Perfume....leuke herinnering aanquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
DexterMaar dat is een serie. Secret Window ook gezien. Mr. Nobody, Prisoners, Sinister, Perfume.. dat zijn enkele films die ik wel kan waarderen
Deceptie ditquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry Fax.quote:
Voordeel van een biljart is wel dat die verwamd zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar zo werkt het niet Roy. Het is niet alsof iemand zegt: "Kijk een biljart, ga hier maar liggen".
Zou doodsbang zijn dat het meest me zou steken met zijn angel.quote:
Maar hij is so cuuuute.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou doodsbang zijn dat het meest me zou steken met zijn angel.
Nu welquote:
yesss very very much. de menselijke geest vind ik erg fascinerend. vooral de wat ziekere of gestoorde geesten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk maar eens op IMDb voor de andere namen. Als je een beetje van thrillers of psychologische nadenkers houdt
welke angel? wat is het voor beest?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou doodsbang zijn dat het meest me zou steken met zijn angel.
Vogelbekdierquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:52 schreef AMangold het volgende:
[..]
welke angel? wat is het voor beest?ziet er schattig uit XD
Ik vind het wat tegenvallen, had het wat harder verwacht, gezien de maker.quote:
Een vogelbekdier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:52 schreef AMangold het volgende:
[..]
Een vogelbekdier. Ze hebben een giftig spoor, maar voornamelijk de mannetjes. Gebruiken ze in gevechten met andere mannetjes. Kan een hond doden en een mens vreselijk pijn doen ... Voor een paar maanden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:52 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ja zo eenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:54 schreef AMangold het volgende:
[..]
ow dat beest van finius en furb ofzo iets
oke, ja zag geen angel zodoendequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wat tegenvallen, had het wat harder verwacht, gezien de maker.
[..]
Een vogelbekdier.
Heeft een soort van angel op zijn achterpoten.
Ik vind het wel te pruimen, maar tikkie zweverigquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wat tegenvallen, had het wat harder verwacht, gezien de maker.
[..]
Een vogelbekdier.
Heeft een soort van angel op zijn achterpoten.
Nette damequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:54 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik heb heel de dag gepoetst en opgeruimt
autsch, dan moeten ze ook maar uit mijn buurt blijvenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vogelbekdier. Ze hebben een giftig spoor, maar voornamelijk de mannetjes. Gebruiken ze in gevechten met andere mannetjes. Kan een hond doden en een mens vreselijk pijn doen ... Voor een paar maanden.
Mr. Nobody is dan wel een leuke. Geen zieke of gestoorde geest maar wel een hele andere denkwijze.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:52 schreef perro. het volgende:
[..]
yesss very very much. de menselijke geest vind ik erg fascinerend. vooral de wat ziekere of gestoorde geesten.
Pics van je erectie, Tygo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:54 schreef artelligence het volgende:
Ik heb bijna een harde plassert in de file van deze SC. Glanzende kutjes, upskirts op pooltafels, hete lesboseks... Hnnnggg
Een vrouwtje zal volgens mij niet zo snel steken. Die zijn ook minder giftig volgens mij.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:55 schreef AMangold het volgende:
[..]
autsch, dan moeten ze ook maar uit mijn buurt blijven
Ik ga het water al niet eens terug in als ik een kwal ziequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vrouwtje zal volgens mij niet zo snel steken. Die zijn ook minder giftig volgens mij.
Ik was vroeger ook bang voor kwallen. Ook al lagen ze alleen al op het strand.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ga het water al niet eens terug in als ik een kwal zie![]()
zal eens kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mr. Nobody is dan wel een leuke. Geen zieke of gestoorde geest maar wel een hele andere denkwijze.
Ik kom echt bijna nooit kwallen tegen, en zit nogal wat dagen aan het waterquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:57 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik ga het water al niet eens terug in als ik een kwal zie![]()
Is hij zo harig, ja?quote:
Mijn zusje is er eens door gestoken, dat kind had echt pijn..quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook bang voor kwallen. Ook al lagen ze alleen al op het strand.
kwallen zo groot als je hoofd heb ik lang lang geleden eens een heleboel zien liggen aan het strand van de atlantische oceaan, ter hoogte van la rochelle frankrijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook bang voor kwallen. Ook al lagen ze alleen al op het strand.
zoet of zout water?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom echt bijna nooit kwallen tegen, en zit nogal wat dagen aan het water
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef AMangold het volgende:
[..]
Mijn zusje is er eens door gestoken, dat kind had echt pijn..
wij hebben jaren lang in het voor-, hoofd- en eindseizoen op camping de groede gestaan met onze caravan.. als het gestormd had en je ging naar het strand lag heeeeeeeeeeel het strand vol met dode kwallen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:00 schreef perro. het volgende:
[..]
kwallen zo groot als je hoofd heb ik lang lang geleden eens een heleboel zien liggen aan het strand van de atlantische oceaan, ter hoogte van la rochelle frankrijk.
ranzige snotbalen zijn het.
die met een rode kring op de rug zijn het giftigste, meest pijnlijke steken.. daarna die blauwe en daarna de doorzichtige..quote:
Just when you thought it was safe to get back into the water...quote:
Inb4 BG die tussen de kwallen springtquote:Op dinsdag 15 april 2014 19:02 schreef AMangold het volgende:
[..]
die met een rode kring op de rug zijn het giftigste, meest pijnlijke steken.. daarna die blauwe en daarna de doorzichtige..
Als je gestoken bent moet je iemand over je stek heen laten plassen.. Dat neemt de pijn weg
Ik kom op Domburg, Vrouwenpolder, Neeltje Jans, Brouwersdam, Ouddorp, Rockanje, Oostvoorne, Maasvlakte.... en kom ze echt nooit tegen...quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:04 schreef AMangold het volgende:
[..]
Bij Groedebad en Cadzandbad heb je er veel in het voor- en najaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |