Jij bent een baas.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat IRL minder zuur dan op FOK!?
Ja.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zijn we allemaal wel volgens mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ook???quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal wel volgens mij
Ik weet niet, ik heb alleen CG en Muis een kusje gegevenquote:
Is ook wel een stukje FOK!-image, die hele zurigheid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal wel volgens mij
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb alleen CG en Muis een kusje gegevenDus jou heb ik niet kunnen proeven
Godver.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb alleen CG en Muis een kusje gegevenDus jou heb ik niet kunnen proeven
Je was me voorquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat waren vast Australian kisses als CG en Muis wat zuur smaakten.
Aiaiai...quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik durfde nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Watquote:
er was ooit een pubquizmeet...maar het vervolg kwam nooit....quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
Wanneer komt de fok3fmhosselmeet. Al die experts hier
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:22 schreef Pandaplint het volgende:
Wanneer komt de fok3fmhosselmeet. Al die experts hier
Net was't toch vrij hoogquote:
Wel bijna allemaal vrijgezel. Maar daar hebben we het maar niet overquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net was't toch vrij hoogallemaal pro-tips uitgewisseld door iedereen hier
Bazen zijn wij
Laat mij erbuiten. Ik heb een LAT relatie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wel bijna allemaal vrijgezel. Maar daar hebben we het maar niet over
Ook dan kun je goeie tips hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bijna allemaal!quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met de glasbak?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat mij erbuiten. Ik heb een LAT relatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:
Helder. Leuk joh!quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met de glasbak?Dat is een HDB relatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
met een boom? haha, snap je hem? een lat maak je van hout en hout komt van een boomquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat mij erbuiten. Ik heb een LAT relatie.
Maar sommigen van ons daten natuurlijk wel regelmatigquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens heeft Muis een relatie met de slijterij.
Serieus?quote:
Net 2 dagen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus?In mijn herinnering had jij een relatie.. maar dat is weer een tijdje voorbij zeker?
Ik date ongeveer 1x per week. Meestal kan ik niet kiezen met welke ik moet daten.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar sommigen van ons daten natuurlijk wel regelmatig
Niet altijd even succesvol, maar goed, we proberen het!
Gelukkig heeft de supermarkt genoeg keuze.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik date ongeveer 1x per week. Meestal kan ik niet kiezen met welke ik moet daten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |