SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.![]()
Jezus wat slecht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou om het even kort te vertellen.
Koffie zetten vind ik geen probleem. Afwas neem ik dan ook wel voor lief.
Ik krijg verder niks betaald en maak 672 uur voordat mijn stage klaar is. 34 uur per week.
Ik had gehoopt hier ook nog wat te gaan leren maar nee..
Koffie van de bazin was een keer lauw, kwam helemaal naar mijn bureau "gadverdamme, ga maar even nieuwe maken" Dus ik dacht "wtf, loop 10 stappen verder en pak zelf nieuwe"
Zulke opmerkingen kreeg ik dus continue. Op mijn verjaardag nog wel..![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef Tally het volgende:
Naar elkaar wijzen heeft geen zin. En vecht het lekker via PM/DM uit.
wijzen is onbeleefd zei mijn mamma vroegerquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef Tally het volgende:
Licht eraan met welke 'vinger' je wijstquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wijzen is onbeleefd zei mijn mamma vroeger
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Licht eraan met welke 'vinger' je wijst
Heeyquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef Tally het volgende:
stiekem is flippiee heel lief, maar ze weet het heel goed te verbergenquote:
Flippiee is alleen lief in DM'squote:Op dinsdag 15 april 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem is flippiee heel lief, maar ze weet het heel goed te verbergen
ook niet altijdquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Flippiee is alleen lief in DM's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |