SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed uitwonen.![]()
Jezus wat slecht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou om het even kort te vertellen.
Koffie zetten vind ik geen probleem. Afwas neem ik dan ook wel voor lief.
Ik krijg verder niks betaald en maak 672 uur voordat mijn stage klaar is. 34 uur per week.
Ik had gehoopt hier ook nog wat te gaan leren maar nee..
Koffie van de bazin was een keer lauw, kwam helemaal naar mijn bureau "gadverdamme, ga maar even nieuwe maken" Dus ik dacht "wtf, loop 10 stappen verder en pak zelf nieuwe"
Zulke opmerkingen kreeg ik dus continue. Op mijn verjaardag nog wel..![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef Tally het volgende:
Naar elkaar wijzen heeft geen zin. En vecht het lekker via PM/DM uit.
wijzen is onbeleefd zei mijn mamma vroegerquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef Tally het volgende:
Licht eraan met welke 'vinger' je wijstquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wijzen is onbeleefd zei mijn mamma vroeger
quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Licht eraan met welke 'vinger' je wijst
Heeyquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:03 schreef Tally het volgende:
stiekem is flippiee heel lief, maar ze weet het heel goed te verbergenquote:
Flippiee is alleen lief in DM'squote:Op dinsdag 15 april 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem is flippiee heel lief, maar ze weet het heel goed te verbergen
ook niet altijdquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Flippiee is alleen lief in DM's
Ligt aan de persoon.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Conclusie: Flippiee is vaker niet lief dan wel?
is gespeeldquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
conclusie: je moet niet te veel voorbarige conclusies trekkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:40 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Conclusie: Flippiee is een actrice die vaker doet of ze iemand haat dan lief vindt?
Maar ik trek graag conclusiesquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
conclusie: je moet niet te veel voorbarige conclusies trekken
Deze conclusie trekkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jeetje. Doe even normaal of zo :squote:Op dinsdag 15 april 2014 13:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dit is niet emperisch vastgesteld. Meer een redenatie uit vergaarde data natuurlijk. (en een vraagquote:
oh, dus je haat me echt hequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
[..]
En dit klopt niet altijd.
Serieus reagerenquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dit is niet emperisch vastgesteld. Meer een redenatie uit vergaarde data natuurlijk. (en een vraag)
Soms mag je iemand daadwerkelijk niet bedoel je?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
[..]
En dit klopt niet altijd.
Vraag het gewoon aan mij. ik ben immers Flippieequote:Op dinsdag 15 april 2014 14:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dit is niet emperisch vastgesteld. Meer een redenatie uit vergaarde data natuurlijk. (en een vraag)
Op zijn minst.quote:
Yes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Soms mag je iemand daadwerkelijk niet bedoel je?
Het aantal keer dat ik de afgelopen 24 uur kutwijf ben genoemd, is niet meer op 1 hand te tellenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het aantal keer dat ik de afgelopen 24 uur kutwijf ben genoemd, is niet meer op 1 hand te tellen![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wou even slim doen met het net gegooglde woord "Emperisch"_!
Ik heb al paaseitjes.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
neem een lekkere kitkat
[ afbeelding ]
Ik noem geen namen maar Littlerabbit, Snowbells, Rodawa en jij dus zijn enkele namen op de lijst.quote:
Helaas zal ik mij dit weekend moeten weerhouden van deze uitermate interresante activiteiten omdat mijn fabeltastische presencé elders in het land verwacht voor het maken van een image.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga je dit weekend nog een versnapering nuttigen in een nabijgelegen etablissement?
Ik bied je nog eens een snack aan die een deel van mij is zegquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al paaseitjes.
[..]
Ik noem geen namen maar Littlerabbit, Snowbells, Rodawa en jij dus zijn enkele namen op de lijst.
Liever niet, nee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik bied je nog eens een snack aan die een deel van mij is zeg
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, tof.
Wees gewaarschuwd:
[ afbeelding ]
Mijn kat sprong op mijn telefoon en met stomme pech was dit de uitkomst. Ik pleit voor mijn onschuld.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al paaseitjes.
[..]
Ik noem geen namen maar Littlerabbit, Snowbells, Rodawa en jij dus zijn enkele namen op de lijst.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn kat sprong op mijn telefoon en met stomme pech was dit de uitkomst. Ik pleit voor mijn onschuld.
Je kat verpest wel een boel voor je.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn kat sprong op mijn telefoon en met stomme pech was dit de uitkomst. Ik pleit voor mijn onschuld.
Ik ben dol op kitkat. Koek omhuld met chocolaquote:
Ik ben ook dol op kitkatquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kat verpest wel een boel voor je.
[..]
Ik ben dol op kitkat. Koek omhuld met chocola
Watquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
ik vind kraantje pappie maar een beunhaas, maar deze clip is geniaal
eh zemmelquote:
Djoek je, kaolo bakraquote:
dit staat jou nietquote:
Moest lachenquote:
Nigguh ik ben in Middelburgquote:
quote:
quote:
Wel dikquote:
Ik eet tenminste niet nonstop kitkatsquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Apply cold water to burned area
Ja watquote:
Dat betekend toch niet gelijk dat ik dik benquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja watPics en snaps van eten steeds
WEJO DEZE DISSquote:
Betekent* welquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat betekend toch niet gelijk dat ik dik ben
Bewijs hetquote:
Erg herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
ik vind kraantje pappie maar een beunhaas, maar deze clip is geniaal
Ja, dat café is gewoon net het dorpscafé hier.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Erg herkenbaar.
Dat nieuwe album van hem viel me nog best mee trouwens.
Al is het wel apart dat er geen enkele feesttent in de clip te bekennen is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dat café is gewoon net het dorpscafé hier.![]()
En het album is wel oké, voor iemand die ook gewoon hitjes wil scoren ipv alleen toffe hiphop muziek.
wel word-art lettersquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Al is het wel apart dat er geen enkele feesttent in de clip te bekennen is.
Die moest zijn smoel ook nog even laten zien inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goede pauperclip inderdaad. Zeker omdat Giel Beelen erin zit.
Rebelsquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben volgens typisch een kutuser nou dan gedraag ik me er ook als een toch #yolo
meeste zien het van zichzelf niet in, dus wat dat betreft vind ik dit wel positiefquote:
#SWEKquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben volgens typisch een kutuser nou dan gedraag ik me er ook als een toch #yolo
Je normale gedrag dus. Misschien zou je je kunnen aanpassen joh gek.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat loop je nou zuur te doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je normale gedrag dus. Misschien zou je je kunnen aanpassen joh gek.
rebel is mijn 2de naamquote:
#snoloquote:
#snolo?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat loop je nou zuur te doen
[..]
rebel is mijn 2de naam
[..]
#snolo
Goed punt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meeste zien het van zichzelf niet in, dus wat dat betreft vind ik dit wel positief
maar er ligt geen sneeuw, en dat zal nog wel weer even duren voor het er is ook gok ik zoquote:
volgens mij plakken ze bij postkantoor alleen een barcode er opquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef Lt.Surge het volgende:
Als ik een pakket ga versturen, moet ik dat adres zelf op de doos zetten, of doen ze dat op het postkantoor met een sticker oid? o.ó
Oh, dan moet ik nog m'n skillz met de pen laten zienquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij plakken ze bij postkantoor alleen een barcode er op
Kan je ook door hun laten doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:38 schreef Lt.Surge het volgende:
Als ik een pakket ga versturen, moet ik dat adres zelf op de doos zetten, of doen ze dat op het postkantoor met een sticker oid? o.ó
Je kan ook een papiertje printen en er op tapenquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik nog m'n skillz met de pen laten zien
of direct al het label printen vanaf de postnl sitequote:Op dinsdag 15 april 2014 15:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik nog m'n skillz met de pen laten zien
is goed voor je, anders verleer je het schrijven nogquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Ja godverdomme
Nu staan mijn hiërogliefen al op de doos.
Gast, ik heb al moeite met typen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is goed voor je, anders verleer je het schrijven nog
quote:
Stuur ze een postduifquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Hoe kom ik in contact met die sigarettentoko West?
Hebben die wel een website? o.ó
Mjuh, ik vind alleen een adres. En wat websites, die volgens mij alleen een groothandel zijn oid.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Hoe kom ik in contact met die sigarettentoko West?
Hebben die wel een website? o.ó
http://www.imperial-tobacco.nl/over-ons/contact/quote:West is a German tobacco brand owned by the British company Imperial Tobacco.
Door enquetes in te vullen en zo ipads te winnenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:13 schreef FL_Freak het volgende:
Zittend geld verdienen met een paar muisklikjes
Ja ze verwachten dat ik even langs kom ipv een mailtje/belletje ;_;quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
[..]
http://www.imperial-tobacco.nl/over-ons/contact/
Nee man thin cliënts inspoelenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Door enquetes in te vullen en zo ipads te winnen![]()
wat ga je doen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja ze verwachten dat ik even langs kom ipv een mailtje/belletje ;_;
Dat zegt me helemaal niksquote:
Wat is er mis metquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja ze verwachten dat ik even langs kom ipv een mailtje/belletje ;_;
quote:0162 468888
Ja, het duurt altijd even bij mijquote:
Waarom groei je niet je eigen tabaksplanten?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, het duurt altijd even bij mij![]()
Ik heb een klacht. Ik weet dat ik kanker rook, maar dat er plastig in zit, dat is gewoon too much. Zo veel hoef ik ook weer niet
Dat is zeker ouderwets.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb echt zin in een potje ouderwets Call of Duty 4
Te veel moeite.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom groei je niet je eigen tabaksplanten?
De beste CODquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is zeker ouderwets.
Vroegah op school veel gespeeld in tussenuren enzo.
Lekkahh!quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
Bezig met spullen inpakken morgen verhuizen
Ik wil wel pics van je nieuwe huisjequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wil wel pics van je nieuwe huisje
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik wil wel pics van je nieuwe huisje
Komt goed, zet wel foto's hier neer of zoquote:
Heuy heuyquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Komt goed, zet wel foto's hier neer of zo
en een housewarmingquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Komt goed, zet wel foto's hier neer of zo
Balkonwarming, nog beterquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
woning is niet zo heel groot hoor. Is een studio met keuken,badkamer en balkon
MBO ICT, dus de meeste hadden wel laptops.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De beste COD
De computers op mijn middelbare konden dat niet handelen
Wel GTA VC, en die was er door iemand op gezet in een openbare bestandsmap dus konden wij lekker GTA doen in tussenuren
Misschien alleen deze SC. Maar ja sommige willen denk ik niet naar Almere komenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Balkonwarming, nog beter
je moet ook niet heel fok uitnodigen
Dat is wel ff een stukkie, maar opzich wel te doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien alleen deze SC. Maar ja sommige willen denk ik niet naar Almere komen
Nice.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
altijd lopen ze met zn alle een shooter te doen of lolquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
MBO ICT, dus de meeste hadden wel laptops.
ik zou huilen van gelukquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn huisgenoten zullen mijn muziek wel missen. Vooral omdat ik veel hardstyle luister.
#yolo schijt aan de burenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
maar jij zet je muziek echt te hard roald![]()
godverdomme kreeg koppijn
oh okeequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik dacht ik doe eens origineel
ipv: lurk
Laat dat vrouwmensch dan zelf vreten koken als het haar niet bevaltquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
ik eet pizza wantja het is dinsdag en dan moet ik voor mijn zusje koken en zij waardeert helemaal niks
quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laat dat vrouwmensch dan zelf vreten koken als het haar niet bevalt
Gewoon chips geven klaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
ik eet pizza wantja het is dinsdag en dan moet ik voor mijn zusje koken en zij waardeert helemaal niks
als ze kon koken had ik het haar laten doen maarjaquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laat dat vrouwmensch dan zelf vreten koken als het haar niet bevalt
wrm noem je roald dik?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:55 schreef KitKatChunky het volgende:
Ik ga lekker in de treinzitten.
Dikke doeii
laat haar wat halen danquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als ze kon koken had ik het haar laten doen maarja
Nou sorry hoorquote:
pizza's zitten er al inquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou sorry hoor
Laat haar de oven maar voor verwarmen en shizzle
Okeequote:
Zul je altijd zien héquote:
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
Ik was het bijna nog vergeten ookquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zoek maar op google
zusje van wietparkiet
ohai mag ik bij je etenquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
Binnen 20 min?quote:
WP zijn eetskills onderschattenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Binnen 20 min?wat, heb je hem in 1 keer doorgeslikt ofzo
wtf wie heeft jou in godsnaam mod gemaakt?quote:
Yvonne denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
wtf wie heeft jou in godsnaam mod gemaakt?
Meh voor vandaag wel chill.quote:Op dinsdag 15 april 2014 16:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is dat niet ongelovelijk saai en eentonig werk?
ik eet best snelquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Binnen 20 min?wat, heb je hem in 1 keer doorgeslikt ofzo
Andere activiteitenquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
staat leuk op je cv ja
WK 2014 moderator op het FOK!forum
quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Andere activiteiten
April 2014 - heden: Vrijwilligerswerk voor fok.nl
Vrijwilligerswerk doet het altijd goed.
Geen vaatwasser hebbenquote:
Hmm nee het is ook niet veelquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen vaatwasser hebben
Tip: zet van die meezingers op, dan gaat het sneller
Niet zeiken danquote:
Als je er nu mee begint ben je zo klaar en kun je leuke dingen gaan doenquote:
jij modquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
moet je maar een beter stage adres zoeken
als je het uitstelt kan je ook leuke dingen doen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je er nu mee begint ben je zo klaar en kun je leuke dingen gaan doen
Hups, chop chop afwassen jij
Van uitstel komt afstel jongemanquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
als je het uitstelt kan je ook leuke dingen doen.
nee want ik ben zo goed al rijkquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:09 schreef Dientje12 het volgende:
word zo gek van me vader
Het gaat altijd over geld hoe alles goedkoper moet_
Nu over me xenon lampjes
hebben jullie dat ook? ik denk de meeste nederlanders
En terecht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:09 schreef Dientje12 het volgende:
Het gaat altijd over geld hoe alles goedkoper moet_
Nee, geen last vanquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:09 schreef Dientje12 het volgende:
Ik word zometeen nog gek van mijn vader!
Het gaat altijd over geld en hoe alles goedkoper moet_
Nu over mijn xenon lampjes.
Hebben jullie dat ook? Ik denk de meeste Nederlanders.
Doe ik ook. Ik ben de grootste krent die er is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja ok, maar om je daar elke dag zorgen om te maken
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik ben de grootste krent die er is.
Een echte gierige Nederlander dusquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik ben de grootste krent die er is.
Mjuh, alleen met mijn vriendin..Die is het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Een echte gierige Nederlander dus
Haha wat een feest moet dat zijn met boodschappen doenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh, alleen met mijn vriendin..Die is het tegenovergestelde
Of, was..Naja. Nog steeds soms.
Meh dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Haha wat een feest moet dat zijn met boodschappen doen
quote:
Ik moet dat ene gebouw reparen voor ik in een clan kan toch? Speel het nog maar netquote:
Oh ja is ook zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet dat ene gebouw reparen voor ik in een clan kan toch? Speel het nog maar net
Wat is erquote:
Dat speel ik niet o.óquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb vet goede shouts in skyrim hoor
Ach man, probeer je chill een liedje te luisteren, nee eerst 15 shout outs á 12 minuten.quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat speel ik niet o.ó
[..]
Ach man, probeer je chill een liedje te luisteren, nee eerst 15 shout outs á 12 minuten.
Ik heb een walgelijke C1000 om de hoek. Er wonen ook teveel bejaarden in de buurt.quote:
Echt he!quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een walgelijke C1000 om de hoek. Er wonen ook teveel bejaarden in de buurt.
's ochtends de koffie halen, 's middags de suiker en 's avonds de koffiemelk. Elke dag weer dat soort ellende. En dan vergeten ze opeens dat hun portomonee nog boven ligt, of ze jatten als raven alles bij elkaar.
Drama.
Dat speel ik nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt he!
Anti-klacht:
De update van Plants vs. Zombies van vandaag is sick.
Ik heb laatst een klacht ingedient bij onze lokale C1000. Kreeg een 5 euro boodschappen bon.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een walgelijke C1000 om de hoek. Er wonen ook teveel bejaarden in de buurt.
's ochtends de koffie halen, 's middags de suiker en 's avonds de koffiemelk. Elke dag weer dat soort ellende. En dan vergeten ze opeens dat hun portomonee nog boven ligt, of ze jatten als raven alles bij elkaar.
Drama.
Aanrader, als je een xbox 360/1 hebt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat speel ik niet
Ik heb binnenkort een date
Heuy heuy
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb laatst een klacht ingedient bij onze lokale C1000. Kreeg een 5 euro boodschappen bon.
Freebies
Wat voor details wil je wetenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Aanrader, als je een xbox 360/1 hebt.
Meest vette spel van 2014.
Maar vertel meer.
Details etc
Is aan mij voorgesteld, heeft blond krullend haar, is nog 15 (inb4 : mensen die een probleem er van maken als iemand 2 jaar jonger is) en ze is gewoon leuk en mooiquote:
Ach als je zelf 17 bent moet dat kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is aan mij voorgesteld, heeft blond krullend haar, is nog 15 (inb4 : mensen die een probleem er van maken als iemand 2 jaar jonger is) en ze is gewoon leuk en mooi![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:43 schreef Monopoly het volgende:
Doen Porky. Lekker een hapje eten ergens, filmpje pakken
Wie heeft je account gekaapt?! o.óquote:
Filmpje kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach als je zelf 17 bent moet dat kunnen denk ik.
17 is te lang geleden voor me, ik weet niet hoe de regels waren.
Maar leuk! Wat gaan jullie doen?
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Filmpje kijken![]()
Wel een cliche maar oké, als madam dat wil , wie ben ik om tegen te stribbelen
2 jaar is niks joh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is aan mij voorgesteld, heeft blond krullend haar, is nog 15 (inb4 : mensen die een probleem er van maken als iemand 2 jaar jonger is) en ze is gewoon leuk en mooi![]()
Geen horror of een andere enge film, anders leggen mijn trommelvliezen het loodjequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Al duidelijk welke film?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen horror of een andere enge film, anders leggen mijn trommelvliezen het loodje
Horror is juist leuk om met je flow te kijken. Goed excuus om dichter tegen diegene aan te kruipen (voor haar dan)quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen horror of een andere enge film, anders leggen mijn trommelvliezen het loodje
Kloptquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Horror is juist leuk om met je flow te kijken. Goed excuus om dichter tegen diegene aan te kruipen (voor haar dan)
En dit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Horror is juist leuk om met je flow te kijken. Goed excuus om dichter tegen diegene aan te kruipen (voor haar dan)
Ze heet Isabella en ze heeft een normale stem, echt meisje meisjequote:Op dinsdag 15 april 2014 18:50 schreef Lt.Surge het volgende:
En hoe heet ze?
En hoe is haar stem? Ik kan me kapot irriteren aan mokkels met een nare stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |