SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
[ Bericht 1% gewijzigd door Muto op 15-04-2014 12:58:09 ]If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Hoorde zelfs dat het 50 tegen 7 was en dat die lampies op de vlucht gingen toen de politie kwam.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:18 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Met 30 tegen 12 lukt dat wel ja.
Faalhaas.
Die zaakwaarnemer van Pellè spreekt goed Nederlands/Rotterdams.twitter:GPelle9 twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 11:28:48Dagje vrij van de trainert. Even mijn Nederlands bijspijkeren 😜📖🔨 http://t.co/9ftGCptrLm reageer retweet
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:49 schreef Muto het volgende:
Die zaakwaarnemer van Pellè spreekt goed Nederlands.twitter:GPelle9 twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 11:28:48Dagje vrij van de trainert. Even mijn Nederlands bijspijkeren 😜📖🔨 http://t.co/9ftGCptrLm reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 11:35:51De laatste thuiswedstrijd van #Feyenoord tegen Cambuur op 27 april is UITVERKOCHT. Bomvolle Kuip dus bij het afscheid van Koeman. #feycam reageer retweet
Heeft een wereldprestatie geleverd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:51 schreef Muto het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 11:35:51De laatste thuiswedstrijd van #Feyenoord tegen Cambuur op 27 april is UITVERKOCHT. Bomvolle Kuip dus bij het afscheid van Koeman. #feycam reageer retweet
Niet echt verrassend, laatste paar weken telkens al uitverkocht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:51 schreef Muto het volgende:
Harde kern van PSV was op weg naar De Aftrap toen ze toevallig Yoeri en zijn maten spotten op de parkeerplaats. Hebben toen flinke klappen gehad. Kan gebeuren als je zwaar in de minderheid bent.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoorde zelfs dat het 50 tegen 7 was en dat die lampies op de vlucht gingen toen de politie kwam.
Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen met Fredje, tenzij jullie de voorrondes overleven.quote:
Het ligt aan je verwachtingen. Het doel moet gewoon weer top 4 zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen met Fredje, tenzij jullie de voorrondes overleven.
Achteraf misschien, maar met de begroting en de situatie waarin Feyenoord nog steeds zit zijn de prestaties gewoon hartstikke prima.quote:Had nooit verwacht dat Koeman zulke resultaten zou halen, al heeft hij wel wat geluk gehad met Guidetti/Pellè. Het enige wat hem, maar ook de spelers, te verwijten valt is dat jullie dit jaar niet tot de laatste speelronde meedoen om het kampioenschap. Als je de groep zo bij elkaar weet te houden lijkt me dat toch niet meer dan normaal.
Groot voordeel is dat Van Gastel & Gio blijven. Die zullen de ingezette lijn door gaan zetten. Maar Rutten is vooral afhankelijk wat er in de transferperiode gaat gebeuren. Als je volgend jaar een basiselftal met Van Beek, Vormer, Te Vrede en Verhoek hebt... Dan krijgt hij het verdraaid lastig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen met Fredje, tenzij jullie de voorrondes overleven.
Had nooit verwacht dat Koeman zulke resultaten zou halen, al heeft hij wel wat geluk gehad met Guidetti/Pellè. Het enige wat hem, maar ook de spelers, te verwijten valt is dat jullie dit jaar niet tot de laatste speelronde meedoen om het kampioenschap. Als je de groep zo bij elkaar weet te houden lijkt me dat toch niet meer dan normaal.
Voor volgend jaar misschien top 4 als doel kan ik begrijpen, beetje afhankelijk van wie er vertrekken, maar voor dit seizoen.. Volgens mij hebben jullie toch prima resultaten gehaald tegen topploegen, alleen tegen kleinere clubs het laten liggen. Kampioenschap was toch zeker mogelijk geweest dit jaar.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het ligt aan je verwachtingen. Het doel moet gewoon weer top 4 zijn.
[..]
Achteraf misschien, maar met de begroting en de situatie waarin Feyenoord nog steeds zit zijn de prestaties gewoon hartstikke prima.
Daar zou iedere trainer het wel lastig mee hebben jaquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Groot voordeel is dat Van Gastel & Gio blijven. Die zullen de ingezette lijn door gaan zetten. Maar Rutten is vooral afhankelijk wat er in de transferperiode gaat gebeuren. Als je volgend jaar een basiselftal met Van Beek, Vormer, Te Vrede en Verhoek hebt... Dan krijgt hij het verdraaid lastig.
Ja, doen die gasten ook niet moeilijk over, wat ik begrepen heb, bleven ze wel staan en dat kan je van die boeren niet zeggen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Harde kern van PSV was op weg naar De Aftrap toen ze toevallig Yoeri en zijn maten spotten op de parkeerplaats. Hebben toen flinke klappen gehad. Kan gebeuren als je zwaar in de minderheid bent.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:11 schreef Iniesta8 het volgende:
Op de parkeerplaats langs het Philipsgebouw. Die bekende Feyenoord hooli van het boek "de mannen die vooraan staan" en zijn vriendengroep is bond en blauw geslagen/geschopt.
Grote mond over PSV in zijn boekjes zal die nu wel laten..
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook gehoord ja. Ach, risico van het vak zullen we maar zeggen. Je hoort hem ook niet klagen, en dit zal vast wel weer een mooi hoofdstuk zijn voor zijn volgende boek.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoorde zelfs dat het 50 tegen 7 was en dat die lampies op de vlucht gingen toen de politie kwam.
Feijenoord en geluk...quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had nooit verwacht dat Koeman zulke resultaten zou halen, al heeft hij wel wat geluk gehad met Guidetti/Pellè. Het enige wat hem, maar ook de spelers, te verwijten valt is dat jullie dit jaar niet tot de laatste speelronde meedoen om het kampioenschap. Als je de groep zo bij elkaar weet te houden lijkt me dat toch niet meer dan normaal.
Leuktwitter:SCCambuurLwd twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 12:05:45We hebben een vol uitvak in de Kuip tegen #Feyenoord op zondag 27 april, alle 850 kaarten zijn uitverkocht! #FEYCAM #Cambuur reageer retweet
Eigenlijk exact hetzelfde verhaal als de laatste jaren aan het einde vh seizoen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:09 schreef mokkiemok het volgende:
feyenoord krijgt het hoe dan ook erg moeilijk dit jaar als de transfergeruchten waar blijken
ik denk niet dat er weer een speler ala Pele uit de hoed wordt gehaald
Nog even en het wordt 120 tegen 3, dat zal wel in het boek komen, jammer dat ze niet een jaar of 80 eerder geboren zijn dan hadden we waarschijnlijk over 40-44 gesproken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik ook gehoord ja. Ach, risico van het vak zullen we maar zeggen. Je hoort hem ook niet klagen, en dit zal vast wel weer een mooi hoofdstuk zijn voor zijn volgende boek.
Oh, en het is trouwens bont.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog even en het wordt 120 tegen 3, dat zal wel in het boek komen, jammer dat ze niet een jaar of 80 eerder geboren zijn dan hadden we waarschijnlijk over 40-44 gesproken.
financieel zekerquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:19 schreef eight het volgende:
[..]
Eigenlijk exact hetzelfde verhaal als de laatste jaren aan het einde vh seizoen.
Feijenoord gaat er gewoon op vooruit als enkele dragende spelers voor tig miljoen worden verkocht.
Dat scenario moeten we juist toejuichen ipv vrezen.
Natuurlijk WHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |