die vergissing heb ik te vaak gemaakt dus ik wist iets met 30quote:Op donderdag 21 augustus 2014 19:40 schreef bartrid het volgende:
in de war met 21st century schizoid man
Maar wel leukquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:37 schreef Jabberwocky het volgende:
Twee sets van Fields of the Nephilim op Roadburn, headlining op zaterdag. Vreemde keuze.
http://www.roadburn.com/2(...)dburn-festival-2015/
Christus, wat loosquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
SLEEP sneakers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem niet verkeerd. En met vocalen van Mark Laneganquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:05 schreef Gehenna het volgende:
[..]
tof
Ik ben erg benieuwd naar die plaat, als het allemaal de kwaliteit kan houden van dat ene nummer die laatst gereleased is, wordt ik echt heel gelukkig
haha is dit officiële merch? Wat lelijk zeg!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
SLEEP sneakers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geloof ik niks van!quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:12 schreef vogelkooi het volgende:
Goede vriend van mij daar de broer van speelt gitaar in die band.
Hoiquote:
Oeh dat klinkt idd tof, ik kende het nog niet. Het lijkt een beetje te hangen tussen space-rock:quote:Ik vind dit heel erg tof:
En dit ook:
Of ik in het juiste topic zit weet ik eigenlijk niet zo zeker, maar ik vermoed dat hier vast wel iemand te vinden is die me een tip voor iets soortgelijks kan geven. Alvast duizendmaal takk!
Yob is over het algemeen zwaar tof, maar de laatste keer op Roadburn mistte elke vorm van magie die het anders wel hadquote:Op maandag 8 september 2014 09:20 schreef Ringel-S het volgende:
Ik vond Yob in Utrecht veel toffer dan op Roadburn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |