Des te eerder ben je er weer van afquote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:33 schreef dolf1010 het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat maandag de examens beginnen.... het komt nu wel dicht bij.
Ik heb echt het idee dat ik nog 3 weken kan leren ofzo... maar helaas.
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, die twee weken wachten zijn een beetje vervelend maar goed
Ga je nakijken na de examens?
Blijf kalm temidden van het lawaai en bedenk welk een vrede er in stilte kan heersenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:43 schreef FIGHTME100 het volgende:
Ik begin hem nu wel echt te knijpen. Ik maak steeds van die lullige fouten bij m'n oefenopgaven/examens. Ik denk dat ik te weinig geleerd heb.
Gaat lastig als je langs een drukke weg woont.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Blijf kalm temidden van het lawaai en bedenk welk een vrede er in stilte kan heersen
Zet een lekker muziekje op je koptelefoonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:09 schreef FIGHTME100 het volgende:
[..]
Gaat lastig als je langs een drukke weg woont.
typisch een vwo persoon zorgen maken wanneer het niet nodig isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:41 schreef limbovot het volgende:
Ugh, ik begin m nu ook te knijpen... ik moet of een 6 voor nederlands staan (min. een 4.5 halen voor mn ce) of een 6 voor wiskunde (min. een 5.8 halen voor mn ce)...
De rest, ik denk dat alleen de 5,5 regel het nog zou kunnen verpesten...
Nouja, dat is oordelen voordat je mijn lijst gezien hebt... ik ben 6 jaar lang 'met de hakken over de sloot' over gegaan en ieder jaar weer kreeg ik te horen: 'ga toch naar havo, je haalt het vwo niet'. I.c.m. mijn faalangst vind ik het niet geheel gek dat ik me zorgen maak...quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:47 schreef romanv het volgende:
[..]
typisch een vwo persoon zorgen maken wanneer het niet nodig is
Sta je er een beetje redelijk voor?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:49 schreef limbovot het volgende:
[..]
Nouja, dat is oordelen voordat je mijn lijst gezien hebt... ik ben 6 jaar lang 'met de hakken over de sloot' over gegaan en ieder jaar weer kreeg ik te horen: 'ga toch naar havo, je haalt het vwo niet'. I.c.m. mijn faalangst vind ik het niet geheel gek dat ik me zorgen maak...
Ja, nou best wel oké...quote:
Je lijst is wel redelijk, maar ik kan me voorstellen dat je niet helemaal zeker bent. Ik zelf heb twee jaar geleden eindexamen gedaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:49 schreef limbovot het volgende:
[..]
Ja, nou best wel oké...
Nederlands: 6.5
Engels:7,3
Wiskunde: 5,3
Duits:5,7
Geschiedenis:6,2
Aardrijkskunde:6,4
Economie:6,3
Wel op slagen dus... maar omdat ik niet goed ben in tekst bij nederlands (Engels wel en duits gaat redelijk) en wiskunde best een probleem is, maak ik me toch wel zorgen... faalangst, niet weten wat ik moet verwachten, etc... (ben sowieso wel een zenuwpil hoor...)
jij?
Wisselt enorm per examen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je lijst is wel redelijk, maar ik kan me voorstellen dat je niet helemaal zeker bent. Ik zelf heb twee jaar geleden eindexamen gedaan.
Heb je ook oude examens gemaakt en hoe waren die resultaten?
Die 4.2 is wel een beetje zorgelijk. Ik wil je niet bang maken, maar je zit natuurlijk wel met die maximale één 5 voor ne/wi/eng. Misschien kijk je wel wat strenger na dan je docentquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:08 schreef limbovot het volgende:
[..]
Wisselt enorm per examen.
Voor wiskunde had ik de laatste keer een 6,5 maar ik denk dat dat een beetje te goed was om waar te zijn. nederlands had ik (zonder te oefenen etc) een 4,2 maar ik ga mogen nog een nieuwe maken en kijken wat ik dan heb na het leren.
Aardrijkskunde gaat goed, mijn laatste cijfers waren allemaal 7ens maar mijn oefenexamen(voor het leren) was een 6,4(zou ik tevreden mee zijn). Economie is moeilijk om te oefenen omdat we dit jaar een nieuwe methode hebben en de oude examens dus andere boeken en onderwerpen waren. (nooit moeite met economie gehad en ik zou er een 5 voor mogen staan dus dat zou wel moeten lukken) en geschiedenis is denk ik gewoon een kwestie van geluk en leren...
Wat ben je gaan studeren na je vwo?
Denk het ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:41 schreef ownz123 het volgende:
Ben nogal slecht in Nederlands en heb tot mijn verbazing een 7.2 voor de samenvatting ( 2013 1ste tijdvak) gehaald. Je kon nog een samenvatting opsturen voor vrijdag en dan zou onze docent het nakijken. Tekst verklaren van het examen 2013 tijdvak 2 had ik ook heel goed gemaakt, denk dat ik morgen nog even die doe van tijdvak 1, ondanks het feit dat er veel klachten over waren.
Maar ja het zou me niet verbazen als de echte examen weer helemaal mis gaan, want de ene keer gaat een examen goed en de volgende verkloot ik helemaal
Dat is inderdaad mijn punt... Achja we zullen zien, morgen nog maar meer gaan oefenen..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die 4.2 is wel een beetje zorgelijk. Ik wil je niet bang maken, maar je zit natuurlijk wel met die maximale één 5 voor ne/wi/eng. Misschien kijk je wel wat strenger na dan je docent
Ik ben Nederlands Recht gaan studeren
Jup hier ook, de rest kan voor mij dan alleen maar meevallen.quote:Op zondag 11 mei 2014 01:32 schreef FIGHTME100 het volgende:
Morgen maar eens de hele dag leren voor M&O. Dan zit het meeste (leer)werk er toch wel op.
Hoe kom je er aan?quote:Op zondag 11 mei 2014 12:49 schreef zaktak het volgende:
Die gs samenvatting uit de examenbundel is een aanrader(vwo)
Ja dat zou kunnen. Ik dacht dat die samenvatting wel ergens op internet zou staan.quote:Op zondag 11 mei 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Soms kan de oplossing zo makkelijk zijn hè
quote:Op zondag 11 mei 2014 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Soms kan de oplossing zo makkelijk zijn hè
Spanneeeend. Nee, het valt allemaal best mee. Desalniettemin alle examenkandidaten veel succes en toi toi toiquote:
M&O moet wel lukken toch?quote:Op zondag 11 mei 2014 15:54 schreef DakotaRudd het volgende:
Succes allemaal. Ik moet morgen zelf beginnen met MO. 19 mei sluit ik af met geschiedenis.
Lijkt me wel een fijn examen om mee te beginnen jaquote:Op zondag 11 mei 2014 16:06 schreef DakotaRudd het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel. Ben wel blij dat ik MO als eerste examen heb.
Gewoon kalm blijven. Altijd wat invullen. Als je een vorige vraag niet wist, en die nodig hebt voor een andere, verzin dan gewoon getallen. Dan kun je alsnog punten krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:10 schreef Wicky15 het volgende:
Heb echt schijt voor morgen.![]()
Kutvak ook dat M&O.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |