SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed raken.
Je noemt nergens je eigen naam. Apart wel.quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
het kan ook hier aan liggen
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat laat jij je makkelijk trollen.quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt joh achterlijke idioot
Opdoeken! Licht uit!quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
het kan ook hier aan liggen
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je quote de verkeerde dus nogmaals, mongool.quote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ga maar weer je wajong ophalen, anders kan je je pilletjes wéér niet betalen.
Oh ja dat moeten we niet hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat laat jij je makkelijk trollen. [ afbeelding ] Blijf zo op hem reageren en ik ben straks de enige Ro in dit topic.
Doe datquote:Op maandag 14 april 2014 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga vragen of cachie binnekort langskomt
Ik had het tegen jouquote:
Wat is deze steek, LB.quote:
lb is gekke paki, gevaarlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat is deze steek, LB.Ik wil je nog wel eens horen als je voor me staat, met je halve meter kortere lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |