Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Marcel kan alleen voor Karin gaanquote:
Kijk eens aan!quote:
Ik ook.quote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ben wel eens bij die wok geweest![]()
Krijg steeds meer druk van mensen om dat te doen, heb ook al twee fan paginas die daar aan gewijd zijnquote:
Linkjequote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Krijg steeds meer druk van mensen om dat te doen, heb ook al twee fan paginas die daar aan gewijd zijn
Het lijkt best goed te gaan tot nu toe.quote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Krijg steeds meer druk van mensen om dat te doen, heb ook al twee fan paginas die daar aan gewijd zijn
Zeker een meerwaarde, dit topicquote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef Turbomuis het volgende:
Dit de leukste uitzending ever (okee, eerlijk is eerlijk, vooral met dan aan dit topic)
Fuck die pagina's, doen wat je zelf wil.quote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Lijkt me wel een lieve meidquote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dit. Want dan werkt het.quote:Op maandag 14 april 2014 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Fuck die pagina's, doen wat je zelf wil.
Kijk eens aan!quote:
https://www.facebook.com/(...)tif_t=group_activityquote:
Wiro Wok ftwquote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ook nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij geen man hebt ;s
Laat je niet onder druk zetten, lekker alles op je eigen manier doen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
''Kijk eens aan''quote:
"Kijk eens aan"quote:Op maandag 14 april 2014 22:40 schreef Metalfreak het volgende:
Zonder dit topic zou ik het niet volhouden om te kijken. Mijn laptop gaat één keer per week aan, tijdens dit programma
En terecht, jullie passen prima bij elkaar zo te zien.quote:Op maandag 14 april 2014 22:38 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Alleen in de plausibel groep, zit daar samen met alexquote:Op maandag 14 april 2014 22:42 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Heb je al eens op die pagina's gepost? Puur om hun reacties te lezen?
Ik wíst dat er zoiets zou komen.quote:
Sterker nog, ik woon er redelijk dichtbijquote:Op maandag 14 april 2014 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alleen onze Marc reed ver weg Eindhoven uitquote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sterker nog, ik woon er redelijk dichtbijhet was sowieso wel Eindhoven galore met de Genneper parken (dat stukje in dat prehistorische dorp).
Hoe kan die niet hebben gescoord met carnaval.quote:Op maandag 14 april 2014 22:44 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Alleen onze Marc reed ver weg Eindhoven uit
mmhhh nog nooit geweest. Dat dorp dan hequote:Op maandag 14 april 2014 22:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sterker nog, ik woon er redelijk dichtbijhet was sowieso wel Eindhoven galore met de Genneper parken (dat stukje in dat prehistorische dorp).
Volgens mij kan daar geen enkele hoeveelheid alcohol tegenopquote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe kan die niet hebben gescoord met carnaval.
Tja, je hebt toch meer nodig dan 20 liter bier en een indianenpak om Marc geheel te maskerenquote:Op maandag 14 april 2014 22:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe kan die niet hebben gescoord met carnaval.
Ik heb de meest lelijke mannen daar chicks zien scoren.quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Volgens mij kan daar geen enkele hoeveelheid alcohol tegenop
Marcel, je mag maar 1 account hebben op Fok!quote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef xApple het volgende:
Ahh ik vind Marcel en Plausibel zo lief.. Die klok was ook echt een perfect cadeautje voor haar. En de date.. Zo goed over na gedacht !
Ik heb ook maar één account op fok!quote:Op maandag 14 april 2014 22:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Marcel, je mag maar 1 account hebben op Fok!
Jaaa, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 14 april 2014 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb de meest lelijke mannen daar chicks zien scoren.
Mooiquote:Op maandag 14 april 2014 22:47 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik heb ook maar één account op fok!
Hahah ik denk dat Marcel en ik niet minder op elkaar zouden kunnen lijken..quote:Op maandag 14 april 2014 22:47 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Marcel, je mag maar 1 account hebben op Fok!
Ben je Karin?quote:Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef xApple het volgende:
[..]
Hahah ik denk dat Marcel en ik niet minder op elkaar zouden kunnen lijken..
Nope, maar Karin en ik zijn het er vast over eens dat Marcel deze date echt goed heeft aangepakt.quote:
Maar dat lag niet aan Rob.quote:
Een vriendin of andere bekende van Karin dan ?quote:Op maandag 14 april 2014 22:56 schreef xApple het volgende:
[..]
Nope, maar Karin en ik zijn het er vast over eens dat Marcel deze date echt goed heeft aangepakt.
Haha nee sorry..quote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef DjinN het volgende:
[..]
Een vriendin of andere bekende van Karin dan ?
die eerstequote:Op dinsdag 15 april 2014 01:39 schreef yosander het volgende:
Wat een gouden aflevering
Marc: dus ehh, jij bent single?
Vrouw: ja ben weduwe sinds anderhalf jaar.
Marc: kijk eens aan!
En Rob met zijn twee dates, wat een eindbaas
Eerste date: ja het voelde nat aan, maar kwam er aan de achterkant uit
Ik heb genoten
Dat zei hij inderdaad...quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:13 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Nee volgens mij iets van "Ik snap niet waarom iemand zoals jij geen man heeft". Tenminste dat hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |