Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Anale klachten van de Sybian?quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zal ik het maar niet hebben over die andere reclame dan?
Ik heb nu ook een ad van Wingman naast het topicquote:
quote:
Daar mag ik het van SC niet over hebben.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Lenoire het volgende:
"Ik ben een vrouw met een piemel"
"Kijk eens aan."
Ik heb gewoon m'n uitspattingen op de feestdagenquote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar mag ik het van SC niet over hebben.
Slechte ervaringen mee?quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef Lenoire het volgende:
"Ik ben een vrouw met een piemel"
"Kijk eens aan."
quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Szura het volgende:
"Ik word morgen gesteriliseerd"
"Kijk eens aan!"
quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb genitale wratten
-kijk eens aan!
Ik voel een paint-topic aankomen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef glannie het volgende:
"ik krijg morgen mn eerste chemokuur"
"kijk es aan!"
Dat zit hem dwars?quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Turbomuis het volgende:
Helma gaat straks met Mark mee. Eventjes rijden in z'n Bo-rentje, dan, na wat gestuntel om binnen te komen, de hotelkamer in. Op zeer erotische manier, met de dansende paarden in z'n achterhoofd, kleed Mark zich uit. Hij laat z'n sexy witte slip zakken. Helma kijkt en zegt: Kijk 's aan.
En gaat weer.
Mark doet het volgend seizoen weer mee.
Je wist niets anders als lapo te verzinnen ?quote:
"Ik heb een Sybian gehuurd en die staat op mijn hotelkamer"quote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Szura het volgende:
"Ik word morgen gesteriliseerd"
"Kijk eens aan!"
Flink doorposten, dan komt het volgende TT goedquote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Eerin het volgende:
Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld dat de TT niet "kijk es aan" is
Me too!quote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik voel een paint-topic aankomen.
Jaquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Szura het volgende:
"Ik ben op mijn 15e verkracht door m'n stiefvader"
"Kijk eens aan!"
Met bijbehorende kleurtjes in de witte Hema Slipquote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Turbomuis het volgende:
Helma gaat straks met Mark mee. Eventjes rijden in z'n Bo-rentje, dan, na wat gestuntel om binnen te komen, de hotelkamer in. Op zeer erotische manier, met de dansende paarden in z'n achterhoofd, kleed Mark zich uit. Hij laat z'n sexy witte slip zakken. Helma kijkt en zegt: Kijk 's aan.
En gaat weer.
Laat z'n score gewoon rijdenquote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Marc wil dus lekker zuipen, maar moet nog wel ff naar het hotel rijden..
Dat is tussen mij en SC.quote:Op maandag 14 april 2014 22:22 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat zit hem dwars?
Een gevoelig onderwerp?
Jezus Gatverdamme, het mentale beeld gaat niet meer weg. Bedanktquote:Op maandag 14 april 2014 22:23 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Met bijbehorende kleurtjes in de witte Hema Slip
Hahahahahah om stuk te gaan ditquote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef Turbomuis het volgende:
En gaat weer.
Kijk eens aan!quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef OProg het volgende:
"Ik ben in werkelijkheid je tweelingzus".
-"kijk eens aan".
quote:Op maandag 14 april 2014 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
''Ik eet paardenvlees''
''Kijk eens aan''
''Ik eet paardenvlees''
''Kijk eens aan''
Kijk eens aan!quote:
''Ik eet paardenvlees''
''Kijk eens aan''
Ik ook.quote:
Goede nick welquote:
Kijk eens aanquote:Op maandag 14 april 2014 22:26 schreef Turbomuis het volgende:
Mondige? Ja tuurlijk, anders passen die tanden er niet in
Deze baas heeft een hotelkamer geregeldquote:
Oooh dan ben jij vast geen maagd meerquote:Op maandag 14 april 2014 22:26 schreef Rickario het volgende:
Dat soort types gaan ook vaak tegen mij aan schuren in feesttenten
Herkenbaarquote:Op maandag 14 april 2014 22:26 schreef Rickario het volgende:
Dat soort types gaan ook vaak tegen mij aan schuren in feesttenten
Jonge die hebben allemaal een zwik geld gekregenquote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef MissJ het volgende:
hij is wel populair zeg.
Of zal Ewout die dames gedwongen hebben om met Marc te dansen?
Dan is die nu blut.quote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef MissJ het volgende:
hij is wel populair zeg.
Of zal Ewout die dames gedwongen hebben om met Marc te dansen?
Tuurlijk!quote:
Kennis is macht, en als je zo veel tijd als mij op het internet spendeert dan tja, heb je veel kennis.quote:Op maandag 14 april 2014 22:04 schreef Stratotanker het volgende:
Marcel is er altijd goed in om lekker nonchalant informatie eruit te gooien waar ik in heel mijn leven nog nooit van gehoord heb.
kinderdisco op de basisschoolquote:
Kijk eens aan!quote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef CaptainCab het volgende:
Hij zit al aan haar rondingen te voelen
Kijk es aan!quote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
lamp 1.0
[ afbeelding ]
lamp 2.0
[ afbeelding ]
Marcel,quote:Op maandag 14 april 2014 22:27 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Kennis is macht, en als je zo veel tijd als mij op het internet spendeert dan tja, heb je veel kennis.
Also
lamp 1.0
[ afbeelding ]
lamp 2.0
[ afbeelding ]
Te erg gewoonquote:Op maandag 14 april 2014 22:28 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik snap niet dat jij geen man hebt.
En dat tegen een weduwe
quote:
Hij heeft die kipkerriesalade al volgekwaktquote:Op maandag 14 april 2014 22:29 schreef donald_dick het volgende:
en dan pagga slaan met het koude buffet in gedachte
quote:Op maandag 14 april 2014 22:29 schreef Turbomuis het volgende:
'ik geloof niet dat je geen man hebt'
Nou, die had ze wel, alleen was hij zo onbeleefd om dood te gaan
Kom haten danquote:
quote:
ruim je het ook opquote:
Ik gooi je anders dit weekend in de Maasquote:
Dit.quote:
Als ik genoeg drink gaat dat vanzelfquote:Op maandag 14 april 2014 22:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik gooi je anders dit weekend in de Maas
Compensatiegedragquote:
zijn geslachtsdeel wassenquote:
quote:
Fappenquote:
goedkoopquote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef Cynix ® het volgende:
Een huurauto OK, maar zo'n Bo-Rent kermisbak, kom op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |