Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pindazakje
Dat niet.quote:
echt te erg jaquote:
nooit in de TVSC zijnquote:Op maandag 14 april 2014 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:
Nog nooit zoveel posts gehad in zo'n korte tijd in mijn topique.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:09 schreef donald_dick het volgende:
KIJKEENS AAN JE MAN IS DOOOOOOOOODDD
krijg je met een kunstgebitjequote:Op maandag 14 april 2014 22:09 schreef Studiotje het volgende:
Die tanden blijven toch zeker achter je eikel hangen
Zoek nooit ruzie met iemand die kort genoeg is om je kruis een hoofdstoot te gevenquote:Op maandag 14 april 2014 19:49 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Dat is manlet in Nederland.
1.90 échte masterrace hier. buig jij dwerg
Ze deed en hamster na en daar zat haar hapje.quote:Op maandag 14 april 2014 22:10 schreef Eerin het volgende:
Waarom is haar rechterwang dikker dan haar linker?
Zit de salade van de week er voor nog in.quote:Op maandag 14 april 2014 22:10 schreef Eerin het volgende:
Waarom is haar rechterwang dikker dan haar linker?
quote:Op maandag 14 april 2014 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zit de salade van de week er voor nog in.
Gatverdamme.quote:Op maandag 14 april 2014 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zit de salade van de week er voor nog in.
Marcel!! Welcome!! Succes met bijlezen!quote:Op maandag 14 april 2014 22:11 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Zoek nooit ruzie met iemand die kort genoeg is om je kruis een hoofdstoot te gevenen even alles na lezen
Ik ben nog steeds aan het lachenquote:Op maandag 14 april 2014 22:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
>Ik ben weduwe
< Ah, kijk eens aan!
Tv moment 2014![]()
![]()
Ja dit.quote:Op maandag 14 april 2014 22:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
>Ik ben weduwe
< Ah, kijk eens aan!
Tv moment 2014![]()
![]()
NIEUWE PLEK VOOR EEN FOK!MEET!quote:De Volger 43
1483 GA De Rijp. (VOOR DE TOM TOM : Graft - de Rijp )
Paradise is dichterbij dan u denkt !!
15 min. van Hoorn, 15 min. van Alkmaar,10 min. van Purmerend,
15 min. van Zaandam en 25 min. van Amsterdam.
Open jij het topic?quote:
Past wel goed bij Jos lijkt mequote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Eerin het volgende:
Zorgzaam, ook zo'n misbruikt woord. Eigenlijk betekent het gewoon lelijk en wanhopig.
Woooooeehhh, tien minuten van huis!quote:
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:13 schreef CaptainCab het volgende:
Waarom zouden die jonge dames met oude arme JOS daten?
Want een lekkere vriendin hoeft niet zorgzaam te zijn?quote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Eerin het volgende:
Zorgzaam, ook zo'n misbruikt woord. Eigenlijk betekent het gewoon lelijk en wanhopig.
Daarom zeg ik: misbruikt.quote:Op maandag 14 april 2014 22:14 schreef watheet het volgende:
[..]
Want een lekkere vriendin hoeft niet zorgzaam te zijn?
Als een boei drijven.quote:
Prima geregeld toch.quote:
Nope, 100% PUUR toeval.quote:
quote:
Wou het net zeggenquote:
Ik zie hem er ook voor aan ja alles voor de kijkcijfers, Hopelijk komt hij weer met een soort probleem wijken 2.0quote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Die Ewout is echt een harde baasHeeft effe die chick gebeld of ze wat eerder kon komen
hahahaquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Turbomuis het volgende:
Ja meid, je bent concurrentie.
Met je Twister.
Precies wat ik dacht jaquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Die Ewout is echt een harde baasHeeft effe die chick gebeld of ze wat eerder kon komen
Volgens mij is Helma veel te goed.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef MissJ het volgende:
nou Marc grijp je kans, Helma lijkt me prima voor je.
S-sorry, mark-sama...quote:Op maandag 14 april 2014 22:11 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Zoek nooit ruzie met iemand die kort genoeg is om je kruis een hoofdstoot te gevenen even alles na lezen
quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef Szura het volgende:
INB4:
"Ik heb een begrafenis"
"Kijk eens aan!"
Houdt hij het erna wel langer volquote:
SC!quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef watheet het volgende:
[..]
Dan moet hij naar de huisarts, 1 op de 5 mannen hebben er last van
Of de tweede was de enige echte date, en hij had gauw nog een autistische arme vrouw laten opdraven om te krenken op nationale televisiequote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Denk ik ook. Maar als zij hem graag wil, moet hij echt zijn kans grijpen.quote:
Dat is waar, denk niet dat dat nog een keer gaat gebeuren.quote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef MissJ het volgende:
[..]
Denk ik ook. Maar als zij hem graag wil, moet hij echt zijn kans grijpen.
Ssssstquote:
Of:quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef Szura het volgende:
INB4:
"Ik heb een begrafenis"
"Kijk eens aan!"
Zal ik het maar niet hebben over die andere reclame dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |