Ben je dan niet veel langer onderweg?quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Via Sittard en Heerlen lijkt me
is verder, ook enkelspoor EN er mist nog een stukje waslijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Via Sittard en Heerlen lijkt me
Landgraaf - Herzogenrath ja?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:12 schreef dennistd het volgende:
De aanleg van de waslijn heeft Mansveld deze week het startschot voor gegeven
zou best kunnen, maar als ze het zo willenquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ben je dan niet veel langer onderweg?
quote:
Ow lache, dan hebben ze er vast plannen meequote:Op dinsdag 15 april 2014 21:15 schreef dennistd het volgende:
Ja, 1500v tot Haanrade, daar een spanningssluis en dan 15kv verder naar Herzogenrath
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je vergeet de ICE naar Frankfurt (1x/dag door naar Basel) en de nachttreinen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Pff we hebben straks meer internationale verbindingen tussen Duitsland en Nederland dan tussen welke twee andere landen ter wereld dan ook:
1 keer per uur stoptrein Groningen-Leer
1 keer per uur stoptrein Bielefeld-Hengelo
0,5 keer per uur IC Berlijn-Amsterdam
2 keer per uur Gronau-Enschede
1 (of 0,5??) keer per uur Arnhem-Weetikveel
1 keer per uur Venlo-Hamm
0,5 keer per uur Eindhoven-Aachen
1 keer per uur Heerlen-Aachen
Heb ik ze nou allemaarl?
8 treinen per uur?
Oh jah! Nachttrein had ik expres niet meegenomen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je vergeet de ICE naar Frankfurt (1x/dag door naar Basel) en de nachttreinen.
Die heeft hij al (Bielefeld - Bad Bentheim - Hengelo)quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:19 schreef b2py het volgende:
Hengelo - ergens de grens bij Bad Bentheim wil de regio ook nog 1 keer per uur een stopper per 2017.
Die staat er tussen lamlulquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:19 schreef b2py het volgende:
Hengelo - ergens de grens bij Bad Bentheim wil de regio ook nog 1 keer per uur een stopper per 2017.
Dat had ik al heel langquote:Op dinsdag 15 april 2014 21:16 schreef James1988 het volgende:
Toevallig ben ik afgelopen zondag over dat lijntje van Heerlen naar Herzogenrath gegaan, waarmee ik nu alle grensovergangen heb gehad waar passagierstreinen overheen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:20 schreef James1988 het volgende:
[..]
Die heeft hij al (Bielefeld - Bad Bentheim - Hengelo)
Ohjaquote:
Frankrijk en Zwitserland hebben er straks per uur zeker meer als het S-bahn netwerk rond Genève eenmaal op 6 treinen per uur zit.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Pff we hebben straks meer internationale verbindingen tussen Duitsland en Nederland dan tussen welke twee andere landen ter wereld dan ook:
1 keer per uur stoptrein Groningen-Leer
1 keer per uur stoptrein Bielefeld-Hengelo
0,5 keer per uur IC Berlijn-Amsterdam
2 keer per uur Gronau-Enschede
1 (of 0,5??) keer per uur Arnhem-Weetikveel
1 keer per uur Venlo-Hamm
0,5 keer per uur Eindhoven-Aachen
1 keer per uur Heerlen-Aachen
Heb ik ze nou allemaarl?
8 treinen per uur?
Ik tot een paar seconden geleden ook niet, dus dat mag wel wat bekender worden bij het bredere publiek danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |