231,4 kilometerquote:Op maandag 14 april 2014 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mmm... iemand enig idee hoeveel km zoetermeer -> leeuwarden
Via Den Haag Centraal, Leiden en Schiphol 71,2 kmquote:en Zoetermeer -> Amsterdam zijn?
Zoetermeer - Gouda is 12 toch?quote:Op maandag 14 april 2014 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mmm... iemand enig idee hoeveel km zoetermeer -> leeuwarden en Zoetermeer -> Amsterdam zijn?
standaard 1204 hier. Used to be 1480 in februari. Maar gezien mijn records eigenlijk een lachertjequote:Op maandag 14 april 2014 23:49 schreef Yreal het volgende:
Toch nog een goeie 1350 km per week in de trein
Mag ookquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef hhh38 het volgende:
Voor de positieve noot mbt de NS.
Vanavond mijn portomonnee (met daarin ook m'n OVC) in de sprinter naar Gouda laten liggen in Alphen a/d Rijn. Twee uur later alweer opgehaald in Leiden na een route langs vriendelijke conducteurs en klantenservice medewerkers. Viel me niet tegen.
Ja, kwam net via delft, volgens mij rijden ze nog steeds op zicht, althans gezien de snelheid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 06:34 schreef b2py het volgende:
Dordrecht - Den Haag is in ieder geval de hele dag nog gestremd.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef hhh38 het volgende:
Voor de positieve noot mbt de NS.
Vanavond mijn portomonnee (met daarin ook m'n OVC) in de sprinter naar Gouda laten liggen in Alphen a/d Rijn. Twee uur later alweer opgehaald in Leiden na een route langs vriendelijke conducteurs en klantenservice medewerkers. Viel me niet tegen.
Ik begreep van iemand dat reizigers een uur in de kou op bussen hebben staan wachten ... voor mijn gevoel hebben we de laatste weken vaker wel dan niet een wisselstoringtwitter:NS_online twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 06:52:04Tilburg-Oisterwijk: er rijden geen treinen door een wisselstoring. http://t.co/axyyfHsO3W #TbOt reageer retweet
Nou nou, een heel uur? Valt me nog mee gezien het leger bussen dat al nodig is voor Tilburg-Den Bosch, en het feit dat het ochtendspits is en er dus ook nog bussen rijden voor Veolia, leerlingenvervoer etc.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:46 schreef V2 het volgende:
Ik begreep van iemand dat reizigers een uur in de kou op bussen hebben staan wachten ... voor mijn gevoel hebben we de laatste weken vaker wel dan niet een wisselstoringtwitter:NS_online twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 06:52:04Tilburg-Oisterwijk: er rijden geen treinen door een wisselstoring. http://t.co/axyyfHsO3W #TbOt reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |