Typisch.quote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is niet de BF die mad is[ afbeelding ]
Hard gewordenquote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
Heb meneer vrijdag nog uit eten genomen, zaterdag gezopen en gefeest en zondag een lange blowjob en rij beurt geschonken, dus dat ik nu pissed ben heeft hij verdomme helemaal aan zichzelf te danken.
Waarom kunnen vrouwen niet gewoon hun bek opentrekken en in 10 seconden in een volledig kloppende volzin uitleggen wat er precies mankeert?quote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
Ben soms ook mad, waarom kunnen mannen geen gedachten lezen?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit flik je me niet hè. Ik negeer je vanaf nu.quote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom kunnen vrouwen niet gewoon hun bek opentrekken en in 10 seconden in een volledig kloppende volzin uitleggen wat er precies mankeert?
Hehequote:
En ook dát heb ik gedaan. Echt 0,0% to blame this time.quote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom kunnen vrouwen niet gewoon hun bek opentrekken en in 10 seconden in een volledig kloppende volzin uitleggen wat er precies mankeert?
Hardop, weet niet eens waaromquote:Op maandag 14 april 2014 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit flik je me niet hè. Ik negeer je vanaf nu.
Hahaha.quote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maak dit jezelf maar wijsquote:Op maandag 14 april 2014 21:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehe
[..]
En ook dát heb ik gedaan. Echt 0,0% to blame this time.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef VeerEli het volgende:
Ja Chai, fantastisch hoor al die gifjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |