quote:
quote:Een lief ietwat naïef meisje.
Ja dat is dus precies mijn punt hequote:
Nouja, ik heb er soms wel spijt van dat ik op dit forum post. Maar het is ook wel een beetje m'n eigen schuld omdat ik steeds terug blijf komen.quote:
Nee, X-rated.quote:
Ja dan wel hoor, haha.quote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, als Frank_Drebin het zegt, dan is het waar. Is een uitspraak van hem over mij.
Ouwe snoeperd is die Frank ookquote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, als Frank_Drebin het zegt, dan is het waar. Is een uitspraak van hem over mij.
Hartstikke leuk.quote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze een beetje steken onderwater aan het geven is, betreffende mijn geslachtsidentiteit.quote:
Wat kinderachtigquote:Op maandag 14 april 2014 23:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze een beetje steken onderwater aan het geven is, betreffende mijn geslachtsidentiteit.
maar heb je nou nog een lul of wat?quote:Op maandag 14 april 2014 23:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze een beetje steken onderwater aan het geven is, betreffende mijn geslachtsidentiteit.
Ach ja, het is FOK! he. En ik had ook gewoon m'n mond moeten houden erover. Iedereen lekker in de waan laten dat ik altijd al borsten gehad heb. Is voor hun beter, maar ook voor mij.quote:
luv it manquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:00 schreef Chloroform het volgende:
Ze weten deze SC wel elke keer te vinden.
Ik verstop hem altijd centraal. Misschien toch KPD overwegenquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:00 schreef Chloroform het volgende:
Ze weten deze SC wel elke keer te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |