Niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:12 schreef avotar het volgende:
Iemand enig idee hoe je je 3G/H signaal kan versterken?
Ze staan daar aan. Zowel whatsapp, sim als telefoon contacten staan angevinkt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, in de contactenlijst van je telefoon
Ja, maar zijn de contacten ook gekoppeld?quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:35 schreef Santello het volgende:
[..]
Ze staan daar aan. Zowel whatsapp, sim als telefoon contacten staan angevinkt.
Open maar eens de Mail app of andere apps van HTC.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
hier ook de update binnen, eerste wat opvalt is de groene kleur en het andere icoontje voor Wi-Fi
Hmmm.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, maar zijn de contacten ook gekoppeld?
Open eens een contact waarvan de naam niet meer in Whatsapp staat. Staat het Whatsappnummer dan ook in de lijst met contactgegevens?
Is gewoon een thema met zwarte balken hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb hem op oranje staan. Maar had toch liever die balken gewoon zwart gezien eigenlijk. Krijg hier een beetje Windows 8 flashbacks van.
Ja en groene tekstquote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:38 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Is gewoon een thema met zwarte balken hoor.
Tijd maakt volgens mij niet uit. Wat wel uitmaakt, is bellen met Vodafone en zeggen dat je wil overstappen naar een goedkopere provider. Dan krijg je negen van de tien keer ineens iets van 5 euro korting per maand.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:10 schreef qua111 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, misschien dat iemand hier toevallig bekend mee is;
Mijn abbo bij Vodafone(HTC one X) loopt 28 juni af. Ik ben nog in twijfel tussen een One M8 met vodafone of t-mobile abbo. Weet iemand of het m.b.t. verleng korting bij Vodafone uitmaakt of ik nu al mijn contract verleng, of zou ik dit ook bijvoorbeeld in augustus nog kunnen doen, als ik pas dan een nieuw abbo afsluit en in de tussentijd gewoon mijn One x met een sim-only gebruik van Ben ofzo?
Kloptquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Tijd maakt volgens mij niet uit. Wat wel uitmaakt, is bellen met Vodafone en zeggen dat je wil overstappen naar een goedkopere provider. Dan krijg je negen van de tien keer ineens iets van 5 euro korting per maand.
Haha thanks voor de info! Misschien toch eens een belletje wagen. Krijg bij tmobile 2gb data voor minder geld dan ik bij Vodafone voor 700mb zou betalen(los van een irrelevant verschil in belminuten)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Klopten zo niet, ophangen en nog eens bellen. Sommige zijn coulanter dan andere.
heel irritant inderdaadquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef videonatic het volgende:
Htc power to give valt me sinds vandaag lastig
Jup, had het ook net ontdekt. Heerlijk!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Power to give kan je uitschakelen. Opzoeken in de applijst en dan op uitschakelen drukken. Kan je met elke niet-verwijderbare app doen. App wordt dan 'bevroren', kan niks meer doen.
Heb geen groene tekst hoor. Alleen als je aan het typen bent zie je aanrakingen in het groen. Maar als je je daar al aan kan storen...quote:
Ik, omdat ik sense zat was en een aantal root-apps wilde hebben. Nu stock Android wat erg goed bevalt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie heeft zijn M7 eigenlijk geroot? En waarom? Wat zijn de voor- en nadelen?
In dit topic ook al aangekaart, met oorzaak:quote:Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn M8 maakt op eens rare foto's. Nooit een instelling gewijzigd. Alles staat op 'Auto' of 'Standaard'.
Iemand enig idee?
Nope. En de One is de enige Android phone die ik gehad heb waar ik het nog niet nodig gevonden heb om te rootenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie heeft zijn M7 eigenlijk geroot? En waarom? Wat zijn de voor- en nadelen?
Fabrieksfoutje. Laten repareren, opgelost.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:19 schreef Oksel het volgende:
Blijkbaar heb ik een variant met gaar kutglaasje waardoor al mijn foto's dus verneukt zijn. 1,5 jaar M7, nooit probleem, nu 1 maand M8 en nu al naar de klote.
Ja, ga morgen klantenservice bellen. Heb gelukkig m'n M7 nog als backup.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Fabrieksfoutje. Laten repareren, opgelost.
iemand? ben daar zelf ook wel benieuwd naar...quote:Op maandag 16 juni 2014 11:57 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Nu Sense 6 eindelijk voor de M7 is, heb ik het geupdate. Alleen vraag ik me af hoe ik van die 3 stippen af kom die aantonen op welke pagina van de homescreen ik zit. Er lijkt nu zoveel meer ruimte te zijn onderaan het scherm omdat ze de dock eindelijk transparant hebben gemaakt, maar nu wordt die ruimte verneukt met deze zinloos grote stippen.
Zie hier:
[ afbeelding ]
Heb dit sinds een paar weken ook met mijn M8. Dacht dat het te maken had met gaar knipwerk van mijn kant... Maar ik moet echt de simkaart verwijderen en terugplaatsen om het weer werkend te krijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:42 schreef Albert86 het volgende:
Ik heb de laatste tijd ineens dat mijn tel soms mijn simkaart niet ziet. Heb dan dus geen bereik en ik zie icoontje dat er geen simkaart in zit. Als ik dan iemand wil bellen, vraagt hij om de pincode en pakt hij mijn simkaart weer.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb de M7
Knipwerk? Je hebt niet serieus een normale/micro sim bijgeknipt tot nanosim mag ik hopen..quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Heb dit sinds een paar weken ook met mijn M8. Dacht dat het te maken had met gaar knipwerk van mijn kant... Maar ik moet echt de simkaart verwijderen en terugplaatsen om het weer werkend te krijgen.
Ik snap trouwens ook niet waarom ze bi HTC er niet gewoon voor gekozen hebben om 5 icoontjes naast elkaar te plaatsen. Mijn Nexus 4 heeft slechts een 720p scherm, maar geeft ongeveer dezelfde hoeveelheid aan iconen weer...
Jawel... Was eerst een mini SIM (dat is dus een normale), toen een microsim, en nu een nanosim. Werkt op zich prima. Doet me wel afvragen waar die andere secties dan eigenlijk voor zijn....quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:01 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Knipwerk? Je hebt niet serieus een normale/micro sim bijgeknipt tot nanosim mag ik hopen..
Omdat een nano-sim veel dunner is dan een mini/micro sim en die helemaal niet in de M8 hoort te passen..quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:07 schreef Kenju het volgende:
[..]
Jawel... Was eerst een mini SIM (dat is dus een normale), toen een microsim, en nu een nanosim. Werkt op zich prima. Doet me wel afvragen waar die andere secties dan eigenlijk voor zijn....
Maar vanwaar jouw verbazing of zelfs verontwaardiging?
quote:1. Kan ik mijn micro-SIM-kaart verknippen tot een nano-SIM-kaart zodat deze in mijn telefoon past?
Nee, doe dat NIET.
De micro-SIM-kaart is dikker dan de nano-SIM-kaart. Als je een veranderde SIM-kaart insteekt, komt deze vast te zitten in de SIM-sleuf. Je kunt een nano-SIM-kaart krijgen bij je mobiele aanbieder of in de winkel waar je de telefoon hebt gekocht.
Hmm, ok. Ik doe het al maanden, en heb hem zoals ik al vertelde, meerdere keren in en uit het toestel gehaald. Sowieso moet ik 23 euro betalen als ik een wissel wil, aangezien ik een duo-sim heb, waar ik weinig zin in heb. Maar dat ze bij HTC geen verstand hebben van hardware-internals, was me allang duidelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Omdat een nano-sim veel dunner is dan een mini/micro sim en die helemaal niet in de M8 hoort te passen..
http://www.htc.com/nl/support/htc-one-m8/faq/1/
[..]
dat heb ik ook af en toe jahquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:56 schreef .Neovo. het volgende:
Hebben jullie ook dat het scherm van de m7 automatisch aangaat als je de lader aansluit? Toen ik de telefoon net had bleef het scherm gewoon uit staan, maar al een hele tijd gaat het scherm aan als ik de lader aansluit. Na een paar seconden gaat het scherm ook weer uit trouwens, als ik er niks mee doe.
Volgens mij altijdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:56 schreef .Neovo. het volgende:
Hebben jullie ook dat het scherm van de m7 automatisch aangaat als je de lader aansluit? Toen ik de telefoon net had bleef het scherm gewoon uit staan, maar al een hele tijd gaat het scherm aan als ik de lader aansluit. Na een paar seconden gaat het scherm ook weer uit trouwens, als ik er niks mee doe.
Jup.quote:
Hoe kom je aan die klok?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:57 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Nu Sense 6 eindelijk voor de M7 is, heb ik het geupdate. Alleen vraag ik me af hoe ik van die 3 stippen af kom die aantonen op welke pagina van de homescreen ik zit. Er lijkt nu zoveel meer ruimte te zijn onderaan het scherm omdat ze de dock eindelijk transparant hebben gemaakt, maar nu wordt die ruimte verneukt met deze zinloos grote stippen.
Zie hier:
[ afbeelding ]
Hoe precies? Ik heb geen mobiel meer weet jequote:
Ik neem aan dat je wat contactgegevens hebt doorgegeven?quote:Op maandag 30 juni 2014 16:39 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Hoe precies? Ik heb geen mobiel meer weet je. Mag toch wel hopen dat ze zo slim zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |