abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140990889
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 14:12 schreef avotar het volgende:
Iemand enig idee hoe je je 3G/H signaal kan versterken?
Niet.

Hooguit een fatsoenlijke provider nemen. Vodafone ofzo.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_140992459
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 13:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee, in de contactenlijst van je telefoon
Ze staan daar aan. Zowel whatsapp, sim als telefoon contacten staan angevinkt.
pi_140995105
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 15:35 schreef Santello het volgende:

[..]

Ze staan daar aan. Zowel whatsapp, sim als telefoon contacten staan angevinkt.
Ja, maar zijn de contacten ook gekoppeld?

Open eens een contact waarvan de naam niet meer in Whatsapp staat. Staat het Whatsappnummer dan ook in de lijst met contactgegevens?
pi_140999272
hier ook de update binnen, eerste wat opvalt is de groene kleur en het andere icoontje voor Wi-Fi :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 12 juni 2014 @ 19:30:33 #255
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_140999393
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
hier ook de update binnen, eerste wat opvalt is de groene kleur en het andere icoontje voor Wi-Fi :P
Open maar eens de Mail app of andere apps van HTC.
pi_141007701
ja, al die andere kleuren heb ik inmiddels ook ontdekt ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_141016218
Ik heb hem op oranje staan. Maar had toch liever die balken gewoon zwart gezien eigenlijk. Krijg hier een beetje Windows 8 flashbacks van.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_141018122
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 16:53 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, maar zijn de contacten ook gekoppeld?

Open eens een contact waarvan de naam niet meer in Whatsapp staat. Staat het Whatsappnummer dan ook in de lijst met contactgegevens?
Hmmm.

Dit is de situatie:

De contacten waarvan de naam op whatsapp wel te zien is hebben zowel een mobiel als een whatsapp nummer vermeld staan.

De contacten waarvan de naam op whatsapp niet is te zien hebben enkel een whatsapp nummer vermeld staan. Mobielnummer niet.
pi_141020031
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 00:20 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb hem op oranje staan. Maar had toch liever die balken gewoon zwart gezien eigenlijk. Krijg hier een beetje Windows 8 flashbacks van.
Is gewoon een thema met zwarte balken hoor.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_141024293
Kan iemand mij helpen met mijn enige maar erg grote frustratie van de One (M7)?
Als ik een foto wil maken, dan duurt het óf enorm lang om te focussen of hij focust gewoon helemaal niet en is het scherm een grote blur. Als ik Zoe aan zet is alles meteen scherp, maar ik wil gewoon foto's maken en niet die Zoe functie gebruiken.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_141026830
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 07:38 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Is gewoon een thema met zwarte balken hoor.
Ja en groene tekst :')
pi_141037051
Even een vraagje tussendoor, misschien dat iemand hier toevallig bekend mee is;

Mijn abbo bij Vodafone(HTC one X) loopt 28 juni af. Ik ben nog in twijfel tussen een One M8 met vodafone of t-mobile abbo. Weet iemand of het m.b.t. verleng korting bij Vodafone uitmaakt of ik nu al mijn contract verleng, of zou ik dit ook bijvoorbeeld in augustus nog kunnen doen, als ik pas dan een nieuw abbo afsluit en in de tussentijd gewoon mijn One x met een sim-only gebruik van Ben ofzo?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_141037141
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:10 schreef qua111 het volgende:
Even een vraagje tussendoor, misschien dat iemand hier toevallig bekend mee is;

Mijn abbo bij Vodafone(HTC one X) loopt 28 juni af. Ik ben nog in twijfel tussen een One M8 met vodafone of t-mobile abbo. Weet iemand of het m.b.t. verleng korting bij Vodafone uitmaakt of ik nu al mijn contract verleng, of zou ik dit ook bijvoorbeeld in augustus nog kunnen doen, als ik pas dan een nieuw abbo afsluit en in de tussentijd gewoon mijn One x met een sim-only gebruik van Ben ofzo?
Tijd maakt volgens mij niet uit. Wat wel uitmaakt, is bellen met Vodafone en zeggen dat je wil overstappen naar een goedkopere provider. Dan krijg je negen van de tien keer ineens iets van 5 euro korting per maand.
pi_141037286
V&A tip voor de htc gebruikers :)

V&A / [TK] HTC media link HD
pi_141039677
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 17:13 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Tijd maakt volgens mij niet uit. Wat wel uitmaakt, is bellen met Vodafone en zeggen dat je wil overstappen naar een goedkopere provider. Dan krijg je negen van de tien keer ineens iets van 5 euro korting per maand.
Klopt :) en zo niet, ophangen en nog eens bellen. Sommige zijn coulanter dan andere.
pi_141040000
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 18:34 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Klopt :) en zo niet, ophangen en nog eens bellen. Sommige zijn coulanter dan andere.
Haha thanks voor de info! Misschien toch eens een belletje wagen. Krijg bij tmobile 2gb data voor minder geld dan ik bij Vodafone voor 700mb zou betalen(los van een irrelevant verschil in belminuten)
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_141041585
Htc power to give valt me sinds vandaag lastig
pi_141042106
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:27 schreef videonatic het volgende:
Htc power to give valt me sinds vandaag lastig
heel irritant inderdaad
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_141042575
Power to give kan je uitschakelen. Opzoeken in de applijst en dan op uitschakelen drukken. Kan je met elke niet-verwijderbare app doen. App wordt dan 'bevroren', kan niks meer doen.
pi_141043459
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Power to give kan je uitschakelen. Opzoeken in de applijst en dan op uitschakelen drukken. Kan je met elke niet-verwijderbare app doen. App wordt dan 'bevroren', kan niks meer doen.
Jup, had het ook net ontdekt. Heerlijk!
pi_141064788
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 12:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja en groene tekst :')
Heb geen groene tekst hoor. Alleen als je aan het typen bent zie je aanrakingen in het groen. Maar als je je daar al aan kan storen...
pi_141076022
Wie heeft zijn M7 eigenlijk geroot? En waarom? Wat zijn de voor- en nadelen?
pi_141076050
Ik niet. Ben tevreden met de opties. Weinig apps die alleen voor root zijn, vind ik heftig of boeiend.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 18:52:17 #274
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_141077331
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 18:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik, omdat ik sense zat was en een aantal root-apps wilde hebben. Nu stock Android wat erg goed bevalt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zondag 15 juni 2014 @ 23:01:41 #275
58560 Oksel
Gezellig.
pi_141133181

Mijn M8 maakt op eens rare foto's. Nooit een instelling gewijzigd. Alles staat op 'Auto' of 'Standaard'.

Iemand enig idee?
  zondag 15 juni 2014 @ 23:04:41 #276
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_141133391
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:01 schreef Oksel het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn M8 maakt op eens rare foto's. Nooit een instelling gewijzigd. Alles staat op 'Auto' of 'Standaard'.

Iemand enig idee?
In dit topic ook al aangekaart, met oorzaak:
DIG / HTC ONE M8 | The second One
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_141134271
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 18:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nope. En de One is de enige Android phone die ik gehad heb waar ik het nog niet nodig gevonden heb om te rooten :+ mis eigenlijk niks. Voorgaande telefoons waren steeds binnen een week voorzien van een custom ROM.

Maar als ik dat idiote Windows 8 kleurenschema van Sense 6 er niet af krijg zit het er zeer binnenkort toch wel aan te komen vrees ik :{ denk er serieus over om hem weer te downgraden.
  zondag 15 juni 2014 @ 23:19:28 #278
58560 Oksel
Gezellig.
pi_141134296
Blijkbaar heb ik een variant met gaar kutglaasje waardoor al mijn foto's dus verneukt zijn. 1,5 jaar M7, nooit probleem, nu 1 maand M8 en nu al naar de klote.
  zondag 15 juni 2014 @ 23:26:23 #279
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_141134644
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:19 schreef Oksel het volgende:
Blijkbaar heb ik een variant met gaar kutglaasje waardoor al mijn foto's dus verneukt zijn. 1,5 jaar M7, nooit probleem, nu 1 maand M8 en nu al naar de klote.
Fabrieksfoutje. Laten repareren, opgelost.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 15 juni 2014 @ 23:26:53 #280
58560 Oksel
Gezellig.
pi_141134671
quote:
14s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Fabrieksfoutje. Laten repareren, opgelost.
Ja, ga morgen klantenservice bellen. Heb gelukkig m'n M7 nog als backup.
pi_141146321
Nu Sense 6 eindelijk voor de M7 is, heb ik het geupdate. Alleen vraag ik me af hoe ik van die 3 stippen af kom die aantonen op welke pagina van de homescreen ik zit. Er lijkt nu zoveel meer ruimte te zijn onderaan het scherm omdat ze de dock eindelijk transparant hebben gemaakt, maar nu wordt die ruimte verneukt met deze zinloos grote stippen.

Zie hier:

It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_141511801
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:57 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Nu Sense 6 eindelijk voor de M7 is, heb ik het geupdate. Alleen vraag ik me af hoe ik van die 3 stippen af kom die aantonen op welke pagina van de homescreen ik zit. Er lijkt nu zoveel meer ruimte te zijn onderaan het scherm omdat ze de dock eindelijk transparant hebben gemaakt, maar nu wordt die ruimte verneukt met deze zinloos grote stippen.

Zie hier:

[ afbeelding ]
iemand? ben daar zelf ook wel benieuwd naar...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_141512603
Ik heb de laatste tijd ineens dat mijn tel soms mijn simkaart niet ziet. Heb dan dus geen bereik en ik zie icoontje dat er geen simkaart in zit. Als ik dan iemand wil bellen, vraagt hij om de pincode en pakt hij mijn simkaart weer.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb de M7
  woensdag 25 juni 2014 @ 23:04:33 #284
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_141556899
Soms heb ik dat als mn batterij leeg is of na een update weer aan gaat dat ik dan geen swype toetsenboord neer als toetsenboord heb. Wanneer ik bij instellingen kijk staat hij wel op 'on', de enige manier om het weer te activeren is om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Pretty damn anoying
  donderdag 26 juni 2014 @ 17:52:22 #285
300718 Kenju
Say It!!??
pi_141582493
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 22:42 schreef Albert86 het volgende:
Ik heb de laatste tijd ineens dat mijn tel soms mijn simkaart niet ziet. Heb dan dus geen bereik en ik zie icoontje dat er geen simkaart in zit. Als ik dan iemand wil bellen, vraagt hij om de pincode en pakt hij mijn simkaart weer.

Iemand enig idee wat dit kan zijn? Heb de M7
Heb dit sinds een paar weken ook met mijn M8. Dacht dat het te maken had met gaar knipwerk van mijn kant... Maar ik moet echt de simkaart verwijderen en terugplaatsen om het weer werkend te krijgen.

Ik snap trouwens ook niet waarom ze bi HTC er niet gewoon voor gekozen hebben om 5 icoontjes naast elkaar te plaatsen. Mijn Nexus 4 heeft slechts een 720p scherm, maar geeft ongeveer dezelfde hoeveelheid aan iconen weer...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_141582828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:52 schreef Kenju het volgende:

[..]

Heb dit sinds een paar weken ook met mijn M8. Dacht dat het te maken had met gaar knipwerk van mijn kant... Maar ik moet echt de simkaart verwijderen en terugplaatsen om het weer werkend te krijgen.

Ik snap trouwens ook niet waarom ze bi HTC er niet gewoon voor gekozen hebben om 5 icoontjes naast elkaar te plaatsen. Mijn Nexus 4 heeft slechts een 720p scherm, maar geeft ongeveer dezelfde hoeveelheid aan iconen weer...
Knipwerk? Je hebt niet serieus een normale/micro sim bijgeknipt tot nanosim mag ik hopen..
  donderdag 26 juni 2014 @ 18:07:42 #287
300718 Kenju
Say It!!??
pi_141583044
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:01 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Knipwerk? Je hebt niet serieus een normale/micro sim bijgeknipt tot nanosim mag ik hopen..
Jawel... Was eerst een mini SIM (dat is dus een normale), toen een microsim, en nu een nanosim. Werkt op zich prima. Doet me wel afvragen waar die andere secties dan eigenlijk voor zijn....

Maar vanwaar jouw verbazing of zelfs verontwaardiging?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_141583201
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:07 schreef Kenju het volgende:

[..]

Jawel... Was eerst een mini SIM (dat is dus een normale), toen een microsim, en nu een nanosim. Werkt op zich prima. Doet me wel afvragen waar die andere secties dan eigenlijk voor zijn....

Maar vanwaar jouw verbazing of zelfs verontwaardiging?
Omdat een nano-sim veel dunner is dan een mini/micro sim en die helemaal niet in de M8 hoort te passen..

http://www.htc.com/nl/support/htc-one-m8/faq/1/
quote:
1. Kan ik mijn micro-SIM-kaart verknippen tot een nano-SIM-kaart zodat deze in mijn telefoon past?
Nee, doe dat NIET.
De micro-SIM-kaart is dikker dan de nano-SIM-kaart. Als je een veranderde SIM-kaart insteekt, komt deze vast te zitten in de SIM-sleuf. Je kunt een nano-SIM-kaart krijgen bij je mobiele aanbieder of in de winkel waar je de telefoon hebt gekocht.
  donderdag 26 juni 2014 @ 18:15:09 #289
300718 Kenju
Say It!!??
pi_141583290
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:12 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Omdat een nano-sim veel dunner is dan een mini/micro sim en die helemaal niet in de M8 hoort te passen..

http://www.htc.com/nl/support/htc-one-m8/faq/1/

[..]

Hmm, ok. Ik doe het al maanden, en heb hem zoals ik al vertelde, meerdere keren in en uit het toestel gehaald. Sowieso moet ik 23 euro betalen als ik een wissel wil, aangezien ik een duo-sim heb, waar ik weinig zin in heb. Maar dat ze bij HTC geen verstand hebben van hardware-internals, was me allang duidelijk.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 27 juni 2014 @ 22:56:16 #290
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_141632298
Hebben jullie ook dat het scherm van de m7 automatisch aangaat als je de lader aansluit? Toen ik de telefoon net had bleef het scherm gewoon uit staan, maar al een hele tijd gaat het scherm aan als ik de lader aansluit. Na een paar seconden gaat het scherm ook weer uit trouwens, als ik er niks mee doe.
pi_141633143
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:56 schreef .Neovo. het volgende:
Hebben jullie ook dat het scherm van de m7 automatisch aangaat als je de lader aansluit? Toen ik de telefoon net had bleef het scherm gewoon uit staan, maar al een hele tijd gaat het scherm aan als ik de lader aansluit. Na een paar seconden gaat het scherm ook weer uit trouwens, als ik er niks mee doe.
dat heb ik ook af en toe jah :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 27 juni 2014 @ 23:22:25 #292
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_141633225
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:56 schreef .Neovo. het volgende:
Volgens mij altijd
pi_141633314
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 23:22 schreef warp995 het volgende:

[..]

Volgens mij altijd
Jup.
pi_141638790
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:57 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

Zie hier:

[ afbeelding ]
Hoe kom je aan die klok? :o Is dat een gedownloade app/widget?

En weet iemand hoe ik een klok kan krijgen die seconden weergeeft?
Ik heb nu Timely gedownload maar daar zit geen widget bij die seconden weergeeft, en ik wil gewoon op m'n homescreen een klok met secondewijzer of digitale seconden als dat kan. ;(
pi_141726756
Vraagje; mijn One ligt bij dynafix en de status is nu ''Logistiek - Product klaar voor retourzending '' sinds vrijdag. Ik dacht zal dan wel zaterdag of vandaag dus worden bezorgd maar tot nu nog steeds niks. Moet ik ergens daar een afspraak voor maken?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_141727079
Nee ze nemen contact met je op
pi_141727181
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:35 schreef -J-D- het volgende:
Nee ze nemen contact met je op
Hoe precies? Ik heb geen mobiel meer weet je :') . Mag toch wel hopen dat ze zo slim zijn..
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_141727488
Ligt het aan mij of een instelling, dat wanneer mijn telefoon in mijn broekzak zit of op standby staat er geen internet connectie is? Het is niet altijd, maar wel 80% van de tijd. Het maakt me niet heel veel uit omdat ik redelijk vaak op mijn telefoon kijk, maar als ik een berichtje verwacht via whatsapp dan moet ik continu mijn telefoon uit de stand by stand halen om iets te ontvangen.

Android 4.4.2.
HTC Sense 6.0

_O-

Best lastig om zelf te kijken. Blijkt dus door die energiebesparing optie te komen
Feyenoord Rotterdam
pi_141727581
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:39 schreef Gkhn het volgende:

[..]

Hoe precies? Ik heb geen mobiel meer weet je :') . Mag toch wel hopen dat ze zo slim zijn..
Ik neem aan dat je wat contactgegevens hebt doorgegeven?
pi_141728244
Heb er een Google Play Edition ROM opgezet.

_O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')