Nee, dat is helaas niet dezelfde.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:24 schreef warp995 het volgende:
[..]
Was dat die ene die je voor 160 kon overnemen? Dat is opzich geen geld mits die in redelijk.conditie is. Misschien is t ook mogelijk als je rond kijkt op de markt voor hoeveel je hem evt kan doorverkopen.
Persoonlijk zou ik hem dan links laten liggen.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, dat is helaas niet dezelfde.
Ik heb het over een nieuwe, blauw lijkt me echt mooi om te hebben.
Klopt.quote:Op woensdag 23 april 2014 22:27 schreef warp995 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik hem dan links laten liggen.
Je bent blijkbaar WEL gek.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef BeamofLight het volgende:
Mijne over 15 werkdagen. Kon ook 4 weken duren...
MediaMarkt. Doe ik dus ook nooit meer.
Waarom niet direct bij Dynafix? MM staat nou niet echt bekend om snelle afhandeling van dergelijke zaken.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef BeamofLight het volgende:
Mijne over 15 werkdagen. Kon ook 4 weken duren...
MediaMarkt. Doe ik dus ook nooit meer.
zegt mij niks. Heb dat ding los bij MM gekocht.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waarom niet direct bij Dynafix? MM staat nou niet echt bekend om snelle afhandeling van dergelijke zaken.
Op het vergrendelscherm bij de klok, ingedrukt houden, dan zie je een venster, en dat naar beneden schuiven en dan widget toevoegen volgens mij,quote:Op donderdag 24 april 2014 11:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar om widgets toe te voegen aan mijn blokkeerscherm van de M8?
Er staat wel dat ik widgets wil inschakelen in het blokkeerscherm, maar kan ze nergens daadwerkelijk toevoegen
Wil namelijk wel previews van bijvoorbeeld whatsappjes kunnen lezen (zonder daadwerkelijk online te komen), maar wil niet dat iemand anders met mijn telefoon in handen door m'n foto's gaat bladeren. Vandaar de schermbeveiliging.
Mijne komt over een halfuurtje terug toevalligquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:12 schreef BlackLining het volgende:
Nou, mijn One is weer terug van Dynafix en eindelijk weer helemaal in orde voor zover ik heb kunnen testen
Mag ik dat wel posten Neo of is dat ook overbodige informatie?
Waarom zou je?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is een Engelse HTC One M8 ook in het Nederlands in te stellen? Staat namelijk niet bij de menu opties. Net namelijk een UK versie ontvangen wat opzich geen probleem is voor de prijs van ¤470 euro(garantie van HTC is binnen Europa) echter zou ik toch de mogelijkheid willen hebben om het in het Nederlands in te stellen.
Hatertje ben je ook hequote:Op vrijdag 25 april 2014 11:12 schreef BlackLining het volgende:
Nou, mijn One is weer terug van Dynafix en eindelijk weer helemaal in orde voor zover ik heb kunnen testen
Mag ik dat wel posten Neo of is dat ook overbodige informatie?
Met een andere ROM erop zou het moeten kunnenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Is een Engelse HTC One M8 ook in het Nederlands in te stellen? Staat namelijk niet bij de menu opties. Net namelijk een UK versie ontvangen wat opzich geen probleem is voor de prijs van ¤470 euro(garantie van HTC is binnen Europa) echter zou ik toch de mogelijkheid willen hebben om het in het Nederlands in te stellen.
Nee hoor, ben ik het volledig mee eens. Ook die enorme en ongebruikte zwarte rand onder het scherm vind ik niks. Ben zeer blij dat ik de M7 heb eigenlijkquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:10 schreef speknek het volgende:
Ben ik de enige die de M8 eigenlijk niet mooier vind dan de M7? De kleur en ronde vorm doet hem wat meer plastic lijken, en ik vind hem ook te groot worden
Weet niet of je wat aan mn vorige uitleg had gehad, maar deze Duitse site heeft een tutorial online geplaatst: http://www.androidpit.de/htc-one-m8-lockscreen-widgets-einrichtenquote:Op donderdag 24 april 2014 11:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hoe krijg ik het voor elkaar om widgets toe te voegen aan mijn blokkeerscherm van de M8?
Er staat wel dat ik widgets wil inschakelen in het blokkeerscherm, maar kan ze nergens daadwerkelijk toevoegen
Wil namelijk wel previews van bijvoorbeeld whatsappjes kunnen lezen (zonder daadwerkelijk online te komen), maar wil niet dat iemand anders met mijn telefoon in handen door m'n foto's gaat bladeren. Vandaar de schermbeveiliging.
Thanksquote:Op zaterdag 26 april 2014 18:16 schreef St3fan het volgende:
[..]
Weet niet of je wat aan mn vorige uitleg had gehad, maar deze Duitse site heeft een tutorial online geplaatst: http://www.androidpit.de/htc-one-m8-lockscreen-widgets-einrichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |