SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Dennis: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/60/dennis
Derek: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/61/derek
Mike: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/62/mike
Poll: Wie moet de nieuwe bewoner worden?
• Dennis
• Derek
• Mike
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.023.
[ Bericht 12% gewijzigd door HiDiHo op 14-04-2014 19:52:57 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Misschien een domme vraag, maar naar welke poll kijk jij dan? Op de site staat een poll die al gesloten is volgens mij.quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zal de poll vanavond even in de gaten houden en dan kies ik wel
een leuk bericht????? Ik vind dit helemaal geen leuk berichtquote:Op maandag 14 april 2014 19:08 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hij kan aardig schaken. Maar Ruud is echt wel heel dom.
En een leuk bericht uit de Telegraaf:
[ afbeelding ]
Had ergens opgeschreven, wanneer zij ongesteld was (omdat het bij haar zo vaak gebeurde) maar ik ben het briefje kwijt haha.quote:Op maandag 14 april 2014 19:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
Billy mot weer tampons , hoe vaak is die ongesteld ??
Dat verhaal hebben een hoop mensen op de Utopia-site ook gemist.quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Injetta het volgende:
Heb je dan niet gezien hoe enorm Ruud op zijn pik getrapt was toen hij eerst op zijn kop kreeg van Emil over die faalactie met die kachel en vervolgens meteen daarna zijn deel ging opeisen van de kas voor een goed doel?
Toen kreeg hij van Emil, Gio, Lot en nog wat meeknikkers te wind van voren omdat hij net zowat de loods in de hens had gestoken en geen cent heeft verdiend voor de pot. Toen was hij zooooo op zijn pik getrapt dat hij liep te janken bij de koeien.
Dat lijkt me toch in ieder geval een mogelijke reden van zijn 'wraakactie'. Hij wist donderdsgoed dat hij met die trekker Emil en Gio het hardst zou treffen. Alleen die lafbek dacht er een mooie draai aan te geven met dat goede doel verhaal.
Notitieboekje was vol.quote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Had ergens opgeschreven, wanneer zij ongesteld was (omdat het bij haar zo vaak gebeurde) maar ik ben het briefje kwijt haha.
Nee, natuurlijk is het niet leuk.quote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een leuk bericht????? Ik vind dit helemaal geen leuk bericht
Daar komt ook nog eens bij dat Ruud telkens weer als hoofdreden aangaf vooral tegen Robin/PB shoot te zijn omdat het zonder overleg met de andere inwoners geregeld was, pot verwijt de ketel much?quote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef svann het volgende:
[..]
Dat verhaal hebben een hoop mensen op de Utopia-site ook gemist.
De meesten vonden het maar overdreven dat Emil boos op Ruud was, vandaar dat Ruud in die polls een sprong omhoog maakte -denk ik.
Als je af en toe een uurtje kijkt en geen Fok hebt mis je toch wel een hoop.
Ja net als Harold en Lindy, die willen ook terug.quote:Op maandag 14 april 2014 19:17 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is het niet leuk.
Op de facebook en twitter van Peter zie ik dat hij nog steeds spijt heeft van zijn vertrek uit Utopia.
Hij is echt dom. Ik heb een tijdje gedacht dat hij de dorpsidioot speelde en slim en berekenend was, maar ik vrees dat die jongen dus echt zo dom is.quote:Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Ruud dom. Zijn verweer gisteren was niet best, kon niet uit zijn woorden komen en jankte bijna. Hij was ook tegenstrijdig, zei een paar keer dat het niet om het goede doel ging.
top streamsquote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef dolcefarniente het volgende:
Stream 1 en 2 Riencoline.
Stream 3 en 4 zaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |