Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
had best een ov taxi besteld dan. Stukken goedkoper als op de meter.
Vanaf Darp is het volgens Google Maps 2 kilometer lopen naar Havelte. Vanaf daar kun je lijn 20 nemen naar Meppel (die bus nam ik vroeger altijd naar school). Maar goed, taxi is ook fijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Welke bak?
Ik moet naar de Johannes Postweg 7 in Darp morgen. Kijk ik op 9292 hoe ik uit the middle of nowhere weg ga komen. GEEN REISADVIES. Fucking kazernes
Ja fuck dit.
Edit: http://wiki.ovinnederland(...)ohannes_Post_Kazerne
RIJDT NIET OP ZATERDAG
Krijg je een keer een zaterdagritje, is het deze troep.
ov taxi of regio taxi zonder pas is gewoon veel goedkoper.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Verklaar je nader?
Johannes Post kazerne -> Steenwijk station.
Ach, eerste keer in mn leven dat ik een taxi ga bellen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:26 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Vanaf Darp is het volgens Google Maps 2 kilometer lopen naar Havelte. Vanaf daar kun je lijn 20 nemen naar Meppel (die bus nam ik vroeger altijd naar school). Maar goed, taxi is ook fijn.
Edit: die kazerne ligt niet in Darp zie ik. Tot zover mijn kennis over de gemeente waar ik 18 jaar heb gewoond...![]()
A4 heeft 'm ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:13 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik weet dat een A5, A6 en A7 deze sleutel hebben.. Iemand een idee over A3 en A4's?
Vraag de volgende keer om een prijsindicatie, of maak een prijsafspraak met de centralist.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:59 schreef Amoeba het volgende:
Denken dat 30 euro genoeg is voor een 20 minuten rijden.
De tering zeg, moest 33,40 afrekenen. Krijg van de week de rekening thuis.
Meh, goed idee. Nu weet ik waarom ik nog nooit in mijn leven een taxi heb besteld.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:07 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Vraag de volgende keer om een prijsindicatie, of maak een prijsafspraak met de centralist.
Ach nouja. Zometeen maar even mn uren van deze week in gaan voeren. Zonde van dat ene momentje, verder prima week.quote:
In mijn excelsheet reken ik het gewoon binnen de cel zelf uit, vind ik persoonlijk handiger.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:58 schreef kweenie1 het volgende:
Doet iemand even een excel formuletje voor kwartiertjes naar beneden afronden dan(in de kolom staan de tijden als [hh]:mm. Ik kreeg het gister niet zo snel voor elkaar dus heb ik het maar met de hand gedaan
Edit: Heb het al met hulp van google
Moeten ze je aanhouden dan met een lasergun?quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:35 schreef joppie_saus het volgende:
Weer wat geleerd vandaag. Met 145 langs een lasergun op de A28 is niet interessant genoeg
Moeten is een groot woord. Maar de praktijk leert dat een alleen opererende motormuis gaat voor een echte exces (lees: invordering) in plaats van op kenteken schrijven.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moeten ze je aanhouden dan met een lasergun?
http://wetten.overheid.nl(...)2#CIRDIV1292212_4_41
Kom je weer mooi goed weg dan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:50 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord. Maar de praktijk leert dat een alleen opererende motormuis gaat voor een echte exces (lees: invordering) in plaats van op kenteken schrijven.
Die stond er ook, dikke 400 meter voor de motormuis. Daar wel voor geremd want op tijd gezien. Motormuis zal er wel gestaan hebben om een oplettende hardrijder te pakkenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kom je weer mooi goed weg dan.
Voor hetzelfde geld staat er wel een zwarte transporter en kon je de acceptgiro verwachten.
Had ik ook laatst. A2 bij Vught, kom ik aangereden, ik zag een flitser staan. Dus ik pak m'n telefoon om 'm te melden, kijk ik op, staat die motormuis daar. Mazzeltje.quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die stond er ook, dikke 400 meter voor de motormuis. Daar wel voor geremd want op tijd gezien. Motormuis zal er wel gestaan hebben om een oplettende hardrijder te pakken
Dan heb je nog die 33 minuten, en ik wilde juist dat hij dan automatisch 30 van maakt. Is ook gelukt met dat linkje wat ik plaatste en een beetje intelligentiequote:Op zaterdag 19 april 2014 19:38 schreef driekeerdrie het volgende:
[..]
In mijn excelsheet reken ik het gewoon binnen de cel zelf uit, vind ik persoonlijk handiger.
Als je bv. een rit van 4 uur en 33 minuten hebt, vul ik gewoon in =4+33/60
Heeft hetzelfde effect.
Ah oké, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:33 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Dan heb je nog die 33 minuten, en ik wilde juist dat hij dan automatisch 30 van maakt. Is ook gelukt met dat linkje wat ik plaatste en een beetje intelligentie
Jah, per kwartier naar beneden. En de tijd gaat in bij het dichtstbijzijnde station.quote:Op zondag 20 april 2014 11:36 schreef driekeerdrie het volgende:
[..]
Ah oké, dat wist ik niet.
Werk je voor EW? Ronden ze daar de uren af?
Bij AR willen ze namelijk dat je alles tot op de minuut noteert...
't Is niet best.quote:Op zondag 20 april 2014 19:04 schreef trolley het volgende:
Nog Ajax supporters hier?
Forza PEC Zwolle!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |