Hoe is de voorrang geregeld voor het verkeer dat de rotonde kruist?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:16 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Klik
Satelliet en Streetview zijn nog niet geupdate.
Dat is inderdaad best een kromme 'rotonde', maar ook die brug is vervelend. Je hebt 2x2 banen, zeeën van ruimte, afgechermde fietspaden en je mag er maar 50.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:05 schreef Panthera. het volgende:
Nijmegen is leuk man, afgezien van flitspalen en lage max snelheden. Enige stad waar je nog creatief kan zijn in de auto, met Keizer Karelplein, verkeersplein bij Dukenburg enzo. Ze hebben pas ook weer wat nieuws bedacht: er is een nieuwe brug over de Waal gemaakt, aan de Nijmeegsekant zijn er daarom wat rotondes gebouwd waar de belangrijkste richting niet de rotonde hoeft te nemen, maar aparte banen dwars over het midden heeft. Schijnt heel apart te zijn en maar matig te werken, maar het is weer eens wat anders
Met overal stoplichtenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe is de voorrang geregeld voor het verkeer dat de rotonde kruist?
Nee, ik heb morgen een ritje naar de grote uit Almere in Amsterdam. Werd om 17:30 gebeld, toen ik de hoop al had opgegeven.quote:
Nee. Ik heb morgen een wisselrit Eindhoven - Arnhem en mag dan daarna vanuit Eindhoven naar Waalwijk.quote:
Amoeba *quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef CitroenFrance het volgende:
Misschien een spoedje morgen? Ach, maand april is een slappe maand vind ik! Zo druk is het allemaal niet geweest..
@Amboe, had je niet beter met 131 kunnen reizen? Deze doet er een uur over om in Tilburg te komen (:
Kon ook gewoon niks meer bij. Wel anderhalf uur gezeten daarna.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:27 schreef Viezze het volgende:
Ja ik zou onder werktijd ook geen haast maken om een uur in een lijnbus te staanDan maar wachten
's-Hertogenbosch, Oeteldonk of Bosje. Vraag maar aan BlackLining.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Viezze het volgende:
Overigens, werkzaamheden bij Den Bosch voorbij![]()
Gewoon terugrekenen, en dan een flinke mail sturen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:42 schreef Panthera. het volgende:
Voor het eerst in dik een jaar uren gecontroleerd en het klopt tot op de minuut
Edit: Hmm maar voorgeschoten tankkosten niet gekregen.
Ik ben toch benieuwd hoeveel geld ik misloop door luiheid
Ik suck balls met Excel. Even maar in Java schrijvenquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:11 schreef Viezze het volgende:
Ik heb een Excel documentje waar ik na het invoeren van de ritbon mijn uren invoer. Vervolgens wordt automagisch uitgerekend wat ik per maand moet krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |