Amoeba *quote:Op donderdag 17 april 2014 22:20 schreef CitroenFrance het volgende:
Misschien een spoedje morgen? Ach, maand april is een slappe maand vind ik! Zo druk is het allemaal niet geweest..
@Amboe, had je niet beter met 131 kunnen reizen? Deze doet er een uur over om in Tilburg te komen (:
Kon ook gewoon niks meer bij. Wel anderhalf uur gezeten daarna.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:27 schreef Viezze het volgende:
Ja ik zou onder werktijd ook geen haast maken om een uur in een lijnbus te staanDan maar wachten
's-Hertogenbosch, Oeteldonk of Bosje. Vraag maar aan BlackLining.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:33 schreef Viezze het volgende:
Overigens, werkzaamheden bij Den Bosch voorbij![]()
Gewoon terugrekenen, en dan een flinke mail sturen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:42 schreef Panthera. het volgende:
Voor het eerst in dik een jaar uren gecontroleerd en het klopt tot op de minuut
Edit: Hmm maar voorgeschoten tankkosten niet gekregen.
Ik ben toch benieuwd hoeveel geld ik misloop door luiheid
Ik suck balls met Excel. Even maar in Java schrijvenquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:11 schreef Viezze het volgende:
Ik heb een Excel documentje waar ik na het invoeren van de ritbon mijn uren invoer. Vervolgens wordt automagisch uitgerekend wat ik per maand moet krijgen.
Welke bak?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb maandag weer een dikke PC rit hoor.
Zondag de auto van de klant ophalen bij EW. Maandagochtend om 7 uur op Schiphol zijn, de sleutels overhandigen aan de klant, en weer met de trein terug naar Breda.
Taxi? Wel goed voor de uurtjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Welke bak?
Ik moet naar de Johannes Postweg 7 in Darp morgen. Kijk ik op 9292 hoe ik uit the middle of nowhere weg ga komen. GEEN REISADVIES. Fucking kazernes
Ja fuck dit.
Edit: http://wiki.ovinnederland(...)ohannes_Post_Kazerne
RIJDT NIET OP ZATERDAG
Krijg je een keer een zaterdagritje, is het deze troep.
Effe Timo gebeld, zegt hij, laat maar een taxi komen.quote:
Ford S-maxquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Effe Timo gebeld, zegt hij, laat maar een taxi komen.
Dus Darp - Steenwijk in per Mercedes E-klasse morgen.
Zal maar vast geld gaan pinnen.
E-klasse.quote:
A7?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:47 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meer weet ik niet over de auto..
had best een ov taxi besteld dan. Stukken goedkoper als op de meter.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
E-klasse.
http://www.taxidereest.nl/straattaxi.php
Dit wordt 'm morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |