Dit inderdaad, ik was pas aan de verkeerde ka f van Nijmegen beland, bijna 3 kwartier om door Nijmegen te rijden omdat ELK FACKING STOPLICHT OP ROOD SPRONGquote:Op donderdag 17 april 2014 12:15 schreef MuurStraat het volgende:
Van alle steden is Nijmegen overigens het vervelendst om doorheen te rijdenOveral 50 en stoplichten die totaal niet op elkaar afgesteld zijn..
Die stoplichten gaan oprecht nog op tijd ipv lusdetectie.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:31 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik was pas aan de verkeerde ka f van Nijmegen beland, bijna 3 kwartier om door Nijmegen te rijden omdat ELK FACKING STOPLICHT OP ROOD SPRONG
En dan staat er uiteraard wel bij 9 van de 10 kruisingen een flitspaal, terwijl ze ook nog extreem kort op oranje/geel staan.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Die stoplichten gaan oprecht nog op tijd ipv lusdetectie.
Vergeet niet het keizerkarelplein en al dat achtelijke 1 richting verkeer.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:15 schreef MuurStraat het volgende:
Van alle steden is Nijmegen overigens het vervelendst om doorheen te rijdenOveral 50 en stoplichten die totaal niet op elkaar afgesteld zijn..
Moest net over dat Takenhofplein. Gelukkig dat het niet zo achterlijk druk was.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:02 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Vergeet niet het keizerkarelplein en al dat achtelijke 1 richting verkeer.
Morgen trouwens onverwacht een diensten van 12.00-21.00
Morgen zijn de meesten helaas vrij. Ik heb morgen ook vrij van m'n stage, dus ook beschikbaar gezet voor EW, maar ik vrees voor het ergste ..quote:Op donderdag 17 april 2014 14:11 schreef Exorbitantes het volgende:
Afgelopen 2 dagen volle beschikbaarheid, niet gebeld overigens. Zal wel rustig zijn. Morgen weer vrij
Die is helemaal peanuts, maar die heb ik dan ook wel een keer of 5000 gereden toen ik nog als chauffeur werktequote:Op donderdag 17 april 2014 13:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moest net over dat Takenhofplein. Gelukkig dat het niet zo achterlijk druk was.
Mjah weinig moeite mee omdat het zo rustig was. Echt dat Keizer Karelplein lijkt me niet tof.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:26 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Die is helemaal peanuts, maar die heb ik dan ook wel een keer of 5000 gereden toen ik nog als chauffeur werkte
Of in Egypte. Daar is een tweebaansrijbaan gewoon bedoeld voor 3-4 auto'squote:Op donderdag 17 april 2014 14:46 schreef RTS91 het volgende:
Ga eens in het centrum van Brussel of Parijs rijden, dat is een uitdaging...
of Ghana/Oeganda.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Of in Egypte. Daar is een tweebaansrijbaan gewoon bedoeld voor 3-4 auto's
Een vriendin van me is ooit naar Zuid Afrika geweest met haar vriend. Daar werd geadviseerd om door rood te rijden, want de kans dat je aangereden werd was kleiner dan de kans dat je overvallen werd.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:00 schreef Fiorano het volgende:
[..]
of Ghana/Oeganda.
Hoezo regels, f*ck dat gewoon gassen.
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:04 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Een vriendin van me is ooit naar Zuid Afrika geweest met haar vriend. Daar werd geadviseerd om door rood te rijden, want de kans dat je aangereden werd was kleiner dan de kans dat je overvallen werd.
Pics?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:05 schreef Panthera. het volgende:
Nijmegen is leuk man, afgezien van flitspalen en lage max snelheden. Enige stad waar je nog creatief kan zijn in de auto, met Keizer Karelplein, verkeersplein bij Dukenburg enzo. Ze hebben pas ook weer wat nieuws bedacht: er is een nieuwe brug over de Waal gemaakt, aan de Nijmeegsekant zijn er daarom wat rotondes gebouwd waar de belangrijkste richting niet de rotonde hoeft te nemen, maar aparte banen dwars over het midden heeft. Schijnt heel apart te zijn en maar matig te werken, maar het is weer eens wat anders
Ik wilde in Parijs rondje Arc d'Triomphe doen, mocht alleen niet van mijn vriendin OXquote:Op donderdag 17 april 2014 14:46 schreef RTS91 het volgende:
Ga eens in het centrum van Brussel of Parijs rijden, dat is een uitdaging...
Klikquote:Op donderdag 17 april 2014 16:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pics?
Klinkt als een ontzettend belachelijk idee.
Hoe is de voorrang geregeld voor het verkeer dat de rotonde kruist?quote:Op donderdag 17 april 2014 17:16 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Klik
Satelliet en Streetview zijn nog niet geupdate.
Dat is inderdaad best een kromme 'rotonde', maar ook die brug is vervelend. Je hebt 2x2 banen, zeeën van ruimte, afgechermde fietspaden en je mag er maar 50.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:05 schreef Panthera. het volgende:
Nijmegen is leuk man, afgezien van flitspalen en lage max snelheden. Enige stad waar je nog creatief kan zijn in de auto, met Keizer Karelplein, verkeersplein bij Dukenburg enzo. Ze hebben pas ook weer wat nieuws bedacht: er is een nieuwe brug over de Waal gemaakt, aan de Nijmeegsekant zijn er daarom wat rotondes gebouwd waar de belangrijkste richting niet de rotonde hoeft te nemen, maar aparte banen dwars over het midden heeft. Schijnt heel apart te zijn en maar matig te werken, maar het is weer eens wat anders
Met overal stoplichtenquote:Op donderdag 17 april 2014 17:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe is de voorrang geregeld voor het verkeer dat de rotonde kruist?
Nee, ik heb morgen een ritje naar de grote uit Almere in Amsterdam. Werd om 17:30 gebeld, toen ik de hoop al had opgegeven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |