abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138947453
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:04 schreef charsom het volgende:
Zijn er hier mensen uit de regio Bergen op Zoom? Ik zit momenteel in het tweede jaar van mijn HBO opleiding en dit lijkt mij wel een gaaf bijbaantje. De enigste vraag die ik hierbij heb is of er genoeg werk is in deze regio. Op zich zou het gebied Bergen op Zoom tot Breda en Bergen op Zoom tot Vlissingen prima zijn.

Wat denken jullie?
Solliciteer gewoon. Als er mensen nodig zijn roepen ze je vanzelf op.
pi_138947534
quote:
8s.gif Op woensdag 16 april 2014 13:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Hela, gaat EW ineens loonheffing inhouden. Dat is niet de afspraak! :(
Zelfde hier, hopelijk is het een foutje en heb ik daarom ook nog niks uitbetaald gekregen. :(
pi_138947704
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Solliciteer gewoon. Als er mensen nodig zijn roepen ze je vanzelf op.
Blijkbaar willen ze bij EasyWay alleen eerstejaars studenten. Het vacatureknopje op de website geeft in ieder geval de volgende melding:

Helaas, voor de functie hiker zoeken wij bij voorkeur eerstejaarsstudenten, zodat je geruime tijd voor ons kunt werken.

Gewoon zeggen dat ik eerstejaars ben of menen ze dit serieus? ;(
pi_138947776
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:04 schreef charsom het volgende:
Zijn er hier mensen uit de regio Bergen op Zoom? Ik zit momenteel in het tweede jaar van mijn HBO opleiding en dit lijkt mij wel een gaaf bijbaantje. De enigste vraag die ik hierbij heb is of er genoeg werk is in deze regio. Op zich zou het gebied Bergen op Zoom tot Breda en Bergen op Zoom tot Vlissingen prima zijn.

Wat denken jullie?
Ik kom uit de buurt van Roosendaal. Heb ook al eens met iemand uit BoZ mogen samenwerken. Het is precies wat Amoeba zegt, plus daarbij, lees de OP :').

Wij weten niet of er veel werk (in je regio) is. De ene week worden wij zelf ook wel gebeld, andere week niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:16 schreef charsom het volgende:

[..]

Blijkbaar willen ze bij EasyWay alleen eerstejaars studenten. Het vacatureknopje op de website geeft in ieder geval de volgende melding:

Helaas, voor de functie hiker zoeken wij bij voorkeur eerstejaarsstudenten, zodat je geruime tijd voor ons kunt werken.

Gewoon zeggen dat ik eerstejaars ben of menen ze dit serieus? ;(
Ik heb zelf gesolliciteerd toen ik al in m'n 2e jaar zat(maar 1 maand 2e jaars is wat anders dan bijna 3e jaars :) ). Had toen van te voren naar EW kantoor gebeld, en gevraagd of het toen een probleem was. Zij vertelden mij dat 'door redenen' ik maar gewoon moest solliciteren en dan keken ze wel.
Van anderen(Fiorano o.a.) heb ik weer verhalen gehoord dat ze juist geen 2e jaars zoeken, omdat 'de functie hiker een doorgroeifunctie is en ze jaar jonge werknemers voor zoeken' (of zoiets dergelijks).

[ Bericht 19% gewijzigd door kweenie1 op 16-04-2014 17:34:15 ]
  woensdag 16 april 2014 @ 17:30:00 #130
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_138948171
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:18 schreef kweenie1 het volgende:

Ik heb zelf gesolliciteerd toen ik al in m'n 2e jaar zat(maar 1 maand 2e jaars is wat anders dan bijna 3e jaars :) ). Had toen van te voren naar EW kantoor gebeld, en gevraagd of het toen een probleem was. Zij vertelden mij dat 'door redenen' ik maar gewoon moest solliciteren en dan keken ze wel.
Van anderen heb ik weer verhalen gehoord dat ze juist geen 2e jaars zoeken, omdat 'de functie hiker een doorgroeifunctie is en ze jaar jonge werknemers voor zoeken' (of zoiets dergelijks).

Yo dat was ik. Ik zou gewoon mailen/bellen
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_138948830
Morgen niks spannends. Veel OV vooral. Goed voor mij jaja.

Eindhoven - Nijmegen in een gloednieuwe Clio
Zeeland - Breda in een Vivaro
Oud-Gastel - Amersfoort per Seat Exeo
Amersfoort - Eindhoven per NS trein :Y
  woensdag 16 april 2014 @ 17:53:09 #132
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138948894
Prima dagje zo te zien. Ik ben wel benieuwd hoe een Seat Exeo rijdt.
pi_138949474
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:53 schreef Schaafkaas het volgende:
Prima dagje zo te zien. Ik ben wel benieuwd hoe een Seat Exeo rijdt.
Die rijden wel aardig goed hoor, had een keer een 1.8 TFSI mee, dus ook wel redelijk vlot. Alleen dat navigatiesysteem is een ramp

[ Bericht 0% gewijzigd door Solidberg op 16-04-2014 18:49:59 ]
Nee, toch niet
pi_138949602
quote:
7s.gif Op woensdag 16 april 2014 17:51 schreef Amoeba het volgende:
Morgen niks spannends. Veel OV vooral. Goed voor mij jaja.

Eindhoven - Nijmegen in een gloednieuwe Clio
Zeeland - Breda in een Vivaro
Oud-Gastel - Amersfoort per Seat Exeo
Amersfoort - Eindhoven per NS trein :Y
Het is dat ik niet thuis ben(tentamen in Ehv), anders had je wel even langs mogen komen in Oud Gastel :P
pi_138950575
Rit geannuleerd dat was een caddy uit Bergen op Zoom.. Bleh, gelijk andere rit ook geannuleerd.. Ze probeerde nog te zoeken, maar mocht niet baten.. Beetje slapjes hier :P! Ach ja, dan maar geen werk :')

Regio Breda is het wisselend, soms veel soms weinig. Ik ga mijn loonstrook eens bekijken :)
  woensdag 16 april 2014 @ 19:01:28 #136
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_138951009
Vandaag een ritje gereden in een BMW 535xi High Executive, fijne wagen! Deze had ook head-up display in kleur, daar ben ik enorm fan van! Van mij mag dat snel doorgevoerd worden op de goedkopere auto's. Goed voor de verkeersveiligheid ook :)
pi_138951169
Ik werk als studentchauffeur, elke dag in een mercedes S klasse. Rond 7 uur vertrekken naar assen. Vervolgens 7 uur betaald pauze en dan weer terug 2 uur rijden.

Top baantje dat studentchauffeur, kan heel de dag aan mijn eindscriptie werken (betaald xD)
nu dan?
pi_138953528
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 19:05 schreef 1parterretrap1 het volgende:
Ik werk als studentchauffeur, elke dag in een mercedes S klasse. Rond 7 uur vertrekken naar assen. Vervolgens 7 uur betaald pauze en dan weer terug 2 uur rijden.

Top baantje dat studentchauffeur, kan heel de dag aan mijn eindscriptie werken (betaald xD)
Foto!
Nee.
pi_138953749
quote:
6s.gif Op woensdag 16 april 2014 19:59 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Foto!
nu dan?
pi_138954589
Even een vraagje over formulieren. Morgen voor de grote uit Breukelen rijden, maar dan vanuit de KM vestiging in Amsterdam. D'r staat dat je een LP innameformulier moet gebruiken, maar neem aan dat je gewoon zo'n berijderscontract meekrijgt vanuit KM die je weer per envelop terug moet sturen?
pi_138955669
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 20:26 schreef DukeJan het volgende:
Even een vraagje over formulieren. Morgen voor de grote uit Breukelen rijden, maar dan vanuit de KM vestiging in Amsterdam. D'r staat dat je een LP innameformulier moet gebruiken, maar neem aan dat je gewoon zo'n berijderscontract meekrijgt vanuit KM die je weer per envelop terug moet sturen?
Pfew ja, volgens mij wel.
pi_138956537
Bij het LP innameformulier (dus niet dat standaard overdrachtfurmulier) staat namelijk iets over foto's opsturen :?
pi_138957786
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:10 schreef DukeJan het volgende:
Bij het LP innameformulier (dus niet dat standaard overdrachtfurmulier) staat namelijk iets over foto's opsturen :?
Hoe bedoel je? Een foto waarvan?

Als je op de Maltaweg bent krijg je zo'n berijderscontract, een daarvan is voor de berijder, een voor jezelf, en een moet terug naar de LM in Breukelen. Daar krijg je een enveloppe voor. Van foto's weet ik niets.
pi_138957804
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 14:30 schreef DrSnuggle het volgende:
Ah, volgens mij hebben ze al veel telefoontjes gekregen van chauffeurs, ze hebben nu op Facebook staan dat wij voor vragen kunnen mailen naar de administratie. Dat ga ik dan maar eens even doen.
Het blijft dus lastig om die loonadministratie goed op orde te krijgen.. Als ik dat ritbonformulier bekijk zie ik dat het nog steeds een formulier is wat gewoon zo hup verstuurd wordt naar de administratie die dat vervolgens in een ander systeem gaat zitten kloppen. Erg foutgevoelig. Twee jaar terug loste ze het altijd wel netjes op. Ze proberen altijd om dit bij de volgende salarisrun te corrigeren, maar als het veel is moet je gewoon een nabetaling verlangen.
pi_138958086
Ik heb echt nooit problemen met het loon, dus jullie doen gewoon wat verkeerd
  woensdag 16 april 2014 @ 21:38:17 #146
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_138958194
quote:
6s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:36 schreef Viezze het volgende:
Ik heb echt nooit problemen met het loon, dus jullie doen gewoon wat verkeerd
Dit. :P
  woensdag 16 april 2014 @ 21:42:11 #147
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138958467
Even heel offtopic:

Open nooit gelijk een blikje cola waarvan de inhoud bevroren is. Ik heb het gedaan en het schuimde keihard waardoor er nu alleen nog maar een bonk ijs in m'n blikje zit en de cola op de vloer ligt.

Fijne avond.
pi_138958652
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:42 schreef Kiprollade het volgende:
Even heel offtopic:

Open nooit gelijk een blikje cola waarvan de inhoud bevroren is. Ik heb het gedaan en het schuimde keihard waardoor er nu alleen nog maar een bonk ijs in m'n blikje zit en de cola op de vloer ligt.

Fijne avond.
Het leuke zijn de flessen. Die bevriezen pas als je ze een tik geeft, en dan knallen ze en heb je overal brokjes cola liggen. ^O^
Your opinion of me is none of my business.
pi_138958927
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Een foto waarvan?

Als je op de Maltaweg bent krijg je zo'n berijderscontract, een daarvan is voor de berijder, een voor jezelf, en een moet terug naar de LM in Breukelen. Daar krijg je een enveloppe voor. Van foto's weet ik niets.
Top, dat wilde ik weten. Ja bij downloads op de AR website staat bij het LP innameformulier (die met schade's) dat je foto's naar ze moet mailen, dus snapte er al niks van :P
pi_138958986
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 21:44 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Het leuke zijn de flessen. Die bevriezen pas als je ze een tik geeft, en dan knallen ze en heb je overal brokjes cola liggen. ^O^
Ik had een keer een bevroren flesje cola in de auto liggen. Was vergeten hem de avond ervoor uit de bekerhouder te halen. :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')