Ik ben van mening dat het weinig toevoegt. Maar enfin, quit it. Nieuwe dag, nieuwe rit.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:20 schreef Viezze het volgende:
Op het moment dat jij op invoeren drukte wist je natuurlijk dat joppie op een of andere manier ging reageren. Ik denk dat dit het beste is wat je kan krijgen
Huh, dan zijn ze erg vroeg. Ik heb in ieder geval nog niks ontvangen.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:40 schreef RenaultSport het volgende:
Salaris ontvangen, alleen jammer dat het niet klopt, kan ik er weer achteraan gaan vangen.
Denk dat ze zowaar rekening houden met Goede Vrijdag en Pasen. Anders zou het pas dinsdag worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:51 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Huh, dan zijn ze erg vroeg. Ik heb in ieder geval nog niks ontvangen.
Ik ook niet, maar ik heb dan ook geen ritten gereden in maartquote:
Ik 1.. Dacht ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:41 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb dan ook geen ritten gereden in maart
toch wel met extra veel uitroeptekens en hoofdletters? Anders snappen ze het namelijk niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:02 schreef Kiprollade het volgende:
Zo, even een pittig mailtje verstuurd waarom het 3 van de 4 keer fout moet gaan. Kunnen die gasten niet tellen of houden ze gewoon van extra administratie m.b.t. klachten over loon?
Krijg ik tegenwoordig toch al amperquote:
Ik verlaag me niet tot hun niveauquote:Op woensdag 16 april 2014 14:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
toch wel met extra veel uitroeptekens en hoofdletters? Anders snappen ze het namelijk niet.
Verzekering word altijd 1x per jaar ingehouden hehquote:Op woensdag 16 april 2014 14:25 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb mn salarisstrookje bekeken. Bij mijn bankrekeningnummer staat: "0" ipv mijn rekeningnummer, waar voorgaande maanden gewoon mn rekeningnummer stond. En ik zie dat er 11 euro is ingehouden voor het tabje "verzekering", terwijl dit voorgaande maanden niet is ingehouden?
En ik heb twee ritjes gereden in maart, dat is in ieder geval iets.
Ja, zo'n vermoeden had ik al. Was het ook niet zo dat die jongen die zat te klagen via het Radar forum dit belachelijk vond?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:32 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Verzekering word altijd 1x per jaar ingehouden heh
Zeuren over die verzekering gaat nergens over, want je mag zelfs beslissen of je het neemt of nietquote:Op woensdag 16 april 2014 14:44 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ja, zo'n vermoeden had ik al. Was het ook niet zo dat die jongen die zat te klagen via het Radar forum dit belachelijk vond?
14 en 17 ct hier.quote:Op woensdag 16 april 2014 14:47 schreef Solidberg het volgende:
Bij mij is er 24 en 29 cent ingehouden deze maand, bij jullie ook ongeveer?
Per kwartier naar beneden, ik doe het overigens net zoals jij, maar ik kom iets van 7 uur te kortquote:Op woensdag 16 april 2014 15:17 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
14 en 17 ct hier.
Hoe berekenen jullie je uren trouwens? Ik heb net even al m'n ingevulde ritbonnen van Maart in excel gegooid(begin+eindtijd). Dan uit laten rekenen hoelang ik per rit bezig ben geweest, en al deze uren bij elkaar op geteld. Kom hierbij 3 uur en 20 minuten te laag uit, maar heb ook geen rekening gehouden met eventuele afronding die per rit gedaan wordt(is dat per kwartier naar beneden?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |