Ik had een Fiat Punto met 2 cilinders...quote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef Fiorano het volgende:
Tot nu toe rit van het jaar voor Schaafkaas.
Ik heb weer 2.5 extra gemaakt vandaag, zo'n 280 km gereden in een caddy maxi ecofuel. Enorm slome 2 liter op gas met een vermogen van 80kw...
Dat geloof ik ook ja. En het kan ook erg professioneel gedaan worden. Bij de A6 was het eigenlijk niet te zien dat het een wrap is.quote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef QuiCk01 het volgende:
Bovendien moet je matte lak nooit willen hebben. Het is een absolute hell om te onderhouden en bovendien moet je elke vlekje van bijv vogelpoep gelijk verwijderen om geen blijvende schade te houden.
Als je eenmaal schade hebt is repareren gigantisch duur.
Zo'n matte wrap is ideaal en zou e.v.t. zelfs nog door de wasstraat mogen....
Ik zie het nu op de foto ook ja. Was me in het echt niet opgevallen.quote:Op maandag 14 april 2014 23:53 schreef Wave103 het volgende:
Ligt het aan mij of kan je bijvoorbeeld bij die parkeersensoren herkennen dat het een wrap is? Die zijn als het ware 'bedekt'
Hoezo? Dat doe ik altijd, zo'n paar dagen voor de betaaldatum? Toevallig alleen deze keer nog geen salaris gehad :|quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:51 schreef Drilboor het volgende:
Niet verwacht omdat ik een paar dagen na de maand mijn uren heb ingevoerd, maar ik heb toch nog geld over vorige maand gekregen van Easyway.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:13 schreef Lolish het volgende:
Heeeuj aangenomen! Mocht in de BMW rijtest doenging best prima!
Neee, had die man die eerst het praatje hield. Heel aardig! Gerard. Denk ik. Maar hij kan ook anders hebben geheten hahaha :pquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:16 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Had je die dunne man mee die nooit vrolijk is?
Wel beter dat jij je bij jouw werk ook op zulke dagen kan werkenquote:Op dinsdag 15 april 2014 18:28 schreef Fiorano het volgende:
Zo volgende week iniedergeval wat uurtjes, 2e paasdag van 12.00-21.00, dinsdag zelfde tijden en met Koningsdag van 07.00-16.00. Ga toch pas laat aan de zuup omdat ik m'n vriendin van Schiphol moet plukken om 21.50...
Die ouwe grijze?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:26 schreef Lolish het volgende:
[..]
Neee, had die man die eerst het praatje hield. Heel aardig! Gerard. Denk ik. Maar hij kan ook anders hebben geheten hahaha :p
Zijn ze dat niet allemaal?quote:
Dat is zeker relaxed, juist dan is er het meeste werk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:42 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Wel beter dat jij je bij jouw werk ook op zulke dagen kan werken
Gelijk een Q7 mee gekregenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:02 schreef Lolish het volgende:
Thaaanks! Morgen gelijk VOG aanvragen en hopelijk binnenkort mn eerste ritje! Zijn hier nog leuke verhalen over de eerste keer werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen 's-Hertogenbosch - Amersfoort - Nijmegen in een Megane resp. Passat.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 20:20:36 ]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:17 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag een spoedje Eindhoven - Wamel gehad in een Zafira.Zag je die auto niet in je rechterbuitenspiegel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen 's-Hertogenbosch - Amersfoort - Nijmegen in een Megane resp. Passat.
En Duits kenteken?Nee, toch niet
Niet gekeken. Kerel ik verwachtte daar echt niemand. Ik kijk in m'n linkerspiegel, ik zag niks, en ik vertrouwde er (te naïef) op dat het wel goed zou wezen...quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:21 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Zag je die auto niet in je rechterbuitenspiegel dan?
En Duits kenteken?
Ah, oke, dacht even dat je tegen een stilstaande auto op de oprit was geredenquote:Op dinsdag 15 april 2014 20:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Niet gekeken. Kerel ik verwachtte daar echt niemand. Ik kijk in m'n linkerspiegel, ik zag niks, en ik vertrouwde er (te naïef) op dat het wel goed zou wezen...
Viaductstraat in Wamel. Vlak voor dat viaductje, net buiten de bebouwde kom. Check maar eens op Maps.
Ja Duits kenteken. De LM is in Duitsland gevestigd en verhuurt wel vaker wagens met Duitse of Belgische kentekens.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 20:17 schreef Amoeba het volgende:
Vandaag een spoedje Eindhoven - Wamel gehad in een Zafira.GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen 's-Hertogenbosch - Amersfoort - Nijmegen in een Megane resp. Passat.
Strike 3: out?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |