Welke bak?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:28 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb maandag weer een dikke PC rit hoor.
Zondag de auto van de klant ophalen bij EW. Maandagochtend om 7 uur op Schiphol zijn, de sleutels overhandigen aan de klant, en weer met de trein terug naar Breda.
Taxi? Wel goed voor de uurtjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Welke bak?
Ik moet naar de Johannes Postweg 7 in Darp morgen. Kijk ik op 9292 hoe ik uit the middle of nowhere weg ga komen. GEEN REISADVIES. Fucking kazernes
Ja fuck dit.
Edit: http://wiki.ovinnederland(...)ohannes_Post_Kazerne
RIJDT NIET OP ZATERDAG
Krijg je een keer een zaterdagritje, is het deze troep.
Effe Timo gebeld, zegt hij, laat maar een taxi komen.quote:
Ford S-maxquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Effe Timo gebeld, zegt hij, laat maar een taxi komen.
Dus Darp - Steenwijk in per Mercedes E-klasse morgen.
Zal maar vast geld gaan pinnen.
E-klasse.quote:
A7?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:47 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meer weet ik niet over de auto..
had best een ov taxi besteld dan. Stukken goedkoper als op de meter.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
E-klasse.
http://www.taxidereest.nl/straattaxi.php
Dit wordt 'm morgen.
Verklaar je nader?quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
had best een ov taxi besteld dan. Stukken goedkoper als op de meter.
Vanaf Darp is het volgens Google Maps 2 kilometer lopen naar Havelte. Vanaf daar kun je lijn 20 nemen naar Meppel (die bus nam ik vroeger altijd naar school). Maar goed, taxi is ook fijn.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Welke bak?
Ik moet naar de Johannes Postweg 7 in Darp morgen. Kijk ik op 9292 hoe ik uit the middle of nowhere weg ga komen. GEEN REISADVIES. Fucking kazernes
Ja fuck dit.
Edit: http://wiki.ovinnederland(...)ohannes_Post_Kazerne
RIJDT NIET OP ZATERDAG
Krijg je een keer een zaterdagritje, is het deze troep.
ov taxi of regio taxi zonder pas is gewoon veel goedkoper.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Verklaar je nader?
Johannes Post kazerne -> Steenwijk station.
Ach, eerste keer in mn leven dat ik een taxi ga bellen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:26 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Vanaf Darp is het volgens Google Maps 2 kilometer lopen naar Havelte. Vanaf daar kun je lijn 20 nemen naar Meppel (die bus nam ik vroeger altijd naar school). Maar goed, taxi is ook fijn.
Edit: die kazerne ligt niet in Darp zie ik. Tot zover mijn kennis over de gemeente waar ik 18 jaar heb gewoond...![]()
A4 heeft 'm ook.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:13 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik weet dat een A5, A6 en A7 deze sleutel hebben.. Iemand een idee over A3 en A4's?
Vraag de volgende keer om een prijsindicatie, of maak een prijsafspraak met de centralist.quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:59 schreef Amoeba het volgende:
Denken dat 30 euro genoeg is voor een 20 minuten rijden.
De tering zeg, moest 33,40 afrekenen. Krijg van de week de rekening thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |