richie in het topicquote:
Tevens gaat dat meer geld opleveren dan dat acteren.quote:Op maandag 14 april 2014 16:40 schreef Toto69 het volgende:
Ik zeik jouw webshopje toch ook niet af? Kap er eens mee man.
Waar heb je je glazen bol gekocht?quote:Op maandag 14 april 2014 16:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tevens gaat dat meer geld opleveren dan dat acteren.
Afgelopen 3FM awards kregen de opposites een prijs. Big2, die lange blanke zei "Superthanks aan mijn ouders" Met een Goois accentje. Moest lachenquote:
Ah zo.quote:Op maandag 14 april 2014 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Afgelopen 3FM awards kregen de opposites een prijs. Big2, die lange blanke zei "Superthanks aan mijn ouders" Met een Goois accentje. Moest lachen
Stel, je gaat evenveel verdienen als Albert. Dan verdien je 9 ton; kom je niet in de buurt van wat ik ga verdienen.quote:
Link naar je webshop?quote:Op maandag 14 april 2014 16:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Stel, je gaat evenveel verdienen als Albert. Dan verdien je 9 ton; kom je niet in de buurt van wat ik ga verdienen.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Stel, je gaat evenveel verdienen als Albert. Dan verdien je 9 ton; kom je niet in de buurt van wat ik ga verdienen.
Je verkoopt drakendildo's?quote:Op maandag 14 april 2014 16:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zijn geen DJ's die 9ton in een anderhalf verdienen. Niemand.quote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat verdien ik in anderhalf uur op het privefeestje van Donald Trump als ik daar draai. Plus ik heb heb backstagesletjes waaronder Kate Upton
De meeste drooooomen zijn bedrog.quote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat verdien ik in anderhalf uur op het privefeestje van Donald Trump als ik daar draai. Plus ik heb heb backstagesletjes waaronder Kate Upton
Kate Upton? Was dat die vrouw die 90% buik is?quote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bron?quote:Op maandag 14 april 2014 16:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zijn geen DJ's die 9ton in een anderhalf verdienen. Niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |