Dat is wel leuk jaquote:Op maandag 14 april 2014 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, Witte de Withstraat waarschijnlijk
Dan is het goedquote:Op maandag 14 april 2014 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik bedoelde meer dat ik het wel grappig vond
Ja heb een verjaardag van een vriend van me, maar hij wil z'n buren te vriend houden dus daarna vermoedelijk stappenquote:
En natuurlijk na het stappen een Kapsalon halen bij Jaffaquote:Op maandag 14 april 2014 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja heb een verjaardag van een vriend van me, maar hij wil z'n buren te vriend houden dus daarna vermoedelijk stappenen dat zal waarschijnlijk daar zijn aangezien dat het dichtst in de buurt is (en het leukste wat R'dam te bieden heeft
)
Ik kan me altijd weinig herinneren van na het stappenquote:Op maandag 14 april 2014 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En natuurlijk na het stappen een Kapsalon halen bij Jaffa
Fleur is er nog steeds van aangeslagen?quote:Op maandag 14 april 2014 17:06 schreef Holenmens het volgende:
Sophie: "Ook onze eigen Fleur Wallenburg heeft achter de kassa gezeten, haar ervaringen hoor je nu op onze site."
NOS op 3![]()
http://nos.nl/op3/audio/6(...)leur-wallenburg.html
Absoluut.quote:Op maandag 14 april 2014 17:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Want anders zwemt er wat?
______OOOOOO---------
Met haar laquote:Op maandag 14 april 2014 17:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Fleur is er nog steeds van aangeslagen?
Huehuehuehue
Wat was er dan? Ben uitgestapt dus radio is uit.quote:Op maandag 14 april 2014 17:20 schreef Pandaplint het volgende:
Pino heeft nu z'n radio uit het raam gegooid
Hij was niet zo te spreken over Totoquote:Op maandag 14 april 2014 17:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat was er dan? Ben uitgestapt dus radio is uit.
quote:Op maandag 14 april 2014 17:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij was niet zo te spreken over Toto
Dat is omdat hij er deze week maar 2 goed had.quote:Op maandag 14 april 2014 17:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij was niet zo te spreken over Toto
quote:Op maandag 14 april 2014 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is omdat hij er deze week maar 2 goed had.
Eentje! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 april 2014 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel had ik er goed, waarde Johannes?
Alorsgodinquote:
Dat vermoeden had ik al, maar je bent altijd welkom hoorquote:Op maandag 14 april 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alorsgodin![]()
Ik kwam alleen even buurten voor de parate kennis van de Johan, Coen en Sander zijn weer even op hun nummer gezet!
Alleen als je je broekje uit doet.quote:Op maandag 14 april 2014 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar je bent altijd welkom hoor
Bij Game of Thrones heb ik die al uitgedaan, en voor het gemak laat ik dat maar zo tot VI begint.quote:
Tsja, wij doen ons best al door zoveel mogelijk te zeiken op de muziek, maar veel helpt het niet helaas.quote:Op maandag 14 april 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankje!
Maar misschien moet 3FM dan eens een keer wat leuke muziek draaien?
Johan deed het zonet ook nog even live op de radioquote:Op maandag 14 april 2014 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
Tsja, wij doen ons best al door zoveel mogelijk te zeiken op de muziek, maar veel helpt het niet helaas.
godverquote:
heedft ie al een nieuwe single? zo ja: MH!twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 14-04-2014 om 17:18:40Passenger op 7 oktober @hmh . #3FM presents @passengermusic reageer retweet
Ja vanochtend bij Gielquote:Op maandag 14 april 2014 17:49 schreef 3rdRock het volgende:
heedft ie al een nieuwe single? zo ja: MH!twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 14-04-2014 om 17:18:40Passenger op 7 oktober @hmh . #3FM presents @passengermusic reageer retweet
quote:Op maandag 14 april 2014 18:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik haat trouwens niet op Pindakaas!!!1
Oh ik las het verkeerd -O_
Op Pino ook niet hoor, ik adoreer Pino, een sarcastische eindbaas naar mijn hart
quote:Op maandag 14 april 2014 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
En luna is ook cool
En mint
en Plint
en IEDEREEN!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GROEPSKNUFF0LLLLLLLLLLLLLLLLLLL
quote:Op maandag 14 april 2014 18:29 schreef wolfrolf het volgende:
En luna is ook cool
En mint
en Plint
en IEDEREEN!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GROEPSKNUFF0LLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Ik heb vastgesteld dat het heerschap Pino bijzonder veel overeenkomsten met mij vertoont. Ik zou me zorgen maken als ik hem was, maar dat terzijde.quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 14 april 2014 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vastgesteld dat het heerschap Pino bijzonder veel overeenkomsten met mij vertoont. Ik zou me zorgen maken als ik hem was, maar dat terzijde.
Nee, we zijn wel twee verschillende personen.
I raise with a natte lebberquote:Op maandag 14 april 2014 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee neozepoepjen
Dikke knuffel omdat het kan <3
En ik heb nu al zo hard gewerkt, dat ik mijn thee vergat.quote:Op maandag 14 april 2014 19:52 schreef Pandaplint het volgende:
Mensen toch! Het is nog maar maandag!
En? Paste het allemaal in de glasbak?quote:Op maandag 14 april 2014 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik heb nu al zo hard gewerkt, dat ik mijn thee vergat.
Ik weet niet waar jij je plantjes stopt, maar ik stop ze zekers niet in de glasbak.quote:Op maandag 14 april 2014 20:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En? Paste het allemaal in de glasbak?
I raise you with...quote:
Druiventhee, 12% ?quote:Op maandag 14 april 2014 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik heb nu al zo hard gewerkt, dat ik mijn thee vergat.
Straks bij het avond eten jaquote:
Godverdegodver.quote:Op maandag 14 april 2014 20:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En? Paste het allemaal in de glasbak?
Klopt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef SilentChaos het volgende:
Muisjeje laat je veel te snel in de loeren leggen door meneer plint
"In de loeren leggen"?quote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef SilentChaos het volgende:
Muisjeje laat je veel te snel in de loeren leggen door meneer plint
Eet smakelijkquote:
Een fles is ook een glas!!!quote:Op maandag 14 april 2014 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Straks bij het avond eten ja
Voor de rest niet. Max is 1 glas per dag
Dat kan ik me wel voorstellen ja!quote:Op maandag 14 april 2014 20:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I raise you with...nou ja behoeft geen verdere invulling
Hoi!quote:
Mij krijg je niet zo snel boos hoorquote:
Dan is het goed.quote:Op maandag 14 april 2014 23:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mij krijg je niet zo snel boos hoor
Hoi Rockjenquote:
hoi sjetgurljen!quote:
Dan ga je nietquote:Op maandag 14 april 2014 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet eigenlijk naar bed, maar ik heb geen zin
ja, maar ik moet morgen eigenlijk weer vroeg op om te gaan werkenquote:
#nooitmeerslapenquote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik moet morgen eigenlijk weer vroeg op om te gaan werken
#YOLOquote:Op maandag 14 april 2014 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik moet morgen eigenlijk weer vroeg op om te gaan werken
You only drink once?quote:Op maandag 14 april 2014 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
pessimisten als ik vormen YOLO om naar YODO
you only die oncequote:Op maandag 14 april 2014 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
You only drink once?
Geldt niet voor Muis dan xd
Wat heb je dan allemaal lopen googlen?quote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
goed, ik denk dat ik wel weer genoeg gegoogled heb vandaag
dat wil je allemaal niet wetenquote:Op maandag 14 april 2014 23:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat heb je dan allemaal lopen googlen?
Was het zo'n avond ja?quote:
mwoah, half uurtje maar. weet iig meer dan ik wist en ik weet niet of het nou zo verstandig is om dat allemaal te weten. en eigenlijk ben ik nog steeds niet wijzer. zo'n avondquote:
Dit is ook echt een non-antwoord. Je lijkt wel een vrouwquote:Op maandag 14 april 2014 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah, half uurtje maar. weet iig meer dan ik wist en ik weet niet of het nou zo verstandig is om dat allemaal te weten. en eigenlijk ben ik nog steeds niet wijzer. zo'n avond
Wat aardig van je.quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit is ook echt een non-antwoord. Je lijkt wel een vrouw
vrouw vrouw....ik noem het doemdenkerquote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit is ook echt een non-antwoord. Je lijkt wel een vrouw
Takes one to know onequote:
Slaap lekkerquote:
Trustequote:Op maandag 14 april 2014 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik ga ook maar eens naar bed. ofzo. nog stukkie GoT lezen denk ik....deel 2 van boek 3 bijna uit
Slaap ze. En ask!!quote:Op maandag 14 april 2014 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik ga ook maar eens naar bed. ofzo. nog stukkie GoT lezen denk ik....deel 2 van boek 3 bijna uit
nja, moet eigenlijk wel.....maar of ik het doe? dat weten we morgenavond pas ofzo...quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, moet eigenlijk wel.....maar of ik het doe? dat weten we morgenavond pas ofzo...
trusten
Pics.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:24 schreef SilentChaos het volgende:
Succes vandaag RockAsk-ze
Ik heb zojuist ook iemand op date gevraagd en als ik het kan, kan jij het helemaal
hij verzuiptquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:12 schreef SilentChaos het volgende:
Deze Titanic scene
Tranen binnenhouden in de bioscoop en alles
quote:
Er zit geen oehoehoe in, dus ik geloof dat hij het nummer zojuist beter heeft gemaaktquote:
Schijtlol in de pot hieroquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Giel, wat een schijtlol met FIRE en *bel*
Soft Cell?quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan de ultieme SkyRadioplaat, verdomme.
Ging nog over Powter.quote:
Niet zoveel zuipenquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
Eve
Verdomme, 16 jarige SC in discotheek De TempelBier voor ¤1,60, dansmoves tevoorschijn halend achter elke loslopende vrouw aan (en nooit gescoord
, maar wel elke keer vol goede moed
)
Mooie tijden
Kijk eens aan! Een foto van toenquote:
Uiteraard sta je links op de fotoquote:
Verdommequote:
Bom diaquote:
Boa!quote:
Teenage girls are greatly overrated (om m'n UI maar even te quotenquote:
Oneens.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Teenage girls are greatly overrated (om m'n UI maar even te quoten)
Mexi "ik eet een grove frikandel" canobakkerquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jake "ik kloon de Arctic Monkeys" Bugg
"Als er gras op groeit, mag je er op spelen"quote:
Dinsdag is de nieuwe maandagquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Manmanman, het is ook weer dinsdag hoor
Wat nou weerquote:
Welkequote:
onzin. jij bent ong 100x sociaal vaardiger en 100x aantrekkelijker en 82572835715x muzikaler dan dat ik ben.quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:24 schreef SilentChaos het volgende:
Succes vandaag RockAsk-ze
Ik heb zojuist ook iemand op date gevraagd en als ik het kan, kan jij het helemaal
Het zijn toch hele bekende uitspraken volgens mijquote:
Die je quottequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welke?
Die van m'n profiel, of die ik net op Wolf z'n oneliner quote?
Nouquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zijn toch hele bekende uitspraken volgens mij
Waarom denk je voor haar? dat mag zij altijd nog zelf bepalenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
onzin. jij bent ong 100x sociaal vaardiger en 100x aantrekkelijker en 82572835715x muzikaler dan dat ik ben.
ik ga er maar vanaf zien. ov- en eettechnisch is het nauwelijks haalbaar en ik kan het iemand niet aandoen naar een film uit de prehistorie te gaan.
Bij mij nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
onzin. jij bent ong 100x sociaal vaardiger en 100x aantrekkelijker en 82572835715x muzikaler dan dat ik ben.
ik ga er maar vanaf zien. ov- en eettechnisch is het nauwelijks haalbaar en ik kan het iemand niet aandoen naar een film uit de prehistorie te gaan.
En dan woon jij nog wel bij mij in de regioquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon proberen man. Niks te verliezen. Als ze kan en wil is het mooi meegenomen. Als ze alleen niet kan doet ze misschien een tegenvoorstel. En als ze niet wil. Geen probleemquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
QFTquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gewoon proberen man. Niks te verliezen. Als ze kan en wil is het mooi meegenomen. Als ze alleen niet kan doet ze misschien een tegenvoorstel. En als ze niet wil. Geen probleem
Ja godver al twee keer gehoordquote:
Door zoiets verlies je geen waardigheid, maar krijg je juist waardering.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
niks te verliezing behalve mijn waardigheid
Wat houdt waardigheid in vredesnaam inquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
niks te verliezing behalve mijn waardigheid
RIP alors.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja godver al twee keer gehoordik zal de reisplanner zo maar eens checken.
Jim snapt het!quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Door zoiets verlies je geen waardigheid, maar krijg je juist waardering.
Deze man weetquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:28 schreef Bronson het volgende:
[..]
Door zoiets verlies je geen waardigheid, maar krijg je juist waardering.
kun je ook uit die vicieuze cirkel dan?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
ALs je continu in de "angst" leeft dat iemand "nee" zegt, kom je natuurlijk ook in een soort vicieuze cirkel...
Ik kan bevestigen dat daarmee stoppen echt een ontzettende verademing is. Dus, stop ermee. Echt.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
ALs je continu in de "angst" leeft dat iemand "nee" zegt, kom je natuurlijk ook in een soort vicieuze cirkel...
Soms moet je even een risicootje nemen om verder te komenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je ook uit die vicieuze cirkel dan?![]()
ik heb letterlijk nog nooit iemand irl gevraagd. nooit.
zit al de hele ochtend met een knoop in mijn maag die er op 2 manieren uit kan. de easy way out is gewoon de makkelijkste en ik doe er niemand kwaad mee....
hee, dat ken ik!quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan prima leven met het feit dat ik zeker weet dat ik nee heb. Duidelijkheid, klaar.
Ik vind het veel angstiger om te weten dat iemand een keer ja zou zeggen
Succes man !quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hee, dat ken ik!
en de rest: thnx. ze heeft straks pauze en ik kan natuurlijk mijn pauze tegelijkertijd inplannen (leve eigen werktijden) en wellicht doet zich de gelegenheid voor.....en anders ben ik iig een stap verder dan ik was
nee en die krijg je ook niet. niet voor we gaan trouwen iigquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:44 schreef Pino112 het volgende:
Hebben we al om pics van RockMevrouw gevraagd?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:46 schreef DeLuna het volgende:
Maar gewoon die stap zetten. Liever falen dan spijt hebben.
maar ik faal nooit!quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:46 schreef DeLuna het volgende:
Maar gewoon die stap zetten. Liever falen dan spijt hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik faal nooit!Deed ik ook nooit. Tot 2 maanden geleden. Je leven staat even op de kop ja maar dat wordt ook weer normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Hé.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie alleen maar wijsheden staan van topusers als deluna en wolfrolf
doe jij ook nog een duit in het zakje? je bent ten slotte een beetje de moederkloek in dit topicquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:47 schreef minthy het volgende:
Wat zie ik hier veel wijze waarheden staan![]()
Heeft het te maken met een vogel?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Deed ik ook nooit. Tot 2 maanden geleden. Je leven staat even op de kop ja maar dat wordt ook weer normaal.
Alles wat ik zou willen zeggen is al gezegd. Je hebt niets te verliezen, alleen maar te winnenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe jij ook nog een duit in het zakje? je bent ten slotte een beetje de moederkloek in dit topic
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie alleen maar wijsheden staan van topusers als deluna en wolfrolf
Ik kan Mex niet meer emogiffen sinds ik hem gezien hebquote:
Nouja, je verliest wel een lege bioscoop stoel naast je. Geen gevecht om armleuning enzquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles wat ik zou willen zeggen is al gezegd. Je hebt niets te verliezen, alleen maar te winnen
Bazenzin, goede binnenkomerquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]![]()
Jij
"Ja jullie zullen mij niet kennen maar ik ken jullie wel"
Jij koopt 3 kaartjes zodat je er zeker van bent dat je lege stoelen naast je hebt?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nouja, je verliest wel een lege bioscoop stoel naast je. Geen gevecht om armleuning enz
Ik ga eigenlijk nooit naar de biosquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij koopt 3 kaartjes zodat je er zeker van bent dat je lege stoelen naast je hebt?
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan Mex niet meer emogiffen sinds ik hem gezien heb
Dan heb je er wel een ervaring bij. Plus dat je inderdaad beter kunt "falen" dan spijt hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nouja, je verliest wel een lege bioscoop stoel naast je. Geen gevecht om armleuning enz
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit naar de bios
Wel "veilig" en je hebt gespreksstof na de tijd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:55 schreef Pandaplint het volgende:
Maar eigenlijk is een bios firstdate niet zo heel handig
En ook saai... je kunt uren niet met elkaar spreken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:55 schreef Pandaplint het volgende:
Maar eigenlijk is een bios firstdate niet zo heel handig
Iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
Ik was er ook nooit zo'n held in. Maar nu kan het me eigenlijk weinig schelen. En het valt me mee hoe vaak je positief antwoord terug krijgt![]()
Zoveel stelt een date ook weer niet voor Rock. Niet voor jou, niet voor haar.
dit!!!quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel "veilig" en je hebt gespreksstof na de tijd.
Sletquote:Op dinsdag 15 april 2014 12:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik voel me opeens een expert op dit gebied.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben meer van:
beter vrede hebben met iets wat je nooit hebt geprobeerd dan spijt hebben van je gefaal.
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben meer van:
beter vrede hebben met iets wat je nooit hebt geprobeerd dan spijt hebben van je gefaal.
Maar zo maak je nooit stappen vooruitquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben meer van:
Echt, stop daarmee. En nee, dat is niet makkelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben meer van:
Pics.quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:35 schreef wolfrolf het volgende:
En toch heb ik acht (!) jaar geleden het knapste meisje dat ik ooit ben tegen gekomen mee op date genomen. En ze is nooit meer uit mijn leven verdwenen.
Hoezo dit?quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan Mex niet meer emogiffen sinds ik hem gezien heb
Stop met zo denken, je doet jezelf tekort. Ik ken dat ook heul erg goed maar je schiet verdomd weinig op met die manier van denken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben meer van:
Dat bedoelde ik er onder andere mee met dit ik daar 2 maanden geleden nee begonnen ben. Werkt zoveel beter voor jezelf. Nu de puinhoop opruimen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:06 schreef SilentChaos het volgende:
Wat DeLuna zegt!
Het is niet makkelijk, ik heb het ook jaren geleden moeten doen, maar het heeft me zoveel profijt opgeleverd![]()
![]()
Niet alleen qua liefde, maar ook op werk enzo
Jepquote:Op dinsdag 15 april 2014 13:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik er onder andere mee met dit ik daar 2 maanden geleden nee begonnen ben. Werkt zoveel beter voor jezelf. Nu de puinhoop opruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |