Dat is wel leuk jaquote:Op maandag 14 april 2014 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, Witte de Withstraat waarschijnlijk
Dan is het goedquote:Op maandag 14 april 2014 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik bedoelde meer dat ik het wel grappig vond
Ja heb een verjaardag van een vriend van me, maar hij wil z'n buren te vriend houden dus daarna vermoedelijk stappenquote:
En natuurlijk na het stappen een Kapsalon halen bij Jaffaquote:Op maandag 14 april 2014 16:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja heb een verjaardag van een vriend van me, maar hij wil z'n buren te vriend houden dus daarna vermoedelijk stappenen dat zal waarschijnlijk daar zijn aangezien dat het dichtst in de buurt is (en het leukste wat R'dam te bieden heeft
)
Ik kan me altijd weinig herinneren van na het stappenquote:Op maandag 14 april 2014 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En natuurlijk na het stappen een Kapsalon halen bij Jaffa
Fleur is er nog steeds van aangeslagen?quote:Op maandag 14 april 2014 17:06 schreef Holenmens het volgende:
Sophie: "Ook onze eigen Fleur Wallenburg heeft achter de kassa gezeten, haar ervaringen hoor je nu op onze site."
NOS op 3![]()
http://nos.nl/op3/audio/6(...)leur-wallenburg.html
Absoluut.quote:Op maandag 14 april 2014 17:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Want anders zwemt er wat?
______OOOOOO---------
Met haar laquote:Op maandag 14 april 2014 17:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Fleur is er nog steeds van aangeslagen?
Huehuehuehue
Wat was er dan? Ben uitgestapt dus radio is uit.quote:Op maandag 14 april 2014 17:20 schreef Pandaplint het volgende:
Pino heeft nu z'n radio uit het raam gegooid
Hij was niet zo te spreken over Totoquote:Op maandag 14 april 2014 17:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat was er dan? Ben uitgestapt dus radio is uit.
quote:Op maandag 14 april 2014 17:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij was niet zo te spreken over Toto
Dat is omdat hij er deze week maar 2 goed had.quote:Op maandag 14 april 2014 17:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hij was niet zo te spreken over Toto
quote:Op maandag 14 april 2014 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is omdat hij er deze week maar 2 goed had.
Eentje! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 april 2014 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel had ik er goed, waarde Johannes?
Alorsgodinquote:
Dat vermoeden had ik al, maar je bent altijd welkom hoorquote:Op maandag 14 april 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alorsgodin![]()
Ik kwam alleen even buurten voor de parate kennis van de Johan, Coen en Sander zijn weer even op hun nummer gezet!
Alleen als je je broekje uit doet.quote:Op maandag 14 april 2014 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar je bent altijd welkom hoor
Bij Game of Thrones heb ik die al uitgedaan, en voor het gemak laat ik dat maar zo tot VI begint.quote:
Tsja, wij doen ons best al door zoveel mogelijk te zeiken op de muziek, maar veel helpt het niet helaas.quote:Op maandag 14 april 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankje!
Maar misschien moet 3FM dan eens een keer wat leuke muziek draaien?
Johan deed het zonet ook nog even live op de radioquote:Op maandag 14 april 2014 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
Tsja, wij doen ons best al door zoveel mogelijk te zeiken op de muziek, maar veel helpt het niet helaas.
godverquote:
heedft ie al een nieuwe single? zo ja: MH!twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 14-04-2014 om 17:18:40Passenger op 7 oktober @hmh . #3FM presents @passengermusic reageer retweet
Ja vanochtend bij Gielquote:Op maandag 14 april 2014 17:49 schreef 3rdRock het volgende:
heedft ie al een nieuwe single? zo ja: MH!twitter:wilbertmutsaers twitterde op maandag 14-04-2014 om 17:18:40Passenger op 7 oktober @hmh . #3FM presents @passengermusic reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |