Tommen toch?quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik heb geen zin om 400 posts door te spitten en ongetwijfeld is de vraag al een keer gesteld en antwoord zal misschien wel gegeven zijn, maar ik stel de vraag toch nog een keer:
Wie is nu de troonopvolger van Joffrey?
Officieel Tommen. Maar ja, je weet nooit. Stannis was ook de officiële opvolger van Robert.quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik heb geen zin om 400 posts door te spitten en ongetwijfeld is de vraag al een keer gesteld en antwoord zal misschien wel gegeven zijn, maar ik stel de vraag toch nog een keer:
Onduidelijk, voor ons blijft het maar gissen. Als je het ECHT wilt weten kun je nog altijd naar het boektopic (MET spoilers).quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef Cornelis83 het volgende:
Ja, ze valt echt uit de toon bij alle foutloos Engels sprekende karakters als Drogo, Yritte of Syrio.quote:
Eh gaat gewoon via de bloedlijn verder hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Onduidelijk, voor ons blijft het maar gissen. Als je het ECHT wilt weten kun je nog altijd naar het boektopic (MET spoilers).
Ik weet niet wat het is, maar hij trekt daar net zo'n verongelijkte kop als Castaignosquote:
Nee, dat nooit. Maar ik kon het niet bedenken op basis van de info die ik me kan herinneren en misschien kon iemand die blanks invullen die ik vergeten was.quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Onduidelijk, voor ons blijft het maar gissen. Als je het ECHT wilt weten kun je nog altijd naar het boektopic (MET spoilers).
Ik blijf er bij dat Margary er net zo goed recht op heeft.quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Eh gaat gewoon via de bloedlijn verder hoor.
Natuurlijk nietquote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Officieel Tommen. Maar ja, je weet nooit. Stannis was ook de officiële opvolger van Robert.
Nee, anders had Cersei de troon wel gekregen na Roberts dood.quote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat Margary er net zo goed recht op heeft.
Cercei kreeg de troon niet om dat Robert nog een zoon had. Maar als een Koning geen zoon heeft blijft de Koningin toch?quote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee, anders had Cersei de troon wel gekregen na Roberts dood.
Eerstvolgende in bloedlijn krijgt hem, dus Tommen. Daarna Marcella.
Officieel wel, maar dat gaan de Lannisters niet toegeven natuurlijkquote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk nietZodra een koning zonen heeft worden die koning en niet de broers. Stannis was officieel pas de opvolger toen Eddard Stark door had dat Joffrey niet eens een kind van Robert was!! Dus, geen zoon van de koning = geen troon en dan gaat het wel naar de broer van de koning. Maar dat gebeurde dus helaas niet en werd Joffrey wel koning
Ik wist niet zeker of vrouwen ook de troonsopvolger kunnen zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Nee, anders had Cersei de troon wel gekregen na Roberts dood.
Eerstvolgende in bloedlijn krijgt hem, dus Tommen. Daarna Marcella.
Nou ja, een van Roberts bastards dan (ook niet want bastards hebben geen rechten)? Want Joffrey, Tommen en Myrcella zijn uit incest geboren.quote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Natuurlijk nietZodra een koning zonen heeft worden die koning en niet de broers. Stannis was officieel pas de opvolger toen Eddard Stark door had dat Joffrey niet eens een kind van Robert was!! Dus, geen zoon van de koning = geen troon en dan gaat het wel naar de broer van de koning.
Koning heeft een broertje? Tommen?quote:Op maandag 14 april 2014 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Cercei kreeg de troon niet om dat Robert nog een zoon had. Maar als een Koning geen zoon heeft blijft de Koningin toch?
Vandaar misschien dat Tommen dit seizoen ook een andere acteur is.quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tommen toch?
edit: en koning Tommen heeft niet eens een plaatje in de OP
Er is in GoT nogal een verschil tussen 'recht hebben op' en het ook krijgenquote:Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Stannis heeft ''recht'' op de troon. Dany nog meer, maar dat is een ander verhaal.
Nu Joff dood is gaat ie door naar Tommen.
Zo niet, dan snap ik het ook niet meer
Hoogtepunt van de aflevering inderdaad. Waarom hebben we het over Joffrey, als we het ook over Carice haar accent kunnen hebben?quote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef gazhims3lv het volgende:
Als Carice zo slecht Engels zou spreken als jullie de hele tijd doen vermoeden was ze echt niet gecast hoorAltijd makkelijk dat haten en denigrerend doen richting eigen volk.
Waarom Dany nog meer? De enige reden dat de Targaryens op de troon zitten is vanwege 'right of conquest'. Hetzelfde wat Robert heeft gedaan.quote:Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Stannis heeft ''recht'' op de troon. Dany nog meer, maar dat is een ander verhaal.
Nu Joff dood is gaat ie door naar Tommen.
Zo niet, dan snap ik het ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |