Ja maar dat noem ik niet echt ''villen''.quote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef kawa4 het volgende:
[..]
toch ook een deel pink aan zn rechter hand
Dat had ik dus ook. Gemengde gevoelens. Die bastard DIE... en toe: jamaar, wie moet ik dan zo intens haten? Het haalt wel wat venijn uit de serie.quote:Op maandag 14 april 2014 21:32 schreef kawa4 het volgende:
net afl. 02 gezien,
en nou kan ik pas weer in in dit topic kijken,
ergens vind ik het wel jammer dat joffrey dood is, wie moet je nou het meeste haten van allemaal.
Oh, ik reageerde aleen maar op het "to flay" wat je zei. Dat is villen/huid afstropen. Bijzonder pijnlijk. En je hoeft het niet eens op grote plekken zoals je rug te doen. Je voetzolen werkt ookquote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij is toch alleen z'n piemeltje kwijt?![]()
Of kijk ik weer ergens overheen? The fuck..
quote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, ik reageerde aleen maar op het "to flay" wat je zei. Dat is villen/huid afstropen. Bijzonder pijnlijk. En je hoeft het niet eens op grote plekken zoals je rug te doen. Je voetzolen werkt ook
ramsey snow (bolton ) mischien??quote:Op maandag 14 april 2014 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Gemengde gevoelens. Die bastard DIE... en toe: jamaar, wie moet ik dan zo intens haten? Het haalt wel wat venijn uit de serie.
Waarschijnlijk ben je het vergeten. Hij vilde de huid eerst van zijn vingers af, en nadat Theon er om smeekte hakte hij de vingers af. Een voor een.quote:Op maandag 14 april 2014 21:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar dat noem ik niet echt ''villen''.
Theon was wel een hoopje ellende zeg, hoe is die zo gebroken geraakt? Dat hij Ramsay netjes blijft scheren ipv hem de strot doorsnijdt
Hee Frank! Jij ook hierquote:
Ik zit én in de serie én in de boeken. Haal veelste veel doorelkaar op deze manierquote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je het vergeten. Hij vilde de huid eerst van zijn vingers af, en nadat Theon er om smeekte hakte hij de vingers af. Een voor een.
[..]
Hee Frank! Jij ook hier
dat was toch maar bij 1 vinger zn rechter pink, of ik heb totaal niet opgelet alle 3 de keren dat ik het nou gezien hebquote:Op maandag 14 april 2014 21:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je het vergeten. Hij vilde de huid eerst van zijn vingers af, en nadat Theon er om smeekte hakte hij de vingers af. Een voor een.
[..]
Hee Frank! Jij ook hier
Nouja ze zullen niet elke vinger hebben laten zien. Volgens mij toen we hem voor het eerst bij Ramsey zagen was hij al wat vingers/tenen kwijt.quote:Op maandag 14 april 2014 21:37 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dat was toch maar bij 1 vinger zn rechter pink, of ik heb totaal niet opgelet alle 3 de keren dat ik het nou gezien heb
quote:
Zolang het niet gefundeerd is op boekinformatie, kun je ze wat mij betreft onthullen. Wij hebben de hele middag ook de scène van Olenna en Sansa dood geanalyseerd.quote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef Retarded het volgende:
Er viel mij iets op bij de bruiloft ... bij een gesprek tussen twee vrouwelijke personages. Ik heb daarom al een vermoeden wie achter de dood van Joffrey zit. Maar het was zo subtiel, ik hou het nog wel even voor me.
Die zou in ieder geval niet na de tijd heel verbijsterd dat bekertje oppakken nee.quote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef Retarded het volgende:
Er viel mij iets op bij de bruiloft ... bij een gesprek tussen twee vrouwelijke personages. Ik heb daarom al een vermoeden wie achter de dood van Joffrey zit. Maar het was zo subtiel, ik hou het nog wel even voor me. Het leek me iig vrij duidelijk dat het niet Tyrion was, die is niet zo dom.
Die vind ik eigenlijk niet zo leukquote:
Jezus wat een echoput links van 'mquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |