Hoho. Diabeet type 2quote:Op maandag 14 april 2014 15:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Indd. Weer aandacht aan die diabeet.
Type 2 is voor de eckte boss pimps.. Type 1quote:
Deze man is mede diabeet weetjequote:Op maandag 14 april 2014 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Type 2 is voor de eckte boss pimps.. Type 1losers
Idd type 2.0quote:
rockdamicrafone.quote:Op maandag 14 april 2014 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd type 2.0fuck 1.0 suckahmaddafakkaz
![]()
Leuk gedaan jaquote:Op maandag 14 april 2014 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
normaal kom ik hier niet maar wel een leuke paint in de OP
quote:
In werkelijkheid:quote:
Je hebt down syndroom dus deze uitspatting vergeef ik je! Maar deze Josti-kaart kun je niet nog een keer gebruiken. Dus hou je kwijl in en probeer het niveau "knoop in jouw zakdoek" te ontstijgen!quote:
Ik kan er oprecht wel om lachen.quote:Op maandag 14 april 2014 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
In werkelijkheid:
"FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!![]()
"
Mensen met Downquote:Op maandag 14 april 2014 15:50 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Je hebt down syndroom dus deze uitspatting vergeef ik je! Maar deze Josti-kaart kun je niet nog een keer gebruiken. Dus hou je kwijl in en probeer het niveau "knoop in jouw zakdoek" te ontstijgen!
Blablabla bla bla blablaquote:Op maandag 14 april 2014 16:07 schreef VeerEli het volgende:
Braddie is een sad cunt.
Braddie die een kloon aanmaakt en dit Braddie2.0 noemt is nog 10x zo sad.
Een random internet idioot die een account aanmaakt en deze Braddie2.0 noemt en geheimzinnig doeto ver wie hij is, is nog the saddest thing of all
Een kloon geheimzinnig houden is logischquote:Op maandag 14 april 2014 16:07 schreef VeerEli het volgende:
Braddie is een sad cunt.
Een random internet idioot die een account aanmaakt en deze Braddie2.0 noemt en geheimzinnig doeto ver wie hij is, is nog the saddest thing of all
Maak je niet dik puddyquote:Op maandag 14 april 2014 16:07 schreef VeerEli het volgende:
Braddie is een sad cunt.
En dat jij hier nog post snap ik al helemaal niet.quote:
Haha goeie garp want dat kan helemaal niet tog whuahahah xd XD ;pquote:
Dan was het al te laatquote:
paar kilo kibbeling in je bakkes, moet jij eens zien...quote:Op maandag 14 april 2014 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dat jij hier nog post snap ik al helemaal niet.
[..]
Haha goeie garp want dat kan helemaal niet tog whuahahah xd XD ;p
Oh ja hoor dan ben ik idd gelijk een zeugje ja huhuhhuhuhquote:Op maandag 14 april 2014 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan was het al te laat
[..]
paar kilo kibbeling in je bakkes, moet jij eens zien...
Want?quote:Op maandag 14 april 2014 16:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En dat jij hier nog post snap ik al helemaal niet.
[..]
Haha goeie garp want dat kan helemaal niet tog whuahahah xd XD ;p
Jaquote:Op maandag 14 april 2014 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja hoor dan ben ik idd gelijk een zeugje ja huhuhhuhuh
Pic van man met nieuwe hoer.quote:Op maandag 14 april 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Aan jezelf te danken dik vet varken![]()
Nee.quote:Op maandag 14 april 2014 16:25 schreef Braddie2.0 het volgende:
[..]
Haal die foto van mijn vader eens weg.
Vind wel geil wijffie eigenlijk ;Squote:
Wel oke hoor, beetje 13 in een dozijn, maar ok. Had het over die engerd ernaast natuurlijk gekke nootjes tochquote:
Ohhhhhhh hahahah zoooo ;pquote:Op maandag 14 april 2014 16:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel oke hoor, beetje 13 in een dozijn, maar ok. Had het over die engerd ernaast natuurlijk gekke nootjes toch
Ja man ik wil ook graag een standaard hoofd en siliconen tieten, please.quote:
veer plsquote:Op maandag 14 april 2014 16:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja man ik wil ook graag een standaard hoofd en siliconen tieten, please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |