quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef remlof het volgende:
Als ik een komkommer koop vraag ik altijd of ze er bijpassende batterijen bij wil doen.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik leg altijd m'n lul op de band zodat ze net als bij kratten bier zeggen: "Nee, haha, zulke grote dingen mag u in het karretje laten liggen."
deze ga ik zo proberenquote:Op maandag 14 april 2014 16:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik leg altijd m'n lul op de band zodat ze net als bij kratten bier zeggen: "Nee, haha, zulke grote dingen mag u in het karretje laten liggen."
En al een leuke verzameling bij elkaar geplakt?quote:Op maandag 14 april 2014 16:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Wilt u de bon?' 'Nee hoor plak maar in je plakboek'
Zelf hebben ze grootste lol, maar ze snappen niet dat we dat al 1000x gehoord hebben
quote:Op maandag 14 april 2014 18:57 schreef LookAtMe het volgende:
Een mes, tape, touw en vaseline kopen en vragen hoe laat ze klaar is met werk.
Aan haar vragen of ze wel van ruw houd, en jij dan van 'laat die vaseline maar'quote:Op maandag 14 april 2014 18:57 schreef LookAtMe het volgende:
Een mes, tape, touw en vaseline kopen en vragen hoe laat ze klaar is met werk.
Je loopt naar een kassa waar zo'n kansloos figuur spullen zit te verkopen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef appelepent het volgende:
De dierenstickers enzo op de kassaband plakken. Kunnen ze niet om lachen.
Net als mensen die zeggen: "Nee ik hoef het bonnetje niet, krijg het toch niet terug hè?" XDXDXDXDquote:Op maandag 14 april 2014 16:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Wilt u de bon?' 'Nee hoor plak maar in je plakboek'
Zelf hebben ze grootste lol, maar ze snappen niet dat we dat al 1000x gehoord hebben
Iddquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Net als mensen die zeggen: "Nee ik hoef het bonnetje niet, krijg het toch niet terug hè?" XDXDXDXD
Wat is een prijsje?quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef GekkePoes het volgende:
Dingen uitzoeken waar geen prijsje op staat, zodat ze moet bellen. en dan de hele shift bij dat ene meisje steeds weer in de rij gaan staan. .
Zoals deze bijv.quote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef appelepent het volgende:
De dierenstickers enzo op de kassaband plakken. Kunnen ze niet om lachen.
Dank u, we doen ons best.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet wel zeggen dat hier ongelooflijk kinderachtige posts gepost worden
Okeeequote:Op dinsdag 15 april 2014 12:45 schreef Mano_ het volgende:
Bij de AH allemaal huismerk-producten kopen en die bij de Jumbo op de band leggen![]()
Of vragen wanneer je je diploma op kan komen halen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:52 schreef koennafca het volgende:
Ik ken ook nog een leuke![]()
Als je gaat pinne en er komt ''geslaagd'' te staan en dan zeggen nou poe poe dat is al een tijd geleden hoor![]()
![]()
![]()
Vergeet de prei, winterpeen, komkommer en courgette niet.quote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef PandaDrop het volgende:
Een winkelwagen vol tissues, wc-papier, keukenpapier en vaseline afrekenen.
Heel grappigquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Haha je zou naar de servicebalie moeten gaan en dan moeten zeggen: jouw jaarsalaris in krasloten.
Wat is een sticker?quote:Op dinsdag 15 april 2014 13:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een sticker met streepjescode waar het bedrag op staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |