SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
- 1 juli 2043: Achmed raken.
Ik gebruik zelf Newsleecher of spotnet.quote:Op maandag 14 april 2014 14:47 schreef Rezania het volgende:
Oké, ik heb een account, en nu? Nu heb ik nog zo'n programma nodig toch?
Zit daar een ingebouwde NZB zoeker bij?quote:Op maandag 14 april 2014 14:56 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf Newsleecher of spotnet.
In spotnet welquote:Op maandag 14 april 2014 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zit daar een ingebouwde NZB zoeker bij?
kuiken.co (of gewoon tpb.com) alles klaaaaaarquote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig ook www.dutplanet.org
Kan ik nu niet voor je fixen, ben op het werk. Stuur me ff een DM als reminder, doe ik het vanavond ff.quote:
Ja maar dat zijn torrentsquote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
kuiken.co (of gewoon tpb.com) alles klaaaaaar
Stuur ook maar ff DM.quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent voor Rez, hou ik me wel aanbevolen.
Werken prima maar de downloadsnelheid schommelt altijd zoquote:Op maandag 14 april 2014 15:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Werken toch gewoon uiterst prima, of is dat te casual
Ik heb daar gevonden wat ik wil hebben, maar zie geen download knop?quote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig ook www.dutplanet.org
Geen last van, maar ik haal helaas sowieso maar maximaal iets van 3MB/squote:Op maandag 14 april 2014 15:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Werken prima maar de downloadsnelheid schommelt altijd zo
Moet je even registreren en inloggenquote:Op maandag 14 april 2014 15:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb daar gevonden wat ik wil hebben, maar zie geen download knop?
Daarom ookquote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Geen last van, maar ik haal helaas sowieso maar maximaal iets van 3MB/s
Er staat een engelse versie op TPB volgens mij. Die waar je vliegtuigen moeten bouwen.quote:Op maandag 14 april 2014 15:05 schreef Rezania het volgende:
Kudos voor degene die Miel Monteur kan vinden op Usenet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |