Gezien hoe Feyenoord er voor stond, is dit eigenlijk nog knapper dan een titel halen. En dan nog een 2e plaats dit seizoen. Knap huzarenstukje ditquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 20:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezien hoe Feyenoord er voor stond, is dit eigenlijk nog knapper dan een titel halen. En dan nog een 2e plaats dit seizoen. Knap huzarenstukje dit
quote:
Ja, en zo met veel eigen jeugd is het toch veel leuker dan met een stel bij elkaar gekochte Argentijnen of verzadigde voormalig grote voetballers?quote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toch wel tof dat je hoger komt als teams met een veel groter budget.
Zeker, alleen maar goed voor de financien en het is leuk om te zien hoe sommige spelers groeien (meeste falen).quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en zo met veel eigen jeugd is het toch veel leuker dan met een stel bij elkaar gekochte Argentijnen of verzadigde voormalig grote voetballers?
Nu Clasie nog hi ha hoquote:Op maandag 14 april 2014 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeker, alleen maar goed voor de financien en het is leuk om te zien hoe sommige spelers groeien (meeste falen).
In het mooiste stadion van Nederlandquote:Op maandag 14 april 2014 20:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hem lief hangen tussen de grote spelers.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk hem lief hangen tussen de grote spelers.
Feyenoord speelde uit hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 20:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In het mooiste stadion van Nederland
Mijn broek is ook nat van het pissen.quote:
Gullit niet Gulp.quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mijn broek is ook nat van het pissen.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
Oke die grap was minder leuk dan ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |