SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had godver een mooie TT voor jou gemaakt, Kami.
"Kami Swaggerboii"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had "Kami boefje" in gedachten, maar hij was mij dus ook voorquote:Op maandag 14 april 2014 13:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik had godver een mooie TT voor jou gemaakt, Kami.
"Kami Swaggerboii"
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja jij?quote:Op maandag 14 april 2014 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je naar Strijp met Koningsdag?![]()
Dat tentamen van vorige week (waarvan ik niet weet of Lindgren. hetzelfde tentamen had) heb ik gehaaldMorgen heb ik nog een tentamen. Zometeen maar even leren.
![]()
Nee want eigenlijk ga ik naar Utrecht.quote:Op maandag 14 april 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja, gaan we dan samen pilletjes gebruiken?
En ik doe zeer zelden drugs.![]()
Ohh jammer.quote:Op maandag 14 april 2014 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee want eigenlijk ga ik naar Utrecht.
En ik doe zeer zelden drugs.![]()
Die kans is zeker wel aanwezig.quote:Op maandag 14 april 2014 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga jij de kaken even flink aant werk zetten dan?![]()
Wow. Jij gaat ongetwijfeld een briljante Koningsdag hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kans is zeker wel aanwezig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ik ben wel een beetje zenuwachtig voor de politiequote:Op maandag 14 april 2014 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. Jij gaat ongetwijfeld een briljante Koningsdag hebben.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kans is zeker wel aanwezig.zo heeft willem het natuurlijk niet gewild
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik snap niet dat je iets dergelijks nodig hebt om een mooie feestdag te hebben. Maar ik snap wel meer niet. Daarom heb ik waarschijnlijk ook nog nooit drugs gebruikt.quote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik ben wel een beetje zenuwachtig voor de politieNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Want zonder drugs is het echt afschuwelijk inderdaadquote:Op maandag 14 april 2014 14:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je iets dergelijks nodig hebt om een mooie feestdag te hebben. Maar ik snap wel meer niet. Daarom heb ik waarschijnlijk ook nog nooit drugs gebruikt.![]()
![]()
waarom gebruik je het danquote:Op maandag 14 april 2014 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want zonder drugs is het echt afschuwelijk inderdaad
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik heet geen sheldon cooper en mijn sarcasme meter is niet stuk. maar ik kon hier toch zeer weinig sarcarsme uit halen en als het al zo is zie ik de toegevoegde waarde er al helemaal niet van.quote:
komt er dus op neer dat je gewoon geen reden hebt om drugs te gebruiken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Groepsdruk/stressquote:Op maandag 14 april 2014 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heet geen sheldon cooper en mijn sarcasme meter is niet stuk. maar ik kon hier toch zeer weinig sarcarsme uit halen en als het al zo is zie ik de toegevoegde waarde er al helemaal niet van.
komt er dus op neer dat je gewoon geen reden hebt om drugs te gebruiken.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Jawel het is leukquote:Op maandag 14 april 2014 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heet geen sheldon cooper en mijn sarcasme meter is niet stuk. maar ik kon hier toch zeer weinig sarcarsme uit halen en als het al zo is zie ik de toegevoegde waarde er al helemaal niet van.
komt er dus op neer dat je gewoon geen reden hebt om drugs te gebruiken.![]()
![]()
SiF James is de beste CAM die ik dit jaar heb gebruikt. Hij doet echt alles goed. Enige min punt zijn zn workrates. Had liever high/medium gehad ipv medium/medium![]()
Perfect voor een CAM op de flank vond ik hem niet zo goedquote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef Maver24 het volgende:
SiF James is de beste CAM die ik dit jaar heb gebruikt. Hij doet echt alles goed. Enige min punt zijn zn workrates. Had liever high/medium gehad ipv medium/medium![]()
Als ik een minpunt moest noemen was het zijn wiek voet.quote:Op maandag 14 april 2014 14:59 schreef Maver24 het volgende:
SiF James is de beste CAM die ik dit jaar heb gebruikt. Hij doet echt alles goed. Enige min punt zijn zn workrates. Had liever high/medium gehad ipv medium/medium
Ik zou hem ook niet te lang houden, want de kans lijkt me erg groot dat hij een TOTS kaartje krijgt.![]()
dutankkk
http://www.eur.nl/master/(...)dag/april/aanmelden/
morgen is die shit. kga die van arbeids- en organisatie psychologie ff checken'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
geldgooien.gifquote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ik een minpunt moest noemen was het zijn wiek voet.
Ik zou hem ook niet te lang houden, want de kans lijkt me erg groot dat hij een TOTS kaartje krijgt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb james op de cam staan in 433(4) ik ben erg benieuwd naar zijn tots kaartje. Beter kan gewoon niet![]()
Klopt. Van drugs word je overmoedig, en kun je dingen in ander perspectief zien dan het daadwerkelijk is. Je wordt amicaler, en je kunt dingen gaan zeggen die je altijd al had willen zeggen, of dingen er uit gooien, die je beter voor je kunt houden.quote:Op maandag 14 april 2014 14:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je iets dergelijks nodig hebt om een mooie feestdag te hebben. Maar ik snap wel meer niet. Daarom heb ik waarschijnlijk ook nog nooit drugs gebruikt.
Geniet van je biertje![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Van alcohol word je overmoedig, en kun je dingen in ander perspectief zien dan het daadwerkelijk is. Je wordt amicaler, en je kunt dingen gaan zeggen die je altijd al had willen zeggen, of dingen er uit gooien, die je beter voor je kunt houden.
Geniet van je biertje![]()
Daar geniet ik zeker van. Er zijn genoeg verschillen tussen drugs en bier, met als logisch gevolg dat het ene niet voor niets volledig legaal is en het andere (grotendeels) illegaal.quote:Op maandag 14 april 2014 15:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Van drugs word je overmoedig, en kun je dingen in ander perspectief zien dan het daadwerkelijk is. Je wordt amicaler, en je kunt dingen gaan zeggen die je altijd al had willen zeggen, of dingen er uit gooien, die je beter voor je kunt houden.
Geniet van je biertjeNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt. Alcohol kent 2800 doden per jaar. XTC 4. Wiet 0.quote:Op maandag 14 april 2014 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar geniet ik zeker van. Er zijn genoeg verschillen tussen drugs en bier, met als logisch gevolg dat het ene niet voor niets volledig legaal is en het andere (grotendeels) illegaal.![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 15:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Alcohol kent 2800 doden per jaar. XTC 4. Wiet 0.![]()
![]()
Wat een onzin dit.![]()
Meh.quote:Op maandag 14 april 2014 15:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Alcohol kent 2800 doden per jaar. XTC 4. Wiet 0.
Dat is met verkeersongelukken en ziektes die "door alcohol zijn veroorzaakt.".Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit dus. Ben benieuwd als je mensen die XTC/MDMA ophebben in de auto zetquote:Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meh.
Dat is met verkeersongelukken en ziektes die "door alcohol zijn veroorzaakt."..
![]()
Nee hoor, als er een XTC dode in het nieuws is, dan staat het met giga letters op de nieuwssites. Waarom? Omdat het niet vaak voorkomt. Alcohol zou, als het nu uitgevonden zou worden, bovenaan de opium lijst voorkomen.quote:
Het is alleen sociaal geaccepteerd dat er wekelijks overal in het land op zaterdag avond knokpartijen uitbreken, levers naar de klote gaan en gezinnen naar de klote door alcoholisme.
Alcohol is gewoon een harddrug.![]()
#DeBruynequote:Op maandag 14 april 2014 15:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb james op de cam staan in 433(4) ik ben erg benieuwd naar zijn tots kaartje. Beter kan gewoon nietPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daarom alles met mate.quote:Op maandag 14 april 2014 15:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, als er een XTC dode in het nieuws is, dan staat het met giga letters op de nieuwssites. Waarom? Omdat het niet vaak voorkomt. Alcohol zou, als het nu uitgevonden zou worden, bovenaan de opium lijst voorkomen.
Het is alleen sociaal geaccepteerd dat er wekelijks overal in het land op zaterdag avond knokpartijen uitbreken, levers naar de klote gaan en gezinnen naar de klote door alcoholisme.
Alcohol is gewoon een harddrug.
Daar hebben sommige mensen nogal problemen mee blijkbaar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jaarlijks verongelukken er tientallen mensen bij het oversteken in NL. En er vallen geen doden doordat mensen door krokodillen worden opgegeten. Maar dat maakt nog niet dat oversteken gevaarlijker is dan krokodillen.quote:Op maandag 14 april 2014 15:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Alcohol kent 2800 doden per jaar. XTC 4. Wiet 0.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jaarlijks verongelukken er tientallen mensen bij het oversteken in NL. En er vallen geen doden doordat mensen door krokodillen worden opgegeten. Maar dat maakt nog niet dat oversteken gevaarlijker is dan krokodillen.![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jaarlijks verongelukken er tientallen mensen bij het oversteken in NL. En er vallen geen doden doordat mensen door krokodillen worden opgegeten. Maar dat maakt nog niet dat oversteken gevaarlijker is dan krokodillen.Punt is, dat alcohol gewoon net zoveel kwalijke elementen kent dan drugs. Hier een staatje van de Jellinek (wel wat vaagjes), en die weten wel waar ze het over hebben. Alcohol staat overal vrij hoog genoteerd.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |