Jij moet dan echt zeggen. Xbox record! en dan pas begint ie daarmee.quote:Op maandag 28 april 2014 20:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mhh oke dacht dat die ook vanuit het spel vanzelf wat dingen opnam maar ik zit daar niet op te wachten.
Ja klopt maar het toch ook zo dat de makers in het spel konden stoppen van XBox nu opnemen want er komt iets tofs? En dat wil ik niet dat zelf is wel tof ja al zou ik dat nooit gebruiken denk ik.quote:Op maandag 28 april 2014 20:45 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jij moet dan echt zeggen. Xbox record! en dan pas begint ie daarmee.
Nee. Ik heb altijd al een xbox gehad en ik wilde dan ook gewoon de One. Heb geen moment getwijfeld tussen een PS4 of de one want de PS4 komt er gewoon nietquote:Op maandag 28 april 2014 20:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja klopt maar het toch ook zo dat de makers in het spel konden stoppen van XBox nu opnemen want er komt iets tofs? En dat wil ik niet dat zelf is wel tof ja al zou ik dat nooit gebruiken denk ik.
Maar bevalt nu goed na een weekje? Heb je ook PS4 of niet of hoe en wat is je keuze geweest.
Dacht dat je nog werkzoekend was? Wel beter in elk geval!quote:Op maandag 28 april 2014 20:48 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik wilde vandaag nog wel ff racen maar ik ga nu onder de douche en mn bed alweer in. Heb van 8:00 tot 19:15 gewerkt. 1 grote chaos op de zaak vandaag en nog steeds niet alles af gekregen.
Nee gelukkig niet. Alweer 2 maanden aan het werkquote:Op maandag 28 april 2014 21:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dacht dat je nog werkzoekend was? Wel beter in elk geval!
En ik ben of eerder was ook wel een Xbox man maar ga nu denk ik toch voor de ps4 maar heb nog even en komt ook nog een E3 aan misschien komen ze met iets tofs nog.
Grappig gevondenquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.reddit.com/r/g(...)playstation_vita_tv/
[ afbeelding ]
Over een paar wekenquote:Op dinsdag 29 april 2014 12:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Grappig gevonden![]()
Trouwens!! Ik wil die Godzilla film ook wel zien
Helder, alleen wie zit daar op te wachten?quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.reddit.com/r/g(...)playstation_vita_tv/
[ afbeelding ]
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Grappig gevonden![]()
Trouwens!! Ik wil die Godzilla film ook wel zien
Ik moet deel 1 nog kijkenquote:Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook!
En ik hoop ook op een Pacific Rim 2, weet niet of die komt of niet maar dat 1e deel was wreed!
Dude!quote:
Ja I know!! Maar ik heb er gewoon nog niet aan gedacht verderquote:
Dat kan gebeuren, gewoon aan je lijstje toevoegen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 13:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja I know!! Maar ik heb er gewoon nog niet aan gedacht verder
Niet eens zo heel duur voor een 4K TVtje. Jammer dat er geen DisplayPort op komt voor de PC hookup!quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:57 schreef Poit het volgende:
Awesome!!
https://www.kickstarter.c(...)or-899?ref=discovery
* Poit heeft geen 900 euro over maar ik wil het ik wil het ik wil het!!
Dat zeker.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Niet eens zo heel duur voor een 4K TVtje. Jammer dat er geen DisplayPort op komt voor de PC hookup!
Ik heb zo'n ding ook in andere filmpjes gezien en daar was het eng hoe echt die dingen liepen.quote:
Pffft 39 inchquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:57 schreef Poit het volgende:
Awesome!!
https://www.kickstarter.c(...)or-899?ref=discovery
* Poit heeft geen 900 euro over maar ik wil het ik wil het ik wil het!!
Waarom zou je vrijwillig naar Utrecht gaan?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat iemand hier nog naar dat Gamekings gebeuren op Hoog Catharijne?
Gamekings? Wasda?quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
Gaat iemand hier nog naar dat Gamekings gebeuren op Hoog Catharijne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |