ja, dat was tof!quote:Op donderdag 24 april 2014 22:56 schreef Greys het volgende:
Ilse had beter Paskal mee kunnen nemen naar het ESF.
Of dit nummer met Waylon doen![]()
Wat een energie heeft ze zo![]()
quote:
twitter:waylonline twitterde op zaterdag 26-04-2014 om 12:34:33De eerste kilometer richting Kopenhagen is ingezet... Onvergetelijk is het nu al! mooie dag voor iedereen, ook in België;) #ESC2014 reageer retweet
Ermagherd gurrrrrrrrrrrrrl, you're doomedquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
Verdorie zeg, ik zit nu alle eerste halve finalisten te bekijken en vind qua nummer 'onze' linnetjes er met kop en schouders bovenuit steken.Het nummer ben ik steeds meer gaan waarderen. Nee hè, daar ga ik weer met m'n ijdele hoop.
Misschien is die gewoon van die dame die ook in de auto zit?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een man met een Louis Vuitton tasSws die tassen.
Ah, dat zou heel goed kunnenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien is die gewoon van die dame die ook in de auto zit?
Ook met kop en schouders boven Hongarije, Zweden, Armenië?quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
Verdorie zeg, ik zit nu alle eerste halve finalisten te bekijken en vind qua nummer 'onze' linnetjes er met kop en schouders bovenuit steken.Het nummer ben ik steeds meer gaan waarderen. Nee hè, daar ga ik weer met m'n ijdele hoop.
Met kruin.quote:Op zaterdag 26 april 2014 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook met kop en schouders boven Hongarije, Zweden, Armenië?
Maar waardoor dan?quote:
Voorspelling:quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:31 schreef aarontje112 het volgende:
Over een paar daagjes weten we hoe de act eruit gaat zien en of het wat gaat worden. Spannond
De hoed is een zekerheidje idd, zoiets liet hij wel doorschemeren bij Boulevard.quote:Op zaterdag 26 april 2014 23:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Voorspelling:
Zittend op een barkruk met gitaren en waylon een hoed op..
Ach ik verwacht ook geen glitters, vuurwerk en olifanten. Vind wel dat ze het klein moeten houden maar de blikken zijn wel heel belangrijk bij dit liedje denk ik. Maar gelukkig zei Ilse dat ze veel close-ups gingen doen, dus heb er vertrouwen inquote:Op zaterdag 26 april 2014 23:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Voorspelling:
Zittend op een barkruk met gitaren en waylon een hoed op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |