ditquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Alsof de beker nog serieus te nemen is na die debiele dubbele finale tussen Ajax en feyenoord
Jah want fyenoord had gewoon gewonnen van pec als altijd?quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Alsof de beker nog serieus te nemen is na die debiele dubbele finale tussen Ajax en feyenoord
Die kans acht ik behoorlijk groot ja. Gedurende het seizoen kan ik als seizoenskaarthouder van Feyenoord met alle eerlijkheid zeggen dat PEC tesamen met ADO (en in mindere mate PSV) de slechtste ploeg is die ik in De Kuip aan het werk heb gezien.quote:Op zondag 20 april 2014 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jah want fyenoord had gewoon gewonnen van pec als altijd?
Ajax - Feyenoord 2-0quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
de uitwedstrijden durfde je niet te bezoeken zekerquote:Op zondag 20 april 2014 03:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die kans acht ik behoorlijk groot ja. Gedurende het seizoen kan ik als seizoenskaarthouder van Feyenoord met alle eerlijkheid zeggen dat PEC tesamen met ADO (en in mindere mate PSV) de slechtste ploeg is die ik in De Kuip aan het werk heb gezien.
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:51 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik heb er zin in. Zondag de beker pakken, week er op de schaal en tegen NEC vieren dat we alle nationale prijzen dit seizoen hebben gewonnen.
ik support Ajax hoorquote:Op zondag 20 april 2014 05:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord 2-0
Feyenoord - Ajax 1-4
Het zit nog altijd diep hè
Moet deze denken, lang geleden alweer :quote:Op maandag 14 april 2014 08:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoop dat pec wint, aan de andere kant is het ook wel leuk om weer eens te mogen spelen voor de Willem van Hanegem-schaal.
whatsup adamesquote:Op zondag 20 april 2014 11:37 schreef Adames het volgende:
Zwolle zal wel wat gedrevener zijn. Wordt nog een leuke wedstrijd
Gefeliciteerd met Lambiek.twitter:Jmvanhalst twitterde op zondag 20-04-2014 om 13:19:38Bedankt voor alle lieve felicitaties! Met dit topweertje mag ik verjaardag met 50.000 man vieren...☀️😎 #45 reageer retweet
quote:Op zondag 20 april 2014 10:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
ik support Ajax hoor
Maar die hele finale was toch een aanfluiting man
2 wedstrijden
Ballenmeisjes die het veld op rennen![]()
![]()
Een scheidsrechter die een afscheidswissel krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Suarez![]()
![]()
![]()
Vertonghen.![]()
![]()
Bekerfinale is altijd in de kuip.quote:Op zondag 20 april 2014 16:05 schreef Geerd het volgende:
Waarom word er in de Kuip gespeeld? En niet in de Arena? In Zwolle kan me voorstellen dat daar minder volk in kan?
Ajax in de Kuip dat is toch vloeken in de kerk??
Heeft de keeper een helm op?quote:Op zondag 20 april 2014 16:05 schreef Geerd het volgende:
Waarom word er in de Kuip gespeeld? En niet in de Arena? In Zwolle kan me voorstellen dat daar minder volk in kan?
Ajax in de Kuip dat is toch vloeken in de kerk??
Ik heb er geen verstand van, en dit viel me gewoon op als leek verwacht je dan dat er in de Arena word gespeeld is dat zo gek?quote:Op zondag 20 april 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft de keeper een helm op?
Tellen uitdoelpunten bij deze wedstrijd dubbel?
Het zou ook logischer zijn: In een fatsoenlijk stadion.quote:Op zondag 20 april 2014 16:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, en dit viel me gewoon op als leek verwacht je dan dat er in de Arena word gespeeld is dat zo gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |