quote:Op maandag 14 april 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC Zwolle zou zomaar eens kunnen winnen.
Ajacied422 is het hiermee eens.quote:Op maandag 14 april 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC Zwolle zou zomaar eens kunnen winnen.
Nee, voetballende ploeg dus 1-5 voor Ajax.quote:Op maandag 14 april 2014 08:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[Stijn] Ajax gaat eraf met 5-0 [/Stijn]
Dat is wel echt een van de meest trieste Feyenoord-dingen die ik heb gehoord. En dat zijn er nogal wat.quote:Op maandag 14 april 2014 08:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoop dat pec wint, aan de andere kant is het ook wel leuk om weer eens te mogen spelen voor de Willem van Hanegem-schaal.
Ja, want dat doet Ajax al 4 seizoenen lang, enorm veel scoren, vooral tegen "de kleintjes".quote:
Sorry hoor, maar dit vind ik een beetje arrogant.quote:Op maandag 14 april 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want dat doet Ajax al 4 seizoenen lang, enorm veel scoren, vooral tegen "de kleintjes".
Ik denk 15-0 voor Ajax, minstens
Ik ben nog mild, Ajax scoort echt zo makkelijk, zo kinderlijk eenvoudig, kijk naar de monsterscores van de afgelopen 4 jaar man,quote:Op maandag 14 april 2014 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik een beetje arrogant.
Typisch weer.
Nou dan heb jij een ander Ajax gezien dan ik dit seizoen.quote:Op maandag 14 april 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nog mild, Ajax scoort echt zo makkelijk, zo kinderlijk eenvoudig, kijk naar de monsterscores van de afgelopen 4 jaar man,
Echt, als het geen dubbele cijfers wordt vind ik het geen eens waard om die beker mee te nemen.
Toch lastig he, sarcasme herkennen?quote:Op maandag 14 april 2014 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan heb jij een ander Ajax gezien dan ik dit seizoen.![]()
Haha je trapte er in.quote:Op maandag 14 april 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch lastig he, sarcasme herkennen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |