Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.
De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!
Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!
In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker. De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Wat zijn de vastgestelde toeslagen? Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50% Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50% Zondag: 100%
Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Wat zijn TvT-uren? TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.
Wat zijn BCD-uren? BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.
Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding? Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.
Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu? Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.
Van het jaar 2014.
9/12/2013 Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net bij de Albert Heijn op de Vuurplaat geweest. (Rotterdam) Wat een rotwinkel is dat zeg. Klein, alles op elkaar gepropt, bij de kassa's kan je heel moeilijk je winkelwagentje erdoor heen rijden en een te beperkt assortiment voor mij. Volgende keer maar weer naar een grote Albert Heijn. Iemand een tip voor een fijne AH in Rotterdam?
Op maandag 14 april 2014 12:13 schreef Donald250 het volgende: Net bij de Albert Heijn op de Vuurplaat geweest. (Rotterdam) Wat een rotwinkel is dat zeg. Klein, alles op elkaar gepropt, bij de kassa's kan je heel moeilijk je winkelwagentje erdoor heen rijden en een te beperkt assortiment voor mij. Volgende keer maar weer naar een grote Albert Heijn. Iemand een tip voor een fijne AH in Rotterdam?
Oude Dijk is één van de grotere reguliere winkels in R'Dam. Hesseplaats is ook erg fijn. Zit ook nog eentje in Eudokiaplein in Rotterdam, is ook wel oke.
Ik heb het gekeken. Maar ik ben geen laadklep expert, noch vrachtwagen expert Maar het is niet slim om tegen een paaltje aan te gaan duwen
Lijkt me vrij duidelijk dat die vent zijn hele klep naar de klote helpt. Hij trok eerst niet meer in, maar later stond deze scheef en deed helemaal niets meer. Ook zijn vrachtwagen hield ermee op. Wilde niet meer starten.
Lijkt me vrij duidelijk dat die vent zijn hele klep naar de klote helpt. Hij trok eerst niet meer in, maar later stond deze scheef en deed helemaal niets meer. Ook zijn vrachtwagen hield ermee op. Wilde niet meer starten.
Jezus, vroeg naar bed en twee volle threads gemist...
ja zover was ik
Vrachtwagen ter plekke aan de praat gekregen of een vervangende gekomen?
Je hoort die laadklep ook gewoon kraken, dan weet je dat het mis gaat. Maar ff zonder dollen, de laadklep moet toch eerst een stukje omhoog en ingeklapt worden voordat die naar achteren kan worden geschoven?
SPOILER
Oude Dijk is één van de grotere reguliere winkels in R'Dam. Hesseplaats is ook erg fijn. Zit ook nog eentje in Eudokiaplein in Rotterdam, is ook wel oke.
Op maandag 14 april 2014 12:13 schreef Donald250 het volgende: Net bij de Albert Heijn op de Vuurplaat geweest. (Rotterdam) Wat een rotwinkel is dat zeg. Klein, alles op elkaar gepropt, bij de kassa's kan je heel moeilijk je winkelwagentje erdoor heen rijden en een te beperkt assortiment voor mij. Volgende keer maar weer naar een grote Albert Heijn. Iemand een tip voor een fijne AH in Rotterdam?
Vuurplaat is ook een hele oude winkel Voor op zuid vind ik in de Strijensestraat een superwinkel (1 tramhalte verder als vuurplaat). Het is gelegen in een niet zo beste buurt, maar de winkel zelf ziet er altijd toppie uit.
Vuurplaat is ook een hele oude winkel Voor op zuid vind ik in de Strijensestraat een superwinkel (1 tramhalte verder als vuurplaat). Het is gelegen in een niet zo beste buurt, maar de winkel zelf ziet er altijd toppie uit.
Ok, genoeg keuze dus! Ben tot nu toe op lijnbaan, vuurplaat, vasteland en keizerswaard geweest. Ook om allemaal te vragen voor overplaatsing, maar tot zover geen succes.
Ok, genoeg keuze dus! Ben tot nu toe op lijnbaan, vuurplaat, vasteland en keizerswaard geweest. Ook om allemaal te vragen voor overplaatsing, maar tot zover geen succes.
Zuidplein kan je ook proberen. Is met ov goed bereikbaar ook.
Nee, hij zegt dat hij alleen contacten heeft met de regio en hij zegt ook dat niet elke SM op iemand zit te wachten die wat extra begeleiding nodig heeft. Hij zelf heeft er geen problemen mee en is erg begripvol, maar niet iedere SM zal dat zijn volgens hem.
Nee, hij zegt dat hij alleen contacten heeft met de regio en hij zegt ook dat niet elke SM op iemand zit te wachten die wat extra begeleiding nodig heeft. Hij zelf heeft er geen problemen mee en is erg begripvol, maar niet iedere SM zal dat zijn volgens hem.
Mja, eerlijk gezegd vind ik dat nogal makkelijk. Maargoed als hij dat zo ziet.
Op maandag 14 april 2014 15:40 schreef d4v1d het volgende: Het was toch het idee om in elke winkel ruimte te bieden aan 1 Wajonger?
Dat dacht ik ook ooit eens gelezen te hebben. Alleen het beeld wat de meeste mensen bij mij hebben als ik vertel dat ik een Wajong heb, is dat ik de hele dag op de bank zit en alleen maar profiteer. Ben juist blij dat ik kan en mag werken ondanks de beperking(en).
Op maandag 14 april 2014 15:52 schreef Donald250 het volgende: Franchise? Wij hadden nog een Wajonger die wou solliciteren, maar omdat ik er al werkte mocht het niet.
Ben je ooit in een XL geweest? Beetje richting het weekend heb je makkelijk vijf proeverijen per keer.
Ik kom niet vaak in de XL, maar deli, brood, agf etc zitten allemaal een beetje bij elkaar toch (meen ik me te herinneren van Utrecht).. Als je dan wat cola ofzo moet hebben is het een best groot rondje
Ik kom niet vaak in de XL, maar deli, brood, agf etc zitten allemaal een beetje bij elkaar toch (meen ik me te herinneren van Utrecht).. Als je dan wat cola ofzo moet hebben is het een best groot rondje
De XL hier(een vorm van een vierkant) heeft een sluiproute, zodat je niet om hoeft te lopen voor cola enzo.
Ben je ooit in een XL geweest? Beetje richting het weekend heb je makkelijk vijf proeverijen per keer.
Sommige klanten doen altijd het standaard rondje: Eerst langs de keuken, dan langs de Grill & Steak, de commercieel medewerker, de deli, daarna de kaas, langs het brood en daarna langs de overige (Externe) demo's, om vervolgens alleen een halfje wit en een pak melk te kopen.
Sommige klanten doen altijd het standaard rondje: Eerst langs de keuken, dan langs de Grill & Steak, de commercieel medewerker, de deli, daarna de kaas, langs het brood en daarna langs de overige (Externe) demo's, om vervolgens alleen een halfje wit en een pak melk te kopen.
Op maandag 14 april 2014 15:59 schreef Ferry_76 het volgende: Sommige klanten doen altijd het standaard rondje: Eerst langs de keuken, dan langs de Grill & Steak, de commercieel medewerker, de deli, daarna de kaas, langs het brood en daarna langs de overige (Externe) demo's, om vervolgens alleen een halfje wit en een pak melk te kopen.
Of gewoon niks te halen en naar de andere supermarkt voor je lunch.
Op maandag 14 april 2014 15:43 schreef d4v1d het volgende: Krijg je er ook extra uren voor of moet je het doen met de uren die je hebt?
Bij elke Wajonger wordt zijn loonwaarde-percentage bepaald. Loonwaarde is hoe productief de wajonger is ten opzichte van een gemiddelde reguliere medewerker.
Stel iemands loonwaarde is 50%, en hij heeft een contract voor 20 uur per week, krijgt het filiaal 10 uur voor deze wajonger in zijn indirecte urenbudget.
Kortom, een wajonger kost mits de loonwaarde goed is bepaald geen extra uren.
Bij elke Wajonger wordt zijn loonwaarde-percentage bepaald. Loonwaarde is hoe productief de wajonger is ten opzichte van een gemiddelde reguliere medewerker.
Stel iemands loonwaarde is 50%, en hij heeft een contract voor 20 uur per week, krijgt het filiaal 10 uur voor deze wajonger in zijn indirecte urenbudget.
Kortom, een wajonger kost mits de loonwaarde goed is bepaald geen extra uren.
Precies! Ik verdien bijvoorbeeld de helft van mijn collega's, dus ik heb een loonwaarde van 50%! Eind juni loopt mijn jaarcontract af, (word waarschijnlijk wel verlengd zei SM) dus dan wordt mijn loonwaarde weer opnieuw bepaald met een gesprek met een arbeidsdeskundige van het UWV, jobcoach, de SM en mij. Loonwaardepercentage zal nu anders zijn, want ik kan én mag meer dan dat ik in het begin kon. Mijn contract is voor 12 uur p/w, dus dan krijgt het filiaal 6 uur ervoor. Vind het wel jammer dat ik door die extra regeltjes niet extra mag werken en mag invallen / ruilen voor / met collega's. Hoe sta jij als ASM tegenover Wajongers?
Goed dat we wajongers ook een mooie kans geven in ons bedrijf!
Ja, ben er ook blij mee. Natuurlijk wil ik een baan vinden met meer uren en die aansluit op mijn opleiding, maar tot die tijd zit ik prima bij de Albert Heijn.
Ja, ben er ook blij mee. Natuurlijk wil ik een baan vinden met meer uren en die aansluit op mijn opleiding, maar tot die tijd zit ik prima bij de Albert Heijn.
Niks. Heb eerst VMBO kader administratie gedaan en toen nog een secretariële/administratieve opleiding. En er een tijdje tussenuit geweest (ruim een jaar) voor een operatie.
Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Schuimpjes het volgende: Wajongers zijn prima gasten. Ze hebben wat meer begeleiding nodig maar zijn verder een zeer welkome bijdrage aan het winkelteam!
Dacht iedereen er maar zo over! Ik heb wel wat collega's die mij minderwaardig vinden en me af en toe uitlachen omdat ik dingen soms niet in 1x snap of wat extra begeleiding nodig heb of wat meer gesprekken met de SM/TL heb.
Ik ben duurder denk ik dan een 16 jarig vullertje.
Jij bent beschikbaar op moment dat die 16 jarige dat niet is. Dus daar word je ingepland. Iemand in de ochtend mag nu eenmaal duurder zijn dan iemand in de avond.
Verder ben ik het met hutspot eens en vind ik het ook belangrijk dat we wajongers een kans geven.
Dacht iedereen er maar zo over! Ik heb wel wat collega's die mij minderwaardig vinden en me af en toe uitlachen omdat ik dingen soms niet in 1x snap of wat extra begeleiding nodig heb of wat meer gesprekken met de SM/TL heb.
Ik heb ook absoluut niets tegen wajongers, ik ben blij dat ze kunnen werken.
Maar, sommigen zijn gewoon te ver heen om nog fatsoenlijk te kunnen functioneren. We hebben er een paar gehad waarbij het ondanks intensieve begeleiding totaal niet werkte.
Op maandag 14 april 2014 19:57 schreef Gezicht het volgende: Wij hebben toch ook al een jaar of 2 iemand met het down-syndroom rondlopen. Hartstikke leuke jongen, maar hij is niet echt van toegevoegde waarde.
Dit lijkt mij ook lastig hoor. Vraag me af of het voor zo'n persoon ook wenselijk is om in een supermarkt te werken.
Dit lijkt mij ook lastig hoor. Vraag me af of het voor zo'n persoon ook wenselijk is om in een supermarkt te werken.
Ik denk dat zo iemand allang blij is dat hij werk heeft.
We hadden zo'n gast waarbij zijn wajong begeleider weken met hem heeft meegelopen, maar het ging gewoon niet. Op zo'n moment moet je er gewoon een eind aan maken. Die gast van de wc-rol houder. Heb ik geloof ik weleens verteld
Ik denk dat zo iemand allang blij is dat hij werk heeft.
We hadden zo'n gast waarbij zijn wajong begeleider weken met hem heeft meegelopen, maar het ging gewoon niet. Op zo'n moment moet je er gewoon een eind aan maken. Die gast van de wc-rol houder. Heb ik geloof ik weleens verteld
Jij bent beschikbaar op moment dat die 16 jarige dat niet is. Dus daar word je ingepland. Iemand in de ochtend mag nu eenmaal duurder zijn dan iemand in de avond.
Verder ben ik het met hutspot eens en vind ik het ook belangrijk dat we wajongers een kans geven.
Meestal is de uren compensatie ruim voldoende.
Mmm, ik word zelden in de ochtend ingepland, behalve op zaterdag. Meestal 15-18 of 15.30-18.30.
Ik heb ook absoluut niets tegen wajongers, ik ben blij dat ze kunnen werken.
Maar, sommigen zijn gewoon te ver heen om nog fatsoenlijk te kunnen functioneren. We hebben er een paar gehad waarbij het ondanks intensieve begeleiding totaal niet werkte.
Alleen vind ik het dan wel raar, dat bij alle AH's die ik nu bezocht heb, dat er dan gelijk word gezegd of na een belletje met het MT dat er geen behoefte is aan mensen met een uitkering / beperking.
Mmm, ik word zelden in de ochtend ingepland, behalve op zaterdag. Meestal 15-18 of 15.30-18.30.
Afhankelijk natuurlijk wat er morgens gebeurd. Ik zou graag een wajonger in de ochtendvulploeg hebben. 9-12. Helaas is die er nog niet. Wajongers na 16.00 zie ik dan weer minder zitten. Maar ja ieder zijn ding.
Afhankelijk natuurlijk wat er morgens gebeurd. Ik zou graag een wajonger in de ochtendvulploeg hebben. 9-12. Helaas is die er nog niet. Wajongers na 16.00 zie ik dan weer minder zitten. Maar ja ieder zijn ding.
Want? Omdat je denkt dat die minder snel zijn ofzo? En als de Wajonger op verkoopafhandeling of verkoop zou werken?
Want? Omdat je denkt dat die minder snel zijn ofzo? En als de Wajonger op verkoopafhandeling of verkoop zou werken?
Nee, jij zegt net zelf al dat je duurder bent dan iemand van 16. Die kunnen we op tijden van 16 tot 19 dus krijgen. De meeste wajongers zijn ook vroeger beschikbaar dus zou je daar in mijn ogen gebruik van kunnen (moeten) maken.
Een wajonger op Vka kan ook best, of verkoop een goede plek is voor een wajonger weet ik er zal echt aan de persoon liggen.
Wij hebben helaas geen wajonger meer. Zou zowel op Vka als op Vkk er echt wel een willen hebben, ook omdat ik het wajonger dus ook gun om mee te doen in het werkproces.
Nee heeft dus niks met snelheid te maken puur met dat later op een dag andere ook beschikbaar zouden zijn
Nee, jij zegt net zelf al dat je duurder bent dan iemand van 16. Die kunnen we op tijden van 16 tot 19 dus krijgen. De meeste wajongers zijn ook vroeger beschikbaar dus zou je daar in mijn ogen gebruik van kunnen (moeten) maken.
Een wajonger op Vka kan ook best, of verkoop een goede plek is voor een wajonger weet ik er zal echt aan de persoon liggen.
Wij hebben helaas geen wajonger meer. Zou zowel op Vka als op Vkk er echt wel een willen hebben, ook omdat ik het wajonger dus ook gun om mee te doen in het werkproces.
Nee heeft dus niks met snelheid te maken puur met dat later op een dag andere ook beschikbaar zouden zijn
Kan je Jobcoach niks voor je doen? Die komen toch van USG Restart af? Hebben die geen vestiging in Rotterdam die voor je kan bemiddelen?
Ja, die zitten door heel NL, maar zij werkt alleen regio Utrecht, maar ze heeft wel contact opgenomen met Rotterdam, maar heb er zelf al achteraan gecontacteerd, maar er was nog niks bekend, volgens mij werken ze gewoon langs elkaar heen en heb momenteel ook nog arbeidsdeskundige van UWV Utrecht.
Ja, die zitten door heel NL, maar zij werkt alleen regio Utrecht, maar ze heeft wel contact opgenomen met Rotterdam, maar heb er zelf al achteraan gecontacteerd, maar er was nog niks bekend, volgens mij werken ze gewoon langs elkaar heen en heb momenteel ook nog arbeidsdeskundige van UWV Utrecht.
UWV
Ik heb wel eens het idee dat daar alleen robots werken, totaal niet in staat om zelfstandig te denken.
Omg, die hemelse chocolade trifle is écht lekker Hij zag er zo mooi uit in de verpakking, maar toen ging helaas het alarm af en liet ik van schrik dat ding vallen Hij is nu niet meer mooi, maar wel lekker
Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef SLP_ het volgende: Omg, die hemelse chocolade trifle is écht lekker Hij zag er zo mooi uit in de verpakking, maar toen ging helaas het alarm af en liet ik van schrik dat ding vallen Hij is nu niet meer mooi, maar wel lekker
Dan pak je iets uit de diepvries wat behoorlijk hard aan voelt en geef je een klap voor zijn kop.
Op maandag 14 april 2014 21:41 schreef d4v1d het volgende: Morgen eens zo'n trifle halen dan Ik moet toch koken een maaltijd opwarmen dus dan heb ik gelijk een toetje
Zorg wel dat er meerdere mensen mee eten Zit echt vet veel in Eigenlijk zou er zo'n handig dekseltje op moeten zitten zodat je hem makkelijk kan bewaren. Ik heb nu namelijk geen aluminiumfolie bij de hand ofzo dus weet nog niet hoe ik hem in de koelkast ga zitten. Kan het kwaad zonder deksel?
Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef Ferry_76 het volgende: Wij hebben er vorige week een hele container van gehad, vandaag maar op de halve prijs gezet want morgen moeten ze gedumpt worden..
Stuur maar op.
gr
SPOILER
Zorg wel dat er meerdere mensen mee eten Zit echt vet veel in Eigenlijk zou er zo'n handig dekseltje op moeten zitten zodat je hem makkelijk kan bewaren. Ik heb nu namelijk geen aluminiumfolie bij de hand ofzo dus weet nog niet hoe ik hem in de koelkast ga zitten. Kan het kwaad zonder deksel?
Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef Ferry_76 het volgende: Wij hebben er vorige week een hele container van gehad, vandaag maar op de halve prijs gezet want morgen moeten ze gedumpt worden..
Wij hebben ze gister pas binnengekregen Vond 4 euro nog best meevallen eigenlijk voor zo'n groot toetje
Kan je niet wat afboeken op proeverij?
Ik zou m niet gekocht hebben als ik niet gehoord had dat die overheerlijk was
Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef d4v1d het volgende: Ik wil trouwens wel even klagen over de doos daarvan Hadden ze best nog wel iets overheen mogen doen ipv. alleen een traytje.
En dat pleuren ze die dingen ook het liefst onderop de container.
Misschien... Ik hoef er zelfs helemaal niks voor te doen, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik geen mega-idioot ben.
Edit: hiermee wil ik niet zeggen dat wajongers idioten zijn, ik zeg dat ik misschien gewoon wat extra begeleiding nodig heb XD mijn ASM zegt ook altijd "[broccolitaartje], ja jij bent wel echt een beetje speciaal zeg maar "
Op maandag 14 april 2014 22:50 schreef Broccolitaartje het volgende: Misschien... Ik hoef er zelfs helemaal niks voor te doen, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik geen mega-idioot ben.
Jij mag best wat minder kritisch op jezelf zijn, denk ik.
SPOILER
Misschien... Ik hoef er zelfs helemaal niks voor te doen, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik geen mega-idioot ben.
Edit: hiermee wil ik niet zeggen dat wajongers idioten zijn, ik zeg dat ik misschien gewoon wat extra begeleiding nodig heb XD mijn ASM zegt ook altijd "[broccolitaartje], ja jij bent wel echt een beetje speciaal zeg maar "
Haha, jajoh iedereen is raar op zijn of haar manier of je nu wel of niet een beperking hebt.
Generally used on internet forums, inb4 refers to a user posting a reply to a message/topic "before" another user posts an obvious response. When used appropriately, inb4 is followed by a word or short phrase that the user knows will eventually appear in the topic conversation
Generally used on internet forums, inb4 refers to a user posting a reply to a message/topic "before" another user posts an obvious response. When used appropriately, inb4 is followed by a word or short phrase that the user knows will eventually appear in the topic conversation
Ahá, het is dus als een soort van FIRST! op een youtube filmpje reageren
Ahá, het is dus als een soort van FIRST! op een youtube filmpje reageren
Nee.
Voorbeeld:
David meldt hier dat hij extra geld heeft omdat hij meer gewerkt heeft.
Hij weet dat hij nu waarschijnlijk reacties gaat krijgen waarin staat dat hij frikandelbroodjes en blikjes AH Basic Energy moet kopen. Hij zegt dan "Inb4: Frikandelbroodjes en AH Basic Energy".
Nee, eerder dat je een reactie van een ander voorspelt. Voorbeeld: mujentas post een filmpje van de laadklep, dan kun je als als inb4 het volgende doen: polen.
Nee, eerder dat je een reactie van een ander voorspelt. Voorbeeld: mujentas post een filmpje van de laadklep, dan kun je als als inb4 het volgende doen: polen.
Jumbo is bekend met de video van de aanvaring tussen een klant en winkelmedewerker en betreurt deze situatie zeer. We bieden nogmaals onze excuses hiervoor aan.
Jumbo wil benadrukken dat dit gedrag van onze medewerker richting de klant onacceptabel is. De klant staat bij ons voorop en daar past geen enkele vorm van onvriendelijk gedrag bij, in geen enkele situatie.
Er loopt een uitgebreid onderzoek om alle oorzaken rondom deze kwestie te achterhalen. Afhankelijk hiervan zullen passende maatregelen worden genomen.
David meldt hier dat hij extra geld heeft omdat hij meer gewerkt heeft.
Hij weet dat hij nu waarschijnlijk reacties gaat krijgen waarin staat dat hij frikandelbroodjes en blikjes AH Basic Energy moet kopen. Hij zegt dan "Inb4: Frikandelbroodjes en AH Basic Energy".
Sorry Dat IK Het Zeg MAAR Albert heijn is gewoon moderne slavernij
FNV hekelt ‘ongezonde werkdruk’ bij Albert Heijn
KNUSSE SUPERMARKT In het rapport ‘Het andere gezicht van Albert Heijn’ presenteert vakbond FNV een aantal feiten waarmee het wil aantonen dat het achter de schermen bij Albert Heijn er niet zo vrolijk aan toe gaat als in de reclamespotjes van de supermarktketen
En daar hebben ze gelijk in, het is verschrikkelijk hoe ze met mij als WAJONGER omgaan, ze krijgen golera veel korting maar ik moet NET zo snel werken als IEDER ANDER terwijl dat buiten mijn vermogen leg en dan krijg ik steeds tyfes opmerkingen van die NSB'ers genaamd bedrijfsleiders.
Dat ik niet snel genoeg werk en die gozer die KOOP DAN zei in de jumbo.. ik zou het niet snappen als ik nooit bij een supermarkt gewerkt had maar nu begrijp ik dit gassie goed.. Het kom niet door die gozer die scholier maar hij had al woede van binnen door de hoge werkdruk en dat hij is afgesnauwd door een meid van de broodafdeling en de versafdeling.. Alles kwam der bij hem ff uit wat natuurlijk altijd verkeerd blijft naar een klant.
Maar ik snap niet dat ze zo ons wajongers met beperkingen gebruiken en uitbuiten, want rekening houden ze 0 procent je moet net zo hard werken al ken je dat niet eens
Ik hoop dat ik snel weg ben hier met al die tyfes paas producten en zeikende klanten want de hell van satan lijkt me nog fijner met betere arbeidsvoorwaaden dit is gewoon een terroriste organisatie
Sorry maar zit er helemaal door heen en las net ook dat 75% van de vakken vullers depresief word door zijn werk wat ook bij mij gebeurd dus ga zo ff naar het UWV mailen dat ik weer zoals vroeger thuis wil blijven want dit is geen mensenleven waardig
KNUSSE SUPERMARKT In het rapport ‘Het andere gezicht van Albert Heijn’ presenteert vakbond FNV een aantal feiten waarmee het wil aantonen dat het achter de schermen bij Albert Heijn er niet zo vrolijk aan toe gaat als in de reclamespotjes van de supermarktketen
En daar hebben ze gelijk in, het is verschrikkelijk hoe ze met mij als WAJONGER omgaan, ze krijgen golera veel korting maar ik moet NET zo snel werken als IEDER ANDER terwijl dat buiten mijn vermogen leg en dan krijg ik steeds tyfes opmerkingen van die NSB'ers genaamd bedrijfsleiders.
Dat ik niet snel genoeg werk en die gozer die KOOP DAN zei in de jumbo.. ik zou het niet snappen als ik nooit bij een supermarkt gewerkt had maar nu begrijp ik dit gassie goed.. Het kom niet door die gozer die scholier maar hij had al woede van binnen door de hoge werkdruk en dat hij is afgesnauwd door een meid van de broodafdeling en de versafdeling.. Alles kwam der bij hem ff uit wat natuurlijk altijd verkeerd blijft naar een klant.
Maar ik snap niet dat ze zo ons wajongers met beperkingen gebruiken en uitbuiten, want rekening houden ze 0 procent je moet net zo hard werken al ken je dat niet eens
Ik hoop dat ik snel weg ben hier met al die tyfes paas producten en zeikende klanten want de hell van satan lijkt me nog fijner met betere arbeidsvoorwaaden dit is gewoon een terroriste organisatie
Sorry maar zit er helemaal door heen en las net ook dat 75% van de vakken vullers depresief word door zijn werk wat ook bij mij gebeurd dus ga zo ff naar het UWV mailen dat ik weer zoals vroeger thuis wil blijven want dit is geen mensenleven waardig
Op dinsdag 15 april 2014 00:02 schreef djakkaa3033 het volgende: Sorry voor het slechte typen zit gewoon te trillen van onvreden ga zo maar weer slapen want als arbeidsslaaf moet je weer vroeg op.
fijne avond
Gast. Dien aub morgen je ontslag in.
Ik wil je ook wel helpen hoor. Plaats hier even je filiaalnummer, dan stuur ik je SM een linkje naar dit topic.
Op dinsdag 15 april 2014 00:02 schreef djakkaa3033 het volgende: Sorry voor het slechte typen zit gewoon te trillen van onvreden ga zo maar weer slapen want als arbeidsslaaf moet je weer vroeg op.
fijne avond
Een wajonger moet aan dezelfde normen en eisen voldoen als elke andere medewerker? Wat is daar mis mee dan? Als je een speciale voorkeursbehandeling krijgt loop je ook te miepen. Iemand van 16 moet toch ook aan dezelfde normen voldoen als iemand van 20?
De werkdruk valt ook wel weer mee. 60 colli per uur? Nou poe poe. Het is me allemaal toch wat. Volgens mij is het probleem hier dat je je handjes moet laten wapperen in ruil voor geld.
Ik herken me dr niet in. Vroeger werd ik nog wel eens niet uitbetaald, maar nu ik erop ben gaan hameren een paar meer komt de TL zelf al aan dag die t in R&R zet.
Op dinsdag 15 april 2014 00:11 schreef Schuimpjes het volgende: Tevens je bedrijfsleider uitmaken voor NSB'er. D'r zit echt ergens een draadje bij je los volgens mij.
Op dinsdag 15 april 2014 00:11 schreef Schuimpjes het volgende: Tevens je bedrijfsleider uitmaken voor NSB'er. D'r zit echt ergens een draadje bij je los volgens mij.
Je hebt bedrijfsleiders en je hebt bedrijfsleiders. NSB'ers heeft niemand uit dit topic meegemaakt, dus echt erover praten kunnen we niet.
Je hebt bedrijfsleiders en je hebt bedrijfsleiders. NSB'ers heeft niemand uit dit topic meegemaakt, dus echt erover praten kunnen we niet.
Dan nog. Je maakt je bedrijfsleider/leidinggevende niet voor NSB'er uit. Dat heeft gewoon met algemene fatsoensnormen te maken die we kennen binnen Albert Heijn en Nederland.
Als je iemand met een beperking wil aannemen moet het buiten het geld ook gaan omdat je iemand wilt helpen lijkt me
als je dan om het uur verteld hoe traag ik ben terwijl ik me kapot loop te zweten en ik niet sneller kan dan is dat frustrerend Waarom wel bijna iemand voor niks willen hebben maar die wel net zo hard moet werken, waar is die korting dan voor? als ik een eigen bedrijf heb en ik heb iemand bijna gratis en hij werkt niet zo snel als iemand anders zou ik het snappen want hij kost minder als ie maar zn best doet
anders ben je die korting niet waard en albert heijn is het zelfde als tnt post het gaat schijnbaar alleen maar om de winst en ook hier betalen ze lonen niet uit ik hoor dat van al min collegas dat ze veel minder krijgen als ze werken, jammer jammer jammer
Op dinsdag 15 april 2014 00:23 schreef djakkaa3033 het volgende: Als je iemand met een beperking wil aannemen moet het buiten het geld ook gaan omdat je iemand wilt helpen lijkt me
als je dan om het uur verteld hoe traag ik ben terwijl ik me kapot loop te zweten en ik niet sneller kan dan is dat frustrerend Waarom wel bijna iemand voor niks willen hebben maar die wel net zo hard moet werken, waar is die korting dan voor? als ik een eigen bedrijf heb en ik heb iemand bijna gratis en hij werkt niet zo snel als iemand anders zou ik het snappen want hij kost minder als ie maar zn best doet
anders ben je die korting niet waard en albert heijn is het zelfde als tnt post het gaat schijnbaar alleen maar om de winst en ook hier betalen ze lonen niet uit ik hoor dat van al min collegas dat ze veel minder krijgen als ze werken, jammer jammer jammer
Die korting is om de werkgevers te stimuleren om minder bedeelden in dienst te nemen. Waarom zou je anders als werkgever een wajonger in dienst nemen, terwijl je ook iemand aan kan nemen die wel 100% zelfstandig kan functioneren?
En ben je andere wajongers nu opeens collega's aan het noemen?
Dit is mijn eerste ervaring in een comercieel bedrijf mijn volgende solicitatie gaat naar de gemeente rotterdam kijken of dat beter bevalt, ze noemen me bij albert heijn altijd meneer de ambtenaar Omdat ik zogenaamd zo traag werk.. dus misschien pastt wel bij me haha alles beter als nu
Op dinsdag 15 april 2014 00:27 schreef djakkaa3033 het volgende: Dit is mijn eerste ervaring in een comercieel bedrijf mijn volgende solicitatie gaat naar de gemeente rotterdam kijken of dat beter bevalt, ze noemen me bij albert heijn altijd meneer de ambtenaar Omdat ik zogenaamd zo traag werk.. dus misschien pastt wel bij me haha alles beter als nu
Wat is de reden dat je zo langzaam werkt?
Als je 50 colli per uur moet vullen en je loopt je dood te zweten, dan zit er iets niet helemaal lekker. Wat is daar de oorzaak van dan?
Nee collegas bedoeld ik mee de gewone die geen geld van het uwv maar van albert heijn krijgen dus de niet wajongers maar ik kap deze vergadering af heeft toch geen zin in de hol van de leeuw
nogmaals fijne avond (voor de goeie die hier misschien ook mee lezen / posten ) en de uitbuit managers Denk na
Op dinsdag 15 april 2014 00:30 schreef djakkaa3033 het volgende: Nee collegas bedoeld ik mee de gewone die geen geld van het uwv maar van albert heijn krijgen dus de niet wajongers maar ik kap deze vergadering af heeft toch geen zin in de hol van de leeuw
nogmaals fijne avond (voor de goeie die hier misschien ook mee lezen / posten ) en de uitbuit managers Denk na
Omdat niet iemand het direct met je eens is, dan kap je er maar meteen mee?
Op dinsdag 15 april 2014 00:30 schreef Schuimpjes het volgende: En uiteraard de mensen die klokslag 17 uur de winkel alweer verlaten om naar huis te gaan.
Ik denk dat ik in dat geval niet lang bij de AH blijf werken. Het kader waardeert dat soort dingen niet echt.
Op dinsdag 15 april 2014 00:30 schreef djakkaa3033 het volgende: Nee collegas bedoeld ik mee de gewone die geen geld van het uwv maar van albert heijn krijgen dus de niet wajongers maar ik kap deze vergadering af heeft toch geen zin in de hol van de leeuw
Om de zoveel seconde een vraag ... die altijd heel moeilijk is zoals over de wijn.. of welke kruiden bij een gerecht passen
verder al die kleine doosjes die je uit moet pakken vervolgens alle schappen leeghalen omdat de nieuwe achterin moeten, vervolgens moet ik weer zoeken waar iets gevuld moet worden en dat + een volle kar..
Ik doe 1 kar per dag en dat is te weinig, tenzij chips / toiletpapier daar doe ik wel snel over
Om de zoveel seconde een vraag ... die altijd heel moeilijk is zoals over de wijn.. of welke kruiden bij een gerecht passen
verder al die kleine doosjes die je uit moet pakken vervolgens alle schappen leeghalen omdat de nieuwe achterin moeten, vervolgens moet ik weer zoeken waar iets gevuld moet worden en dat + een volle kar..
Ik doe 1 kar per dag en dat is te weinig, tenzij chips / toiletpapier daar doe ik wel snel over
Als je iets niet weet, dan vraag je het aan een collega. Als het echt onwerkbaar wordt, dan vraag je aan de teamleider of je samen met iemand op een pad kan worden ingepland. Kunnen jullie elkaar ondersteunen.
En 1 kar per dag, dat is wel erg summier. Je bent toch nog geen 60+?
Op dinsdag 15 april 2014 00:36 schreef exelletor het volgende: Een kar per dag, dan werk je dus echt niet zo hard als de rest. Tenzij je een uur werkt.
Laten we even zeggen dat hij 3 uurtjes werkt, dan vult hij ongeveer 20 colli per uur, dus 1 colli per 3 minuten.
Op dinsdag 15 april 2014 00:36 schreef exelletor het volgende: Een kar per dag, dan werk je dus echt niet zo hard als de rest. Tenzij je een uur werkt.
1 kar per dag en je kapot zweten. Wat loopt die gast dan te doen de hele dag?
Misschien dat je last hebt van je zweetklieren. Een andere reden kan ik even niet bedenken.
Ik werk 3 uur per dag, als de vrachtwagen aankomt word alles in het magazijn gezet en dan krijg ik een kar aangewezen die na de 3 uur vaak af is, en anders neemt een collega die kar van me over.
Op dinsdag 15 april 2014 00:42 schreef djakkaa3033 het volgende: Ik werk 3 uur per dag, als de vrachtwagen aankomt word alles in het magazijn gezet en dan krijg ik een kar aangewezen die na de 3 uur vaak af is, en anders neemt een collega die kar van me over.
Gast je vult 20 colli per uur
Zelfs met Wajong zou je je daarvoor moeten schamen
Op dinsdag 15 april 2014 00:42 schreef djakkaa3033 het volgende: Ik werk 3 uur per dag, als de vrachtwagen aankomt word alles in het magazijn gezet en dan krijg ik een kar aangewezen die na de 3 uur vaak af is, en anders neemt een collega die kar van me over.
3 uur over een container doen, en dan lopen te huilen dat de werkgever een slavendrijver is
Dat stalken bij mijn gangpad is onprettig. Laatst ook, toen ik naar huis ging ''Zullen we even op je wachten zodat we tegelijk kunnen fietsen'' Ik zei nee ga maar ik ben niet zo snel .. zegt ie ''ja dat hebben we inmiddels wel hoor haha'' en ze lopen lachend weg..
En de bedrijfsleider die steeds naast me gaat staan of ik wel hard werk, van de zenuwen viel toen heineken met 8 flessen erin uit m'n handen kapot op de grond waardoor ik weer zo'n machina moet ophalen en de grond schoon moet maken, en hij mopperen maar als ie daar nou niet stond was er niks gevallen .. puur omdat ze zo op mij letten raak ik in de stress
Op dinsdag 15 april 2014 00:48 schreef djakkaa3033 het volgende: Dat stalken bij mijn gangpad is onprettig. Laatst ook, toen ik naar huis ging ''Zullen we even op je wachten zodat we tegelijk kunnen fietsen'' Ik zei nee ga maar ik ben niet zo snel .. zegt ie ''ja dat hebben we inmiddels wel hoor haha'' en ze lopen lachend weg..
En de bedrijfsleider die steeds naast me gaat staan of ik wel hard werk, van de zenuwen viel toen heineken met 8 flessen erin uit m'n handen kapot op de grond waardoor ik weer zo'n machina moet ophalen en de grond schoon moet maken, en hij mopperen maar als ie daar nou niet stond was er niks gevallen .. puur omdat ze zo op mij letten raak ik in de stress
Op dinsdag 15 april 2014 00:48 schreef djakkaa3033 het volgende: Dat stalken bij mijn gangpad is onprettig. Laatst ook, toen ik naar huis ging ''Zullen we even op je wachten zodat we tegelijk kunnen fietsen'' Ik zei nee ga maar ik ben niet zo snel .. zegt ie ''ja dat hebben we inmiddels wel hoor haha'' en ze lopen lachend weg..
Misschien dat ze je iets meer in de gaten houden en controleren, omdat je er weinig van bakt?
Misschien dat jullie samen tot een constructieve oplossing kunnen komen om de snelheid te verhogen? Wat is volgens jou eigenlijk de achterliggende reden van de lage productiviteit?
Misschien dat ze je iets meer in de gaten houden en controleren, omdat je er weinig van bakt?
Misschien dat jullie samen tot een constructieve oplossing kunnen komen om de snelheid te verhogen? Wat is volgens jou eigenlijk de achterliggende reden van de lage productiviteit?
"Om de zoveel seconde een vraag ... die altijd heel moeilijk is zoals over de wijn.. of welke kruiden bij een gerecht passen
verder al die kleine doosjes die je uit moet pakken vervolgens alle schappen leeghalen omdat de nieuwe achterin moeten, vervolgens moet ik weer zoeken waar iets gevuld moet worden en dat + een volle kar.. "
"Om de zoveel seconde een vraag ... die altijd heel moeilijk is zoals over de wijn.. of welke kruiden bij een gerecht passen
verder al die kleine doosjes die je uit moet pakken vervolgens alle schappen leeghalen omdat de nieuwe achterin moeten, vervolgens moet ik weer zoeken waar iets gevuld moet worden en dat + een volle kar.. "
Om de zoveel seconden lijkt mij wat overdreven.
Maar is kleine doosjes werkelijk de reden van de lage productiviteit? Andere collega's moeten precies hetzelfde vullen en doen er echt geen 3 uur over hoor.
Maar zoals ik al zei, als je problemen hebt met lastige vragen, vraag dan of je samen met iemand anders kan worden ingepland op een pad, dan kan die de lastige vragen beantwoorden.
Maar is kleine doosjes werkelijk de reden van de lage productiviteit? Andere collega's moeten precies hetzelfde vullen en doen er echt geen 3 uur over hoor.
Maar zoals ik al zei, als je problemen hebt met lastige vragen, vraag dan of je samen met iemand anders kan worden ingepland op een pad, dan kan die de lastige vragen beantwoorden.
Schuimpjes, het is dan wel een bijzondere winkel want zelfs ik krijg maximaal 2 vragen over wijn per dag (en dan komen alle collega's het aan mij vragen dus ik heb alle vragen ingevoerd). En over kruiden helemaal een enkele per week. En dat in 8 uur per dag.
Rekening houden met wajongers is niets mis mee en dat gebeurd dan ook, ook in de vulnorm. Misschien dat de loonmaatregel van hem gewoon veel te hoog is vastgesteld waardoor ze teveel van hem verwachten.
Maar goed met je houding in het algemeen is denk ik wel wat mis. Zelfs met Wajong zou je toch wel iets meer moeten kunnen dan dit. Wat heeft je jobcoach er over gezegd?
Overigens kijkende naar sommige opmerkingen die je hier neerzet kunnen echt niet, hopelijk maak je ze in de echte wereld niet want dan denk ik dat je op korte termijn de verkeerde tegen het lijf loopt.
In mijn vorige filiaal een wajonger als directe collega gehad (ik mag wel zeggen met een redelijk verstandelijke beperking) die vakken vulde. Wat een leuke meid is dat Een pré is wel dat een ASM/SM er tijd en moeite in wil steken. Alhoewel, ze werd altijd op hetzelfde pad gezet en dat werkte prima
Nog steeds ga ik met oude collega's af en toe gezellig wat eten en we nodigen haar altijd uit, vindt ze geweldig!
Op dinsdag 15 april 2014 07:46 schreef Sunshine1982 het volgende: In mijn vorige filiaal een wajonger als directe collega gehad (ik mag wel zeggen met een redelijk verstandelijke beperking) die vakken vulde. Wat een leuke meid is dat Een pré is wel dat een ASM/SM er tijd en moeite in wil steken. Alhoewel, ze werd altijd op hetzelfde pad gezet en dat werkte prima
Nog steeds ga ik met oude collega's af en toe gezellig wat eten en we nodigen haar altijd uit, vindt ze geweldig!
Wat goed! Zo zie je maar dat het als bedrijf toch loont om Wajongers in dienst te nemen! Veel mensen hebben gelijk een vooroordeel als je zegt dat je een Wajonguitkering hebt.
Wat goed! Zo zie je maar dat het als bedrijf toch loont om Wajongers in dienst te nemen! Veel mensen hebben gelijk een vooroordeel als je zegt dat je een Wajonguitkering hebt.
Sommige mensen geven anderen gewoon geen kans. En uiteindelijk is dat echt hun probleem, want niets lijkt wat het is
Ik denk dat de vooroordelen met met uitkeringen in het algemeen te maken hebben, dus niet zozeer alleen wajong.
Maar het is zeker niet verkeerd om dat soort mensen in dienst te hebben.
Tsja, als klant kun je weten dat scholieren zulke vragen niet kunnen beantwoorden.
Enigzinds snap ik het ook wel. Je gaat als klant niet de hele winkel rondlopen opzoek naar een ouder iemand, en soms is die er ook gewoon niet (TL en asm zitten dan boven enzo)
Op dinsdag 15 april 2014 09:58 schreef mujentas het volgende: Welk filiaal werkte je ook alweer Djakka? Kom ik ook even stalken en kunnen we samen chickies loeren. Good times enzo