quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:23 schreef djakkaa3033 het volgende:
Lieve broeders en zusters van FOK
Hier je boykie djakkaa op je beeldschem het enige ekte indo swagboykie van FOK
Ik woon zelf in Rotterdam noord maar verplaats mij zo heel af en toe naar mijn opa in Zoetermeer per SCOOTER van mijn moeder.
het is een ebola tering end rijden maar dat is ook wel lekker met mooi weer en je ken zo langs al die scholieren die lekker 14 jarige wijfies kijken met hun skinnyjeans en soms zie je hun onderbroek want als het waaid gaan ze vaak leunend fietsen met hun hoofd naar voren en heb al regelmatig de kleur onderbroek kunnen opnoemen als iemand mij dat zal vragen wat dat wijfie aan heb ik vraag mij al zo lang af hoe het is om een vagina te hebben en ik zou wel in een blote meiden lichaam willen zitten en dan ga ik 24 uur per dag gebukt met mn kont omhoog voor de spiegel staan en mezelf opgeilen haha maar offttopic
Nou is het zo dat als ik de gemeente grens van Zoetermeer in rij ik altijd een pijnlijke scheut, (pijnlijke steek) in me reet krijg..
Altijd op de zelfde plek, ik zie het bordje Zoetermeer en PAM PAK TAK ik voel een pijnlijke scheut eerst in me kont en dan soms wat tinteling bij mijn piemel
Ik weet van te voren dat ik het precies op die plek krijg, en ook als ik met mijn moeder opweg ben naar mijn opa en we rijden langs de borden Zoetermeer is het ook
ik ben er niet mee naar de dokter gegaan omdat ik denk dat het psygisch is, want ik heb een hele wastlijst aan stoornissen die ze bij de daginrichting hebben ontdekt
klacht niet meer naar me opa kunnen of veel pijn ,moeten lijden want als ik de borden Zoetermeer zie het gevoel krijgen of je een spijker in je kont word getimmerd
anti klacht ebola lekkere wijfies waarbij je heel dicht bij kan gaan met je scooter haha.
Ik heb eentje die een vette van tollie 28 cm lang heeft. Hij is een djoeka jongen van 23 jaar maar heel lief.quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:31 schreef djakkaa3033 het volgende:
regiliopeace ik ben ook gebruiker van het mamjo forum en daar hebten ze vast wel een advies voor je want ik weet niet hoe diep de punny van je vriendin is mi mang haha
HAHAHAHAHAHAHAH. De groeten mang!quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:23 schreef djakkaa3033 het volgende:
Lieve broeders en zusters van FOK
Hier je boykie djakkaa op je beeldschem het enige ekte indo swagboykie van FOK
Jeetje; wat een lange zinquote:het is een ebola tering end rijden maar dat is ook wel lekker met mooi weer en je ken zo langs al die scholieren die lekker 14 jarige wijfies kijken met hun skinnyjeans en soms zie je hun onderbroek want als het waaid gaan ze vaak leunend fietsen met hun hoofd naar voren en heb al regelmatig de kleur onderbroek kunnen opnoemen als iemand mij dat zal vragen wat dat wijfie aan heb ik vraag mij al zo lang af hoe het is om een vagina te hebben en ik zou wel in een blote meiden lichaam willen zitten en dan ga ik 24 uur per dag gebukt met mn kont omhoog voor de spiegel staan en mezelf opgeilen haha maar offttopic
quote:Op zaterdag 12 april 2014 00:23 schreef djakkaa3033 het volgende:
het enige ekte indo swagboykie van FOK
Dure titels, maar hij voegt de daad bij het woord.quote:Ik woon zelf in Rotterdam noord maar verplaats mij zo heel af en toe naar mijn opa in Zoetermeer per SCOOTER van mijn moeder.
Het is sweet lake city AKA zoetje AKA slaapstad, niet sweet lake town.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |