Warme lucht trekt toch naar boven...ik kan het eens proberen inderdaadquote:Op maandag 14 april 2014 00:57 schreef DrNick het volgende:
Een ventilator of kachel iets hoger plaatsen een optie?
Vocht haal je niet alleen weg met ventileren. je moet ook verwarmen en dan weer tochten.quote:Op maandag 14 april 2014 01:52 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Warme lucht trekt toch naar boven...ik kan het eens proberen inderdaad
Klopt, overheen gelezen (nacht aan het werk geweest voor storingen, ben net wakker)quote:Op maandag 14 april 2014 13:33 schreef kree het volgende:
Dat ding op die tweede foto lijkt daar best veel op?
Dat komt inderdaad nogal onintelligent over.quote:
Ik heb gister de Jerrycan(20l) helemaal leeg gemaakt, deze was 3/4 gevuld. Vanaf vrijdag tot zondag heeft de ontvochtiger dag en nacht aangestaan. Afgelopen week sinds woensdag steeds bodempjes in de jerrycan (2/3 liter) Ik heb nu de heater ernaast gezet om te kijken of dit vooruitgang boekt. Iedere dag maak ik foto's van de muur of plak ik kleine stukjes tape op de muur om te kijken of ik verschil kan zien. De rest van het huis is wel al helemaal mooi wit opgetrokken. Alleen als we overdag aan het werk zijn dan staan deuren/ramen open om te ventileren.quote:Op maandag 14 april 2014 16:47 schreef hottentot het volgende:
Wat de bouwdroger betreft TS, hoeveel vocht vangt die op en is de ruimte afgesloten?
Klopt helemaal.quote:Op maandag 14 april 2014 21:02 schreef vigier het volgende:
Ehm, als die ontvochtiger erin staat moet je toch juist niet luchten? Want dan komt er weer nieuwe vochtige lucht binnen en is die bouwdroger met name de lucht die net vers binnen is gekomen aan het ontvochtigen.... Toch?
Zo min mogelijk ventileren, ramen en deuren dichthouden van de keuken, en als er een open doorgang naar bijvoorbeeld de woonkamer is dan kun je deze het beste afplakken met plastic. Hoe meer je ventileert hoe meer nieuw vocht je in de ruimte brengt en dat wil je niet, je wilt dat kurkdroge lucht het vocht uit je muren slurpt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:43 schreef Lienzz het volgende:Alleen als we overdag aan het werk zijn dan staan deuren/ramen open om te ventileren.
Er zit opvallend weinig verschil tussen de vorm van de vlekken, ik neem aan dat de foto's op verschillende dagen zijn gemaakt. Als het vocht was dan zouden de scherpe randen van de vlekken moeten gaan vervagen en de vlekken kleiner worden. Toch?quote:Op maandag 14 april 2014 19:53 schreef blomke het volgende:
Volgen mij zijn die vlekken geen vochtvlekken,
Nee de fotos zijn op dezelfde dag gemaakt, 1 foto in de ochtend en de andere in de middag, na dat we de bouwdroger hadden gehuurd.quote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef BartNH het volgende:
[..]
Er zit opvallend weinig verschil tussen de vorm van de vlekken, ik neem aan dat de foto's op verschillende dagen zijn gemaakt. Als het vocht was dan zouden de scherpe randen van de vlekken moeten gaan vervagen en de vlekken kleiner worden. Toch?
Voelt het vochtig aan?
Maar hoe ziet het er nu uit dan? Je bent nu weer een dag (of twee) verder neem ik aan.quote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef Lienzz het volgende:
[..]
Nee de fotos zijn op dezelfde dag gemaakt, 1 foto in de ochtend en de andere in de middag, na dat we de bouwdroger hadden gehuurd.
Bart waarvoor zou dat stopcontact zijn?quote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef BartNH het volgende:
[..]
Maar hoe ziet het er nu uit dan? Je bent nu weer een dag (of twee) verder neem ik aan.
Heb je een gat in de muur gemaakt boven dat stopcontact?
Wasemkap misschien? jepquote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wasemkap misschien?
Gat wassemkapdoorvoer misschien?
Als ik eronder kijk meen ik een gasaansluiting te zien, als er een oven voorkomt mag dat toch niet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop