Ik ga even mijn sexy pyjama aantrekken.quote:Op maandag 14 april 2014 21:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
samen manamana-en tijdens een overweldigende zonsondergang
Ik heb een mobiel genomen omdat mijn moeder ziek is, maar volgens mij was ik 1 van de laatste in Nederland met zo'n ding.quote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef Joezi het volgende:
lol ik heb zelfs mijn trilfunctie uitstaan, zodat ik zelf altijd terug moet bellen
Met jou kun je alleen via FOK communiceren?quote:Op maandag 14 april 2014 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb alleen een mobiele telefoon voor mn werk, en iedereen die mij daar op belt als zn huis niet in de fik staat krijgt een uitbrander van mij.
Kut collega's die dat ding op hun buro lieten liggen. Zit je naar die kut ringtone te luisteren.quote:Op maandag 14 april 2014 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb al een hekel aan telefoneren, laatstaan aan ringtones.
Ik heb nog zo'n ouderwetse vaste telefoon. Nog net niet met draaischijfquote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met jou kun je alleen via FOK communiceren?
Neuh,als ik thuis ben heb ik een vaste telefoonlijn, als ik niet thuis ben heeft men pech.quote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met jou kun je alleen via FOK communiceren?
quote:Op maandag 14 april 2014 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh,als ik thuis ben heb ik een vaste telefoonlijn, als ik niet thuis ben heeft men pech.
hmm owja die moest ik ook verplicht nemen bij tv abbo, nooit aangeslotenquote:Op maandag 14 april 2014 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh,als ik thuis ben heb ik een vaste telefoonlijn, als ik niet thuis ben heeft men pech.
Oh vandaarquote:
Ik heb er twee (een voor in het geval dat een van de labiele bejaarden in mijn flat er collectanten danwel ronselaars voor energie/telefoonmaatschapijen door heen weten te laten)quote:
Oh ja ik ook, maar we mogen niemand binnen laten en toch gebeurt het wel eensquote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb er twee (een voor in het geval dat een van de labiele bejaarden in mijn flat er collectanten danwel ronselaars voor energie/telefoonmaatschapijen door heen weten te laten)
Ik mag iedereen binnenlaten, maar ik heb daar geen zin in.quote:Op maandag 14 april 2014 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja ik ook, maar we mogen niemand binnen laten en toch gebeurt het wel eens
Enkel diep van binnen?!quote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Een bus vol, ik ben de enige onder de 60 geloof ik.
Diep vanbinnen huil ik.
Bij mij moeten ze wel er goed kunnen mikken, wil ik merken dat ze een steen door mn ruit gooienquote:Op maandag 14 april 2014 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet! Mensen klepperen of kloppen op het raam. Prima.
Geen bezoek wat wat niet voor mij is. Pakjes voor bewoners haal ik zelf op.quote:Op maandag 14 april 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik mag iedereen binnenlaten, maar ik heb daar geen zin in.
Het is al bijna woensdagquote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Een bus vol, ik ben de enige onder de 60 geloof ik.
Diep vanbinnen huil ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |