Ik ga even mijn sexy pyjama aantrekken.quote:Op maandag 14 april 2014 21:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
samen manamana-en tijdens een overweldigende zonsondergang
Ik heb een mobiel genomen omdat mijn moeder ziek is, maar volgens mij was ik 1 van de laatste in Nederland met zo'n ding.quote:Op maandag 14 april 2014 21:31 schreef Joezi het volgende:
lol ik heb zelfs mijn trilfunctie uitstaan, zodat ik zelf altijd terug moet bellen
Met jou kun je alleen via FOK communiceren?quote:Op maandag 14 april 2014 21:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb alleen een mobiele telefoon voor mn werk, en iedereen die mij daar op belt als zn huis niet in de fik staat krijgt een uitbrander van mij.
Kut collega's die dat ding op hun buro lieten liggen. Zit je naar die kut ringtone te luisteren.quote:Op maandag 14 april 2014 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb al een hekel aan telefoneren, laatstaan aan ringtones.
Ik heb nog zo'n ouderwetse vaste telefoon. Nog net niet met draaischijfquote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met jou kun je alleen via FOK communiceren?
Neuh,als ik thuis ben heb ik een vaste telefoonlijn, als ik niet thuis ben heeft men pech.quote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met jou kun je alleen via FOK communiceren?
quote:Op maandag 14 april 2014 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh,als ik thuis ben heb ik een vaste telefoonlijn, als ik niet thuis ben heeft men pech.
hmm owja die moest ik ook verplicht nemen bij tv abbo, nooit aangeslotenquote:Op maandag 14 april 2014 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh,als ik thuis ben heb ik een vaste telefoonlijn, als ik niet thuis ben heeft men pech.
Oh vandaarquote:
Ik heb er twee (een voor in het geval dat een van de labiele bejaarden in mijn flat er collectanten danwel ronselaars voor energie/telefoonmaatschapijen door heen weten te laten)quote:
Oh ja ik ook, maar we mogen niemand binnen laten en toch gebeurt het wel eensquote:Op maandag 14 april 2014 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb er twee (een voor in het geval dat een van de labiele bejaarden in mijn flat er collectanten danwel ronselaars voor energie/telefoonmaatschapijen door heen weten te laten)
Ik mag iedereen binnenlaten, maar ik heb daar geen zin in.quote:Op maandag 14 april 2014 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja ik ook, maar we mogen niemand binnen laten en toch gebeurt het wel eens
Enkel diep van binnen?!quote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Een bus vol, ik ben de enige onder de 60 geloof ik.
Diep vanbinnen huil ik.
Bij mij moeten ze wel er goed kunnen mikken, wil ik merken dat ze een steen door mn ruit gooienquote:Op maandag 14 april 2014 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook niet! Mensen klepperen of kloppen op het raam. Prima.
Geen bezoek wat wat niet voor mij is. Pakjes voor bewoners haal ik zelf op.quote:Op maandag 14 april 2014 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik mag iedereen binnenlaten, maar ik heb daar geen zin in.
Het is al bijna woensdagquote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Diep vanbinnen huil ik.
Jij woont boven?quote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij mij moeten ze wel er goed kunnen mikken, wil ik merken dat ze een steen door mn ruit gooien
er zijn volgensmij maar 10 man die mijn mobiele nummer hebben, waarvan er 8 puur voor werk gerelateerde zaken bellen, de rest moet maar genoegen nemen dat ik overdag niet bereikbaar ben.quote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb ook het geluid van mijn telefoon standaard uit.
Verder ben ik kei sociaal natuurlijk.
Ik wel op mijn mobiel, maar niemand belt mequote:Op maandag 14 april 2014 21:46 schreef Inodder het volgende:
Ik druk bijna iedereen weg.... en ik heb GEEN voicemail
Hamburg is een hippe stad toch, kun je vannacht prima in je eentje verkennenquote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Diep vanbinnen huil ik.
Je hebt ook een vaste lijn dan? Ik niet.quote:Op maandag 14 april 2014 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zijn volgensmij maar 10 man die mijn mobiele nummer hebben, waarvan er 8 puur voor werk gerelateerde zaken bellen, de rest moet maar genoegen nemen dat ik overdag niet bereikbaar ben.
Moots ze om 12 uur thuis zijnquote:Op maandag 14 april 2014 21:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hamburg is een hippe stad toch, kun je vannacht prima in je eentje verkennen
Dat is geen gek idee. Moots, vlucht gewoon even, ga ergens wat zitten drinken.quote:Op maandag 14 april 2014 21:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze zit al weer aan de advocaat met slagroomquote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is geen gek idee. Moots, vlucht gewoon even, ga ergens wat zitten drinken.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zit al weer aan de advocaat met slagroom
Echt wel ik zie mijn moeder vaak nu, ik ga soms helemaal stuk.quote:
Ben er een paar maanden geleden geweest. Je hebt daar een paar echt leuke, alternatieve wijken, maar ook hele statige, deftige, saaie. Een bus vol 60-plussers zal vast niet in een hostel tussen de kraakpanden of nabij de Reeperbahn (rosse buurt) bivakkeren.quote:Op maandag 14 april 2014 21:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik bel je moeder wel dat ze mee magquote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook weg maar voorlopig geen geld. Gelukkig is het bijna mei en als het meezit kan ik dan weer wat boeken.
Mijn moeder is ook niet een vriendin.quote:Op maandag 14 april 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik koop wel een tent en ga in mijn tuin kamperen dan.
hoe was de Reepersbahn? nog een lapdance gehadquote:Op maandag 14 april 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben er een paar maanden geleden geweest. Je hebt daar een paar echt leuke, alternatieve wijken, maar ook hele statige, deftige, saaie. Een bus vol 60-plussers zal vast niet in een hostel tussen de kraakpanden of nabij de Reeperbahn (rosse buurt) bivakkeren.![]()
O, advocaat met slagroom. Zie, daar heb je het al. De statige buurt.
Reepersbahn is wel grappigquote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoe was de Reepersbahn? nog een lapdance gehad
Van Bakelietquote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ouderwetse vaste telefoon. Nog net niet met draaischijf
Toets 1 als u belt voor...quote:
Gepakt worden zonder pardonquote:
Zonder s dus ander lijkt het anders als je het uitspreektquote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
ooh de echte naamverklaring is wat minder spannend:
De naam Reeperbahn (Hoogduits: Reiferbahn) is afkomstig uit het touwmakersbedrijf waar de touwslagers (Duits: Reepschlägern) voor het in elkaar draaien van scheepstouwen een lang recht pad ter beschikking hadden: de Reeperbahn
jep maar 1 reeper, wordt wellicht een beetje saaiquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder s dus ander lijkt het anders als je het uitspreekt
Hai Jackquote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
jep maar 1 reeper, wordt wellicht een beetje saai
Die dingen van bakeliet zijn weer helemaal hipquote:Op maandag 14 april 2014 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toets 1 als u belt voor...
En ik maar drukken op die 1
Ik heb er nog één.quote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die dingen van bakeliet zijn weer helemaal hip
Ik kan nooit stil zitten als ik aan de telefoon zit. Vind ik altijd zonde van mijn tijd. Ik doe ondertussen de afwas, schil aardappelen, loop ff naar buiten. Dat is lastig als je aan een draadje vast zit.quote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die dingen van bakeliet zijn weer helemaal hip
Ik kan niks als ik belquote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan nooit stil zitten als ik aan de telefoon zit. Vind ik altijd zonde van mijn tijd. Ik doe ondertussen de afwas, schil aardappelen, loop ff naar buiten. Dat is lastig als je aan een draadje vast zit.
Tuurlijk wel! Je bent een vrouw, vrouwen kunnen allesquote:
Nee als ik bel moet ik lekker zitten, anders kan ik me niet focussen op het gesprekquote:Op maandag 14 april 2014 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan nooit stil zitten als ik aan de telefoon zit. Vind ik altijd zonde van mijn tijd. Ik doe ondertussen de afwas, schil aardappelen, loop ff naar buiten. Dat is lastig als je aan een draadje vast zit.
quote:
Dat heb ik ook dus.quote:Op maandag 14 april 2014 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee als ik bel moet ik lekker zitten, anders kan ik me niet focussen op het gesprek
Gaafquote:Op maandag 14 april 2014 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets doet het ook nog wel. Maar ik ben er klaar mee
Ja best wel kwam uit een oud kantoor pand vandaan. Ik heb dat ding gefikst en deed het. Maar dat hield ik niet vol die draai dingen en mijn haar stond rechtop als ie over gingquote:
hahahaa maar hij maakt wel mooi geluid als je draait....maar als sier ergens zal het niet misstaanquote:Op maandag 14 april 2014 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel kwam uit een oud kantoor pand vandaan. Ik heb dat ding gefikst en deed het. Maar dat hield ik niet vol die draai dingen en mijn haar stond rechtop als ie over ging
Ik zat even te kijken op marktplaats ik gooi dat ding er maar opquote:Op maandag 14 april 2014 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa maar hij maakt wel mooi geluid als je draait....maar als sier ergens zal het niet misstaan
Zijn ze wat waard??quote:Op maandag 14 april 2014 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken op marktplaats ik gooi dat ding er maar op
Ik was met m'n vriendin en die vond kijken wel oké maar kopen niet.quote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoe was de Reepersbahn? nog een lapdance gehad
Ik zag deze niet zo snel. Plus moet ik even baggeren waar die isquote:
Een slowchat. Hier kan je over dingen kletsen die niet over Utopia gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 22:58 schreef Loesme het volgende:
Vraag me nog steeds af wat voor topic dit is
quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een slowchat. Hier kan je over dingen kletsen die niet over Utopia gaan.
Of wel toch ?quote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een slowchat. Hier kan je over dingen kletsen die niet over Utopia gaan.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:23 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
[ Bericht 80% gewijzigd door liesje1979 op 14-04-2014 23:10:02 ]
Ik ben lostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
aaah heb je de blues? gaat ie wel?quote:
Gaat prima. Is meer een kwestie van eb en vloed.quote:
Ik kan gaan zeiken dat mijn haar niet goed zat, ik doe het niet; prima dag! En jij, ouwe spekkoper?quote:
Ik vond het een prima dagje, maar mijn haar zat vandaag niet goed. En dat meen ik oprecht.quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan gaan zeiken dat mijn haar niet goed zat, ik doe het niet; prima dag! En jij, ouwe spekkoper?
Mijn interesses variëren, momenteel (Nederlandse) misdaad, maar dan om te lezen.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, soort van compilatie. Extreem ontspannend, Muddy Waters.![]()
Wat vind jij leuk?
Wat lezen betreft ben ik meer van de afdeling filosofie.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn interesses variëren, momenteel (Nederlandse) misdaad, maar dan om te lezen.
Baantjer, daar heb ik mij nooit aan gewaagd.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat lezen betreft ben ik meer van de afdeling filosofie.
Maar wat jij leest, waar moet ik aan denken? Ik denk direct aan Baantjer etc, maar dat zal het wel niet zijn.![]()
Jammer. Heb je misschien een ander topic dan.quote:Op dinsdag 15 april 2014 02:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Baantjer, daar heb ik mij nooit aan gewaagd.![]()
Waar je aan moet denken....
Ik vraag bedenktijd.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |