Die van jou zijn ook images! alleen hebben die een schortcode (of hoe heet zoiets...)quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
jaaa dat zijn images! zo kun je alles wel doen, ik zocht verborgen fok smileys! dze nog gevonden :![]()
voorruit die tellen dan welquote:Op maandag 14 april 2014 19:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die van jou zijn ook images! alleen hebben die een schortcode (of hoe heet zoiets...)
En als ze nu wel op de fok server staan tellen ze dan wel?
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding afbeelding
afbeelding
Jij neemt wel heel makkelijk aan dat het Moots zelf is die die kloon aangemaakt heeft....quote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
mootie zit met een kloon te kutten, dit verdiend een ban! Liesje?
komt toch van zelfde ip af?quote:Op maandag 14 april 2014 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij neemt wel heel makkelijk aan dat het Moots zelf is die die kloon aangemaakt heeft....
Waarschijnlijk is hij het zelf, of een van die andere treurknulletjes.quote:
ach jullie oude garde hebben toch juist allemaal kloontjes..quote:Op maandag 14 april 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij het zelf, of een van die andere treurknulletjes.
Het zijn ook niet voor niets sneuneusjes.quote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Leandra het volgende:
Inderdaad een beetje zielig, dat soort acties.
Klopt, Gert heeft een driecijferig user-IDquote:Op maandag 14 april 2014 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb nog nooit een kloon aangemaakt,en volgensmij ben ik de enige met een viercijferige User-ID hier.
Ik heb Gert hier anders al een tijdje niet gezien.quote:Op maandag 14 april 2014 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, Gert heeft een driecijferig user-ID
Hier kan ik me daar wel wat bij voorstellenquote:Op maandag 14 april 2014 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb Gert hier anders al een tijdje niet gezien.
user id: 3462quote:Op maandag 14 april 2014 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het was altijd een grimmige dode boel hier, nu is het gelukkig wat gezelliger gewordenquote:Op maandag 14 april 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier kan ik me daar wel wat bij voorstellen
Ieder zijn smaakquote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het was altijd een grimmige dode boel hier, nu is het gelukkig wat gezelliger geworden
Heb een nieuwe hobby.quote:Op maandag 14 april 2014 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |