Jij woont boven?quote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij mij moeten ze wel er goed kunnen mikken, wil ik merken dat ze een steen door mn ruit gooien
er zijn volgensmij maar 10 man die mijn mobiele nummer hebben, waarvan er 8 puur voor werk gerelateerde zaken bellen, de rest moet maar genoegen nemen dat ik overdag niet bereikbaar ben.quote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb ook het geluid van mijn telefoon standaard uit.
Verder ben ik kei sociaal natuurlijk.
Ik wel op mijn mobiel, maar niemand belt mequote:Op maandag 14 april 2014 21:46 schreef Inodder het volgende:
Ik druk bijna iedereen weg.... en ik heb GEEN voicemail
Hamburg is een hippe stad toch, kun je vannacht prima in je eentje verkennenquote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Een bus vol, ik ben de enige onder de 60 geloof ik.
Diep vanbinnen huil ik.
Je hebt ook een vaste lijn dan? Ik niet.quote:Op maandag 14 april 2014 21:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er zijn volgensmij maar 10 man die mijn mobiele nummer hebben, waarvan er 8 puur voor werk gerelateerde zaken bellen, de rest moet maar genoegen nemen dat ik overdag niet bereikbaar ben.
Moots ze om 12 uur thuis zijnquote:Op maandag 14 april 2014 21:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hamburg is een hippe stad toch, kun je vannacht prima in je eentje verkennen
Dat is geen gek idee. Moots, vlucht gewoon even, ga ergens wat zitten drinken.quote:Op maandag 14 april 2014 21:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze zit al weer aan de advocaat met slagroomquote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is geen gek idee. Moots, vlucht gewoon even, ga ergens wat zitten drinken.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zit al weer aan de advocaat met slagroom
Echt wel ik zie mijn moeder vaak nu, ik ga soms helemaal stuk.quote:
Ben er een paar maanden geleden geweest. Je hebt daar een paar echt leuke, alternatieve wijken, maar ook hele statige, deftige, saaie. Een bus vol 60-plussers zal vast niet in een hostel tussen de kraakpanden of nabij de Reeperbahn (rosse buurt) bivakkeren.quote:Op maandag 14 april 2014 21:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik bel je moeder wel dat ze mee magquote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook weg maar voorlopig geen geld. Gelukkig is het bijna mei en als het meezit kan ik dan weer wat boeken.
Mijn moeder is ook niet een vriendin.quote:Op maandag 14 april 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik koop wel een tent en ga in mijn tuin kamperen dan.
hoe was de Reepersbahn? nog een lapdance gehadquote:Op maandag 14 april 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben er een paar maanden geleden geweest. Je hebt daar een paar echt leuke, alternatieve wijken, maar ook hele statige, deftige, saaie. Een bus vol 60-plussers zal vast niet in een hostel tussen de kraakpanden of nabij de Reeperbahn (rosse buurt) bivakkeren.![]()
O, advocaat met slagroom. Zie, daar heb je het al. De statige buurt.
Reepersbahn is wel grappigquote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoe was de Reepersbahn? nog een lapdance gehad
Van Bakelietquote:Op maandag 14 april 2014 21:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ouderwetse vaste telefoon. Nog net niet met draaischijf
Toets 1 als u belt voor...quote:
Gepakt worden zonder pardonquote:
Zonder s dus ander lijkt het anders als je het uitspreektquote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef Joezi het volgende:
ooh de echte naamverklaring is wat minder spannend:
De naam Reeperbahn (Hoogduits: Reiferbahn) is afkomstig uit het touwmakersbedrijf waar de touwslagers (Duits: Reepschlägern) voor het in elkaar draaien van scheepstouwen een lang recht pad ter beschikking hadden: de Reeperbahn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |