Waarom?quote:Op maandag 14 april 2014 00:12 schreef Baconbus het volgende:
Welkom in de SC
[ afbeelding ]
All your base are belong to us.[ afbeelding ]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op maandag 14 april 2014 00:12 schreef Baconbus het volgende:
Welkom in de SC
[ afbeelding ]
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je maakt je niet populairquote:Op maandag 14 april 2014 00:12 schreef Baconbus het volgende:
Welkom in de SC
[ afbeelding ]
Ik ben vet lief. Groupshug in de SC?quote:Op maandag 14 april 2014 00:16 schreef Peunage het volgende:
Baconbus, doe niet zo vervelend tegen de Mausbaus. Of de Mausbaws.
Nee ik merk het, je bent een naar ventje maar ga je gangquote:Op maandag 14 april 2014 00:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daar hou ik me niet mee bezig. Maar bedankt voor de info.
Maar dat is toch voor homo's?quote:Op maandag 14 april 2014 00:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben vet lief. Groupshug in de SC?![]()
![]()
![]()
Ik had die Falcon Punch er nog wel voor je uitgehaald, maar tevergeefs.quote:Op maandag 14 april 2014 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik merk het, je bent een naar ventje maar ga je gang
Partyboi, je weet toch.quote:Op maandag 14 april 2014 00:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zo, lekkere binnenkomer. Ook goed op feestjes.![]()
Waarom is dat bullshit? Iedere homo wil aan je pielemuis zitten? Of bedoel je dat ze het niet menen?quote:Op maandag 14 april 2014 00:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Partyboi, je weet toch.
"as long as they don't touch" is toch ook gewoon bullshit.
Weet ik niet.quote:Op maandag 14 april 2014 00:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom is dat bullshit? Iedere homo wil aan je pielemuis zitten? Of bedoel je dat ze het niet menen?
WAT DOE JE NOU STOER JONGUH HOU ME TEGUHquote:Op maandag 14 april 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus je zegt iets, maar je weet niet wat je ermee bedoelt. Seems legit.
quote:Op maandag 14 april 2014 00:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
WAT DOE JE NOU STOER JONGUH HOU ME TEGUH
Hou ik er rekening meequote:
Gewoon kinderachtig dusquote:Op maandag 14 april 2014 00:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Geen idee, socially awkward zijn is wel altijd al mijn ding geweest.
Seniel dus, sorryquote:
Ik ben om na jouw duidelijke staatje... Was toch leuker toen ik zelf twijfelde...quote:Op maandag 14 april 2014 01:01 schreef Punkman het volgende:
Zo, ben hier, waar hadden we het ook al weer over ?
Oh, ja, 500 euro verlies of 1000 euro.
En daar gaan we weer
Het blijft voor nu ¤ 500,- (als het lukt de tractor voor ¤ 500 terug te kopen), lukt dat niet dan kan het verlies meer of veel meer worden.quote:Op maandag 14 april 2014 01:01 schreef Punkman het volgende:
Zo, ben hier, waar hadden we het ook al weer over ?
Oh, ja, 500 euro verlies of 1000 euro.
En daar gaan we weer
Ga je nog in mijn tietjes knijpen sukkelquote:Op maandag 14 april 2014 01:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben om na jouw duidelijke staatje... Was toch leuker toen ik zelf twijfelde...
quote:Op maandag 14 april 2014 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je nog in mijn tietjes knijpen sukkel
Sorry ..quote:Op maandag 14 april 2014 01:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben om na jouw duidelijke staatje... Was toch leuker toen ik zelf twijfelde...
Dat je een spraakgebrek hebt weten wel ondertussen wel. En dat sneue plaatje idemquote:
Spraakgebrek?quote:Op maandag 14 april 2014 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je een spraakgebrek hebt weten wel ondertussen wel. En dat sneue plaatje idem
Ik ook voor sommigequote:
quote:Op maandag 14 april 2014 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je nog in mijn tietjes knijpen sukkel
Zei ik toch, maar omdat ik de flauwste niet ben...quote:Op maandag 14 april 2014 01:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je niet meegaat knijp ik in je tietjes...
quote:Op maandag 14 april 2014 01:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zij kan leuk pijpen na doen helaas kan ik er geen gif van vinden...
[ afbeelding ]
Ik zou hulp zoekenquote:Op maandag 14 april 2014 01:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Zei ik toch, maar omdat ik de flauwste niet ben...
[ afbeelding ]
Die van die brunette kon ik ook niet vinden.quote:Op maandag 14 april 2014 01:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha zo deed zij het ook jaAlleen dan met meerdere piemels...
Daar zouden ze live streams op moeten zetten...quote:Op maandag 14 april 2014 01:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die van die brunette kon ik ook niet vinden.
Mwoah, die had wel echt een slechte boobjob gehad.quote:Op maandag 14 april 2014 01:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar zouden ze live streams op moeten zetten...
Zoals Ruben ooit eens na deed ?quote:Op maandag 14 april 2014 01:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha zo deed zij het ook jaAlleen dan met meerdere piemels...
Allemaal toch onderhand. Stel smeerpijpen bij elkaar ook, maar kan er wel om lachen. Helaas te vaak herhalingen.quote:Op maandag 14 april 2014 01:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mwoah, die had wel echt een slechte boobjob gehad.
Maima is een Reptilianquote:
Moest even checken maar ja, zoiets ja...quote:
Zo hey, dol op herhalingen.quote:Op maandag 14 april 2014 01:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Allemaal toch onderhand. Stel smeerpijpen bij elkaar ook, maar kan er wel om lachen. Helaas te vaak herhalingen.
With the one and only Steelooooooo Brim.quote:Op maandag 14 april 2014 01:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan ben je vast ook fan van Dyrdek en Chanel West Coast...
quote:Op maandag 14 april 2014 01:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
With the one and only Steelooooooo Brim.![]()
Zou ze nou echt zo dom zijn, of .. ?quote:Op maandag 14 april 2014 01:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zweer je dat ik haar soms hoor lachen in de verte....
quote:Op maandag 14 april 2014 01:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou ze nou echt zo dom zijn, of .. ?
Entertainment-ho.quote:Op maandag 14 april 2014 01:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gokje? Ja!
quote:Op maandag 14 april 2014 01:28 schreef waxmask het volgende:
met...met...met mensen...Wat mis ik die lui...
hahahahah met je moeder in Hamburg?quote:Op maandag 14 april 2014 17:42 schreef mootie het volgende:
Fuckingtyfusteringhotelzonderwifiopdekamer.
Tong80 heeft z'n eigen smileyquote:Op maandag 14 april 2014 18:51 schreef Joezi het volgende:
Zijn er nog meer verborgen smiley's op fok? [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Cadeautje voor z'n 500.000e post, volgens mij.quote:Op maandag 14 april 2014 18:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
okay zelfs, met lettercode dushoe krijgt ie dat dan voor elkaar
lol wat een legendequote:Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Cadeautje voor z'n 500.000e post, volgens mij.
Met m'n moeder in de Witte Bergen om ze een lesje te lerenquote:Op maandag 14 april 2014 17:42 schreef mootie het volgende:
Ahhh, sterktequote:Op maandag 14 april 2014 17:42 schreef mootie het volgende:
Waar heb je het over? je zit in van der valk met je moeder? wie zitten er niet?quote:Op maandag 14 april 2014 19:04 schreef Smootzig het volgende:
[..]
Met m'n moeder in de Witte Bergen om ze een lesje te leren![]()
Zitten ze hier helemaal niet. Helemaal klaar mee, met jullie allemaal, teringlijers. Jullie in de cos draaien Utopia de nek om. Fuck jullie![]()
Grappigquote:Op maandag 14 april 2014 19:04 schreef Smootzig het volgende:
[..]
Zitten ze hier helemaal niet. Helemaal klaar mee, met jullie allemaal, teringlijers. Jullie in de cos draaien Utopia de nek om. Fuck jullie![]()
jaaa dat zijn images! zo kun je alles wel doen, ik zocht verborgen fok smileys! dze nog gevonden :quote:Op maandag 14 april 2014 19:08 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
jaaa dat zijn images! zo kun je alles wel doen, ik zocht verborgen fok smileys! dze nog gevonden :![]()
14 april 2014quote:
mootie is ontspoord?quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef Smootzig het volgende:
Bek houden, softie! De cos is om te cossen.
Die van jou zijn ook images! alleen hebben die een schortcode (of hoe heet zoiets...)quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
jaaa dat zijn images! zo kun je alles wel doen, ik zocht verborgen fok smileys! dze nog gevonden :![]()
voorruit die tellen dan welquote:Op maandag 14 april 2014 19:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die van jou zijn ook images! alleen hebben die een schortcode (of hoe heet zoiets...)
En als ze nu wel op de fok server staan tellen ze dan wel?
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding afbeelding
afbeelding
Jij neemt wel heel makkelijk aan dat het Moots zelf is die die kloon aangemaakt heeft....quote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
mootie zit met een kloon te kutten, dit verdiend een ban! Liesje?
komt toch van zelfde ip af?quote:Op maandag 14 april 2014 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij neemt wel heel makkelijk aan dat het Moots zelf is die die kloon aangemaakt heeft....
Waarschijnlijk is hij het zelf, of een van die andere treurknulletjes.quote:
ach jullie oude garde hebben toch juist allemaal kloontjes..quote:Op maandag 14 april 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij het zelf, of een van die andere treurknulletjes.
Het zijn ook niet voor niets sneuneusjes.quote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Leandra het volgende:
Inderdaad een beetje zielig, dat soort acties.
Klopt, Gert heeft een driecijferig user-IDquote:Op maandag 14 april 2014 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb nog nooit een kloon aangemaakt,en volgensmij ben ik de enige met een viercijferige User-ID hier.
Ik heb Gert hier anders al een tijdje niet gezien.quote:Op maandag 14 april 2014 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, Gert heeft een driecijferig user-ID
Hier kan ik me daar wel wat bij voorstellenquote:Op maandag 14 april 2014 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb Gert hier anders al een tijdje niet gezien.
user id: 3462quote:Op maandag 14 april 2014 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het was altijd een grimmige dode boel hier, nu is het gelukkig wat gezelliger gewordenquote:Op maandag 14 april 2014 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier kan ik me daar wel wat bij voorstellen
Ieder zijn smaakquote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het was altijd een grimmige dode boel hier, nu is het gelukkig wat gezelliger geworden
Heb een nieuwe hobby.quote:Op maandag 14 april 2014 20:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Te veel zon is niet goed voor jequote:
Lurken.quote:
Uhuh. Ze zien me aankomen hier.quote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar jij bent mod, je moet de discussie sturen oid
Oud.quote:Op maandag 14 april 2014 20:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik hoorde via via da jij een 3 cijferig userid hebt, hoe voelt zoiets nou?
VIquote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Oud.![]()
Nu ga ik VI kijken weer in de lurkstand.
Energieverspilling.quote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef Soury het volgende:
Zet ik de tv aan voor Utopia. Is het al half negen
Wtfquote:Op maandag 14 april 2014 19:04 schreef Smootzig het volgende:
[..]
Is al weer uitquote:
Ich bin in Hamburg, mit Mummies.quote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
La Place in laren zit nog dichter bij AZC Crailo dan de Witte Bergen.
quote:
Geen streams?quote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef mootie het volgende:
Cc, ineens voel ik je! Mijn moeder kijkt ook Utopia, op tv.
Dat lukt haar echt niet! Ze vindt Billy stom.quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen streams?
Mijn moeder streamt zich suf.
Mijn moeder heeft na haar jeugdzonde Billy volledig uitgekotst. En Ruud ook. Ze vindt Emil leuk. En Nicoline steeds stommer worden.quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef mootie het volgende:
Dat lukt haar echt niet! Ze vindt Billy stom.
Zometeen ga ik haar uitgebreid ondervragen. Stiekem ben ik gewoon echt benieuwd wie ze leuk vindt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft na haar jeugdzonde Billy volledig uitgekotst. En Ruud ook. Ze vindt Emil leuk. En Nicoline steeds stommer worden.
Je overleeft het.quote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef mootie het volgende:
Zometeen ga ik haar uitgebreid ondervragen. Stiekem ben ik gewoon echt benieuwd wie ze leuk vindt.![]()
Het is al begonnen heur. Doe je even iets anders aan voor het eten? (Nee, All Stars, jeans en t-shirt zijn prima) Even een beetje bruin op je gezicht doen! (Heb ik heul niet bij me)
quote:
Met hoeveel mummies ben je dan???quote:Op maandag 14 april 2014 21:02 schreef mootie het volgende:
Ik voel me wel nuttig. Zeker al 6 mobieltjes en tablets aan de wifi gehangen voor al die mummies.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:08 schreef Copycat het volgende:
En nu ga ik even een filmpje kijken.
Eens zien of Ripper Street wat is.
Als ik bruin van mijn moeder op doe ben ik een negerquote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Zometeen ga ik haar uitgebreid ondervragen. Stiekem ben ik gewoon echt benieuwd wie ze leuk vindt.![]()
Het is al begonnen heur. Doe je even iets anders aan voor het eten? (Nee, All Stars, jeans en t-shirt zijn prima) Even een beetje bruin op je gezicht doen! (Heb ik heul niet bij me)
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 14 april 2014 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb nog nooit een kloon aangemaakt,en volgensmij ben ik de enige met een viercijferige User-ID hiern ik val zelfs onder het groupje users die in Oldbies Only mogen komen.
En bedankt! Nou krijg ik dat nummer niet meer uit mijn hoofdquote:
Ik heb wel een nummer om dat nummer uit je hoofd te krijgen hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
En bedankt! Nou krijg ik dat nummer niet meer uit mijn hoofd
met 3 cijfers???quote:Op maandag 14 april 2014 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb wel een nummer om dat nummer uit je hoofd te krijgen hoor.
Dat is mijn ringtonequote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
4 lettergrepen, en het blijft de rest van de week in je hoofd zitten.
Ik voel de liefdequote:Op maandag 14 april 2014 21:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet! Jullie 2 zijn MEANT TO BE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |